history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2011-12-14 do 2013-12-09

§ 1.

Zarządzenie określa:

1) obowiązki w zakresie kontroli zarządczej:

a) członków Kierownictwa Ministerstwa Finansów,

b) [1] naczelników urzędów skarbowych, dyrektorów izb skarbowych, dyrektorów urzędów kontroli skarbowej, dyrektorów izb celnych, dyrektora Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów, dyrektora Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów,

c) dyrektorów departamentów i biur Ministerstwa Finansów,

d) przewodniczącego Komitetu Audytu dla działów administracji rządowej – budżet, finanse publiczne, instytucje finansowe,

e) kierownika komórki audytu wewnętrznego w Ministerstwie Finansów,

f) Departamentu Audytu Sektora Finansów Publicznych,

g) koordynatorów kontroli zarządczej w komórkach organizacyjnych Ministerstwa Finansów

– w tym szczegółowy tryb sporządzania dokumentów dotyczących kontroli zarządczej;

2) wzory dokumentów, o których mowa w pkt 1.

[1] § 1 pkt 1 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 51 Ministra Finansów z dnia 14 grudnia 2011 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie systemu kontroli zarządczej (Dz.U.M.F. Nr 9, poz. 45). Zmiana weszła w życie 14 grudnia 2011 r. z mocą od 5 grudnia 2011 r.

Wersja obowiązująca od 2011-12-14 do 2013-12-09

§ 1.

Zarządzenie określa:

1) obowiązki w zakresie kontroli zarządczej:

a) członków Kierownictwa Ministerstwa Finansów,

b) [1] naczelników urzędów skarbowych, dyrektorów izb skarbowych, dyrektorów urzędów kontroli skarbowej, dyrektorów izb celnych, dyrektora Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów, dyrektora Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów,

c) dyrektorów departamentów i biur Ministerstwa Finansów,

d) przewodniczącego Komitetu Audytu dla działów administracji rządowej – budżet, finanse publiczne, instytucje finansowe,

e) kierownika komórki audytu wewnętrznego w Ministerstwie Finansów,

f) Departamentu Audytu Sektora Finansów Publicznych,

g) koordynatorów kontroli zarządczej w komórkach organizacyjnych Ministerstwa Finansów

– w tym szczegółowy tryb sporządzania dokumentów dotyczących kontroli zarządczej;

2) wzory dokumentów, o których mowa w pkt 1.

[1] § 1 pkt 1 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 51 Ministra Finansów z dnia 14 grudnia 2011 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie systemu kontroli zarządczej (Dz.U.M.F. Nr 9, poz. 45). Zmiana weszła w życie 14 grudnia 2011 r. z mocą od 5 grudnia 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-12-05 do 2011-12-13

§ 1.

Zarządzenie określa:

1) obowiązki w zakresie kontroli zarządczej:

a) członków Kierownictwa Ministerstwa Finansów,

b) naczelników urzędów kontroli skarbowej, dyrektorów izb skarbowych, dyrektorów urzędów kontroli skarbowej, dyrektorów izb celnych, dyrektora Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów, dyrektora Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów,

c) dyrektorów departamentów i biur Ministerstwa Finansów,

d) przewodniczącego Komitetu Audytu dla działów administracji rządowej – budżet, finanse publiczne, instytucje finansowe,

e) kierownika komórki audytu wewnętrznego w Ministerstwie Finansów,

f) Departamentu Audytu Sektora Finansów Publicznych,

g) koordynatorów kontroli zarządczej w komórkach organizacyjnych Ministerstwa Finansów

– w tym szczegółowy tryb sporządzania dokumentów dotyczących kontroli zarządczej;

2) wzory dokumentów, o których mowa w pkt 1.