Wersja obowiązująca od 2016-05-24 do 2017-08-21
1. Do zadań Koordynatora Programu PUESC należy w szczególności: [24]
1) koordynacja działań w Programie PUESC, mających na celu uzyskanie zakładanych korzyści z dostarczanych przez Program usług;
2) inicjowanie i organizowanie bieżących działań Rady;
3) prowadzenie działań mających na celu zapewnienie komunikacji, spójności i integracji w Programie PUESC;
4) prowadzenie działań mających na celu zapewnienie zasobów ludzkich i finansowych na rzecz Programu PUESC;
5) przygotowanie raportów, o których mowa w § 3 pkt 7;
6) podejmowanie i rekomendowanie Radzie działań, które zapewnią osiągnięcie celów Programu PUESC i korzyści wynikających z jego realizacji;
7) zapewnienie spójności Programu PUESC oraz integralności jego produktów z Systemem Informacyjnym Służby Celnej w ramach Zintegrowanego Systemu Informacyjnego Resortu Finansów;
8) utrzymywanie aktualnego harmonogramu działań wraz z planowanym budżetem, miernikami postępu prac i wskaźnikami ich osiągnięcia;
9) bieżąca współpraca z Kierownikami Projektów.
2. [25] W przypadku nieobecności Koordynatora Programu PUESC jego obowiązki wykonuje osoba wyznaczona przez Przewodniczącego Rady na wniosek Koordynatora Programu PUESC.
[24] § 5 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 lit. a) i b) zarządzenia nr 38 Ministra Finansów z dnia 24 maja 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu Platforma Usług Elektronicznych Służby Celnej (Dz.U.M.F. poz. 45). Zmiana weszła w życie 24 maja 2016 r.
[25] § 5 ust. 2 dodany przez § 1 pkt 5 lit. c) zarządzenia nr 38 Ministra Finansów z dnia 24 maja 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu Platforma Usług Elektronicznych Służby Celnej (Dz.U.M.F. poz. 45). Zmiana weszła w życie 24 maja 2016 r.
Wersja obowiązująca od 2016-05-24 do 2017-08-21
1. Do zadań Koordynatora Programu PUESC należy w szczególności: [24]
1) koordynacja działań w Programie PUESC, mających na celu uzyskanie zakładanych korzyści z dostarczanych przez Program usług;
2) inicjowanie i organizowanie bieżących działań Rady;
3) prowadzenie działań mających na celu zapewnienie komunikacji, spójności i integracji w Programie PUESC;
4) prowadzenie działań mających na celu zapewnienie zasobów ludzkich i finansowych na rzecz Programu PUESC;
5) przygotowanie raportów, o których mowa w § 3 pkt 7;
6) podejmowanie i rekomendowanie Radzie działań, które zapewnią osiągnięcie celów Programu PUESC i korzyści wynikających z jego realizacji;
7) zapewnienie spójności Programu PUESC oraz integralności jego produktów z Systemem Informacyjnym Służby Celnej w ramach Zintegrowanego Systemu Informacyjnego Resortu Finansów;
8) utrzymywanie aktualnego harmonogramu działań wraz z planowanym budżetem, miernikami postępu prac i wskaźnikami ich osiągnięcia;
9) bieżąca współpraca z Kierownikami Projektów.
2. [25] W przypadku nieobecności Koordynatora Programu PUESC jego obowiązki wykonuje osoba wyznaczona przez Przewodniczącego Rady na wniosek Koordynatora Programu PUESC.
[24] § 5 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 lit. a) i b) zarządzenia nr 38 Ministra Finansów z dnia 24 maja 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu Platforma Usług Elektronicznych Służby Celnej (Dz.U.M.F. poz. 45). Zmiana weszła w życie 24 maja 2016 r.
[25] § 5 ust. 2 dodany przez § 1 pkt 5 lit. c) zarządzenia nr 38 Ministra Finansów z dnia 24 maja 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Programu Platforma Usług Elektronicznych Służby Celnej (Dz.U.M.F. poz. 45). Zmiana weszła w życie 24 maja 2016 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-05-05 do 2016-05-23
Do zadań Drugiego Zastępcy Przewodniczącego – Koordynatora Programu PUESC należy w szczególności:
1) koordynacja działań w Programie PUESC, mających na celu uzyskanie zakładanych korzyści z dostarczanych przez Program usług;
2) inicjowanie i organizowanie bieżących działań Rady;
3) prowadzenie działań mających na celu zapewnienie komunikacji, spójności i integracji w Programie PUESC;
4) prowadzenie działań mających na celu zapewnienie zasobów ludzkich i finansowych na rzecz Programu PUESC;
5) przygotowanie raportów, o których mowa w § 3 pkt 7;
6) podejmowanie i rekomendowanie Radzie działań, które zapewnią osiągnięcie celów Programu PUESC i korzyści wynikających z jego realizacji;
7) zapewnienie spójności Programu PUESC oraz integralności jego produktów z Systemem Informacyjnym Służby Celnej w ramach Zintegrowanego Systemu Informacyjnego Resortu Finansów;
8) utrzymywanie aktualnego harmonogramu działań wraz z planowanym budżetem, miernikami postępu prac i wskaźnikami ich osiągnięcia;
9) bieżąca współpraca z Kierownikami Projektów.