Wersja obowiązująca od 2008-10-07 do 2009-02-05
1. Przewodniczący Komitetu zwołuje posiedzenia Komitetu i im przewodniczy.
2. W przypadku nieobecności Przewodniczącego Komitetu jego funkcje pełni Zastępca Przewodniczącego Komitetu.
3. Posiedzenia Komitetu odbywają się w miarę potrzeby, jednak nie rzadziej niż co 3 miesiące.
4. [3] Komitet podejmuje uchwały w głosowaniu jawnym, większością głosów obecnych członków, przy obecności przynajmniej 3 członków Komitetu.
5. [4] Uchwały podejmowane na posiedzeniach Komitetu podpisują wszyscy obecni na posiedzeniu członkowie Komitetu.
6. [5] W przypadku równej liczby głosów decydujący głos należy do Przewodniczącego Komitetu albo Zastępcy Przewodniczącego w przypadku nieobecności Przewodniczącego Komitetu.
7. [6] Dopuszcza się podejmowanie uchwał przez członków Komitetu w trybie obiegowym, zatwierdzonych przez przynajmniej trzech członków Komitetu.
8. W posiedzeniach Komitetu mogą brać udział inne osoby zaproszone przez Przewodniczącego Komitetu w charakterze doradców.
[3] § 4 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 15 Ministra Finansów z dnia 7 października 2008 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego Informatyzacją Resortu (Dz.U.M.F. Nr 11, poz. 82). Zmiana weszła w życie 7 października 2008 r.
[4] § 4 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 15 Ministra Finansów z dnia 7 października 2008 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego Informatyzacją Resortu (Dz.U.M.F. Nr 11, poz. 82). Zmiana weszła w życie 7 października 2008 r.
[5] § 4 ust. 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 15 Ministra Finansów z dnia 7 października 2008 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego Informatyzacją Resortu (Dz.U.M.F. Nr 11, poz. 82). Zmiana weszła w życie 7 października 2008 r.
[6] § 4 ust. 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 15 Ministra Finansów z dnia 7 października 2008 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego Informatyzacją Resortu (Dz.U.M.F. Nr 11, poz. 82). Zmiana weszła w życie 7 października 2008 r.
Wersja obowiązująca od 2008-10-07 do 2009-02-05
1. Przewodniczący Komitetu zwołuje posiedzenia Komitetu i im przewodniczy.
2. W przypadku nieobecności Przewodniczącego Komitetu jego funkcje pełni Zastępca Przewodniczącego Komitetu.
3. Posiedzenia Komitetu odbywają się w miarę potrzeby, jednak nie rzadziej niż co 3 miesiące.
4. [3] Komitet podejmuje uchwały w głosowaniu jawnym, większością głosów obecnych członków, przy obecności przynajmniej 3 członków Komitetu.
5. [4] Uchwały podejmowane na posiedzeniach Komitetu podpisują wszyscy obecni na posiedzeniu członkowie Komitetu.
6. [5] W przypadku równej liczby głosów decydujący głos należy do Przewodniczącego Komitetu albo Zastępcy Przewodniczącego w przypadku nieobecności Przewodniczącego Komitetu.
7. [6] Dopuszcza się podejmowanie uchwał przez członków Komitetu w trybie obiegowym, zatwierdzonych przez przynajmniej trzech członków Komitetu.
8. W posiedzeniach Komitetu mogą brać udział inne osoby zaproszone przez Przewodniczącego Komitetu w charakterze doradców.
[3] § 4 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 15 Ministra Finansów z dnia 7 października 2008 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego Informatyzacją Resortu (Dz.U.M.F. Nr 11, poz. 82). Zmiana weszła w życie 7 października 2008 r.
[4] § 4 ust. 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 15 Ministra Finansów z dnia 7 października 2008 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego Informatyzacją Resortu (Dz.U.M.F. Nr 11, poz. 82). Zmiana weszła w życie 7 października 2008 r.
[5] § 4 ust. 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 15 Ministra Finansów z dnia 7 października 2008 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego Informatyzacją Resortu (Dz.U.M.F. Nr 11, poz. 82). Zmiana weszła w życie 7 października 2008 r.
[6] § 4 ust. 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 15 Ministra Finansów z dnia 7 października 2008 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego Informatyzacją Resortu (Dz.U.M.F. Nr 11, poz. 82). Zmiana weszła w życie 7 października 2008 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-01-18 do 2008-10-06
1. Przewodniczący Komitetu zwołuje posiedzenia Komitetu i im przewodniczy.
2. W przypadku nieobecności Przewodniczącego Komitetu jego funkcje pełni Zastępca Przewodniczącego Komitetu.
3. Posiedzenia Komitetu odbywają się w miarę potrzeby, jednak nie rzadziej niż co 3 miesiące.
4. Komitet podejmuje decyzje w drodze głosowania jawnego, większością głosów obecnych członków, przy obecności przynajmniej 3 członków Komitetu.
5. Decyzje podejmowane na posiedzeniach Komitetu podpisują wszyscy obecni na posiedzeniu członkowie Komitetu.
6. W przypadku równej liczby głosów decydujący głos należy do Przewodniczącego Komitetu albo Zastępcy Przewodniczącego w przypadku nieobecności Przewodniczącego Komitetu.
7. Dopuszcza się podejmowanie decyzji przez członków Komitetu w trybie obiegowym.
8. W posiedzeniach Komitetu mogą brać udział inne osoby zaproszone przez Przewodniczącego Komitetu w charakterze doradców.