Wersja obowiązująca od 2011-01-01 do 2013-07-01
1. W urzędach mogą być tworzone wewnętrzne komórki organizacyjne:
1) referaty - składające się z co najmniej 5 osób, włącznie z kierującym;
2) sekcje - składające się z co najmniej 2 osób, włącznie z kierującym;
3) jednoosobowe stanowiska pracy.
2. Komórki organizacyjne, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, mogą działać jako samodzielne komórki organizacyjne albo wchodzić w skład referatu.
3. W urzędach mogą być tworzone zewnętrzne komórki organizacyjne - oddziały celne. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.
4. Referaty mogą być tworzone wyłącznie w oddziałach celnych, w których:
1) pełni służbę/jest zatrudnionych ponad 30 funkcjonariuszy celnych/pracowników,
2) służba/praca nie jest wykonywana w systemie zmianowym.
5. [23] Referatami i oddziałami celnymi kierują wyznaczeni kierownicy, a sekcją osoba wyznaczona przez naczelnika urzędu. W przypadku oddziałów celnych, w których pełni służbę/jest zatrudnionych ponad 80 funkcjonariuszy celnych/pracowników, kierownik oddziału celnego może kierować pracą oddziału przy pomocy jednego zastępcy kierownika.
6. W urzędach mogą funkcjonować terenowe komórki organizacyjne wyodrębnione z komórek: dozoru, kontroli przedsiębiorców oraz dochodzeniowo-śledczej.
[23] § 13 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 56 Ministra Finansów z dnia 27 grudnia 2010 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie nadania statutów izbom celnym i urzędom celnym (Dz.U.M.F. Nr 15, poz. 63). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2011 r.
Wersja obowiązująca od 2011-01-01 do 2013-07-01
1. W urzędach mogą być tworzone wewnętrzne komórki organizacyjne:
1) referaty - składające się z co najmniej 5 osób, włącznie z kierującym;
2) sekcje - składające się z co najmniej 2 osób, włącznie z kierującym;
3) jednoosobowe stanowiska pracy.
2. Komórki organizacyjne, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, mogą działać jako samodzielne komórki organizacyjne albo wchodzić w skład referatu.
3. W urzędach mogą być tworzone zewnętrzne komórki organizacyjne - oddziały celne. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.
4. Referaty mogą być tworzone wyłącznie w oddziałach celnych, w których:
1) pełni służbę/jest zatrudnionych ponad 30 funkcjonariuszy celnych/pracowników,
2) służba/praca nie jest wykonywana w systemie zmianowym.
5. [23] Referatami i oddziałami celnymi kierują wyznaczeni kierownicy, a sekcją osoba wyznaczona przez naczelnika urzędu. W przypadku oddziałów celnych, w których pełni służbę/jest zatrudnionych ponad 80 funkcjonariuszy celnych/pracowników, kierownik oddziału celnego może kierować pracą oddziału przy pomocy jednego zastępcy kierownika.
6. W urzędach mogą funkcjonować terenowe komórki organizacyjne wyodrębnione z komórek: dozoru, kontroli przedsiębiorców oraz dochodzeniowo-śledczej.
[23] § 13 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 56 Ministra Finansów z dnia 27 grudnia 2010 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie nadania statutów izbom celnym i urzędom celnym (Dz.U.M.F. Nr 15, poz. 63). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2011 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-10-31 do 2010-12-31
1. W urzędach mogą być tworzone wewnętrzne komórki organizacyjne:
1) referaty - składające się z co najmniej 5 osób, włącznie z kierującym;
2) sekcje - składające się z co najmniej 2 osób, włącznie z kierującym;
3) jednoosobowe stanowiska pracy.
2. Komórki organizacyjne, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, mogą działać jako samodzielne komórki organizacyjne albo wchodzić w skład referatu.
3. W urzędach mogą być tworzone zewnętrzne komórki organizacyjne - oddziały celne. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.
4. Referaty mogą być tworzone wyłącznie w oddziałach celnych, w których:
1) pełni służbę/jest zatrudnionych ponad 30 funkcjonariuszy celnych/pracowników,
2) służba/praca nie jest wykonywana w systemie zmianowym.
5. Referatami i oddziałami celnymi kierują wyznaczeni kierownicy, a sekcją osoba wyznaczona przez naczelnika urzędu.
6. W urzędach mogą funkcjonować terenowe komórki organizacyjne wyodrębnione z komórek: dozoru, kontroli przedsiębiorców oraz dochodzeniowo-śledczej.