history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-07-16

§ 5. 1. [5] Posiedzenia Rady odbywają się w zależności od potrzeb w terminie wskazanym w zaproszeniu na posiedzenie Rady, w obecności co najmniej połowy składu Rady.

2. [6] W uzasadnionych przypadkach Przewodniczący Rady z własnej inicjatywy albo na wniosek członka Rady lub ministra właściwego do spraw finansów publicznych może zwołać posiedzenie Rady.

3. Posiedzenia Rady odbywają się stacjonarnie w miejscu wskazanym w zaproszeniu na posiedzenie Rady lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej umożliwiających transmisję posiedzenia w czasie rzeczywistym oraz dwustronną komunikację w czasie rzeczywistym, umożliwiającą osobom biorącym udział w posiedzeniu Rady wypowiadanie się w toku obrad.

4. W uzasadnionych przypadkach Przewodniczący Rady może zarządzić rozpatrzenie sprawy w drodze korespondencyjnego uzgodnienia stanowisk (droga obiegowa). W przypadku zgłoszenia uwag, które nie zostaną wyjaśnione lub uwzględnione, sprawa jest rozpatrywana na najbliższym posiedzeniu Rady.

5. Sekretarz Rady przygotowuje porządek obrad posiedzenia Rady, uzgadnia go z Przewodniczącym Rady i przekazuje, na co najmniej 2 dni robocze przed terminem posiedzenia Rady, członkom Rady wraz z zaproszeniem na posiedzenie Rady i ewentualnymi dodatkowymi dokumentami. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dokumenty mogą być przekazane bez zachowania terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.

6. [7] (uchylony)

7. Korespondencja dotycząca prac Rady jest prowadzona przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, w tym adresu poczty elektronicznej: ri@mf.gov.pl.

[5] § 5 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) zarządzenia Ministra Finansów z dnia 15 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Rady Informatyzacji oraz Zespołu do spraw Architektury (Dz.Urz.MF. poz. 69). Zmiana weszła w życie 16 lipca 2024 r.

[6] § 5 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. b) zarządzenia Ministra Finansów z dnia 15 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Rady Informatyzacji oraz Zespołu do spraw Architektury (Dz.Urz.MF. poz. 69). Zmiana weszła w życie 16 lipca 2024 r.

[7] § 5 ust. 6 uchylony przez § 1 pkt 5 zarządzenia Ministra Finansów z dnia 15 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Rady Informatyzacji oraz Zespołu do spraw Architektury (Dz.Urz.MF. poz. 69). Zmiana weszła w życie 16 lipca 2024 r.

Wersja obowiązująca od 2024-07-16

§ 5. 1. [5] Posiedzenia Rady odbywają się w zależności od potrzeb w terminie wskazanym w zaproszeniu na posiedzenie Rady, w obecności co najmniej połowy składu Rady.

2. [6] W uzasadnionych przypadkach Przewodniczący Rady z własnej inicjatywy albo na wniosek członka Rady lub ministra właściwego do spraw finansów publicznych może zwołać posiedzenie Rady.

3. Posiedzenia Rady odbywają się stacjonarnie w miejscu wskazanym w zaproszeniu na posiedzenie Rady lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej umożliwiających transmisję posiedzenia w czasie rzeczywistym oraz dwustronną komunikację w czasie rzeczywistym, umożliwiającą osobom biorącym udział w posiedzeniu Rady wypowiadanie się w toku obrad.

4. W uzasadnionych przypadkach Przewodniczący Rady może zarządzić rozpatrzenie sprawy w drodze korespondencyjnego uzgodnienia stanowisk (droga obiegowa). W przypadku zgłoszenia uwag, które nie zostaną wyjaśnione lub uwzględnione, sprawa jest rozpatrywana na najbliższym posiedzeniu Rady.

5. Sekretarz Rady przygotowuje porządek obrad posiedzenia Rady, uzgadnia go z Przewodniczącym Rady i przekazuje, na co najmniej 2 dni robocze przed terminem posiedzenia Rady, członkom Rady wraz z zaproszeniem na posiedzenie Rady i ewentualnymi dodatkowymi dokumentami. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dokumenty mogą być przekazane bez zachowania terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.

6. [7] (uchylony)

7. Korespondencja dotycząca prac Rady jest prowadzona przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, w tym adresu poczty elektronicznej: ri@mf.gov.pl.

[5] § 5 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) zarządzenia Ministra Finansów z dnia 15 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Rady Informatyzacji oraz Zespołu do spraw Architektury (Dz.Urz.MF. poz. 69). Zmiana weszła w życie 16 lipca 2024 r.

[6] § 5 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. b) zarządzenia Ministra Finansów z dnia 15 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Rady Informatyzacji oraz Zespołu do spraw Architektury (Dz.Urz.MF. poz. 69). Zmiana weszła w życie 16 lipca 2024 r.

[7] § 5 ust. 6 uchylony przez § 1 pkt 5 zarządzenia Ministra Finansów z dnia 15 lipca 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Rady Informatyzacji oraz Zespołu do spraw Architektury (Dz.Urz.MF. poz. 69). Zmiana weszła w życie 16 lipca 2024 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-09-02 do 2024-07-15

§ 5. 1. Posiedzenia Rady odbywają się w każdym pierwszym pełnym tygodniu miesiąca, w terminie wskazanym w zaproszeniu na posiedzenie Rady.

2. W uzasadnionych przypadkach Przewodniczący Rady z własnej inicjatywy albo na wniosek członka Rady lub ministra właściwego do spraw finansów publicznych może zwołać dodatkowe posiedzenie Rady.

3. Posiedzenia Rady odbywają się stacjonarnie w miejscu wskazanym w zaproszeniu na posiedzenie Rady lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej umożliwiających transmisję posiedzenia w czasie rzeczywistym oraz dwustronną komunikację w czasie rzeczywistym, umożliwiającą osobom biorącym udział w posiedzeniu Rady wypowiadanie się w toku obrad.

4. W uzasadnionych przypadkach Przewodniczący Rady może zarządzić rozpatrzenie sprawy w drodze korespondencyjnego uzgodnienia stanowisk (droga obiegowa). W przypadku zgłoszenia uwag, które nie zostaną wyjaśnione lub uwzględnione, sprawa jest rozpatrywana na najbliższym posiedzeniu Rady.

5. Sekretarz Rady przygotowuje porządek obrad posiedzenia Rady, uzgadnia go z Przewodniczącym Rady i przekazuje, na co najmniej 2 dni robocze przed terminem posiedzenia Rady, członkom Rady wraz z zaproszeniem na posiedzenie Rady i ewentualnymi dodatkowymi dokumentami. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dokumenty mogą być przekazane bez zachowania terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.

6. W uzasadnionych przypadkach porządek obrad posiedzenia Rady może zostać zmieniony z własnej inicjatywy przez Przewodniczącego Rady lub na wniosek członka Rady.

7. Korespondencja dotycząca prac Rady jest prowadzona przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, w tym adresu poczty elektronicznej: ri@mf.gov.pl.