history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-09-06    (M.P.2024.806 tekst jednolity)

§ 16. [Protokół ustaleń oraz zapis posiedzenia] 1. Z posiedzenia Rady Ministrów sporządza się, pod nadzorem Sekretarza Rady Ministrów, z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych:

1) pełny zapis jego przebiegu (na podstawie zapisu dźwiękowego), zwany dalej „zapisem posiedzenia”;

2) protokół ustaleń posiedzenia Rady Ministrów, zwany dalej „protokołem ustaleń”.

2. Zapis posiedzenia jest wewnętrznym dokumentem roboczym Rady Ministrów, który wykorzystuje się do sporządzenia protokołu ustaleń.

3. Protokół ustaleń zawiera pełne zestawienie rozstrzygnięć podjętych przez Radę Ministrów na posiedzeniu, z uwzględnieniem wyników przeprowadzonych głosowań oraz zgłoszonych do protokołu stanowisk odrębnych. Kontrolę realizacji ustaleń zamieszczonych w protokole ustaleń sprawuje Sekretarz Rady Ministrów.

4. Członek Rady Ministrów może zgłosić do Sekretarza Rady Ministrów zastrzeżenia do treści protokołu ustaleń, wraz z wnioskiem o jego sprostowanie, w terminie 7 dni od dnia doręczenia protokołu. Sprostowanie oczywistych omyłek pisarskich w protokole ustaleń może także nastąpić z urzędu w każdym czasie.

5. Sprostowania protokołu ustaleń dokonuje Sekretarz Rady Ministrów.

6. Protokół ustaleń podpisują Prezes Rady Ministrów i Sekretarz Rady Ministrów.

7. Protokół ustaleń przekazuje się członkom Rady Ministrów oraz organom i osobom wskazanym przez Prezesa Rady Ministrów.

8. Zapis posiedzenia jest przechowywany w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych.

Wersja obowiązująca od 2024-09-06    (M.P.2024.806 tekst jednolity)

§ 16. [Protokół ustaleń oraz zapis posiedzenia] 1. Z posiedzenia Rady Ministrów sporządza się, pod nadzorem Sekretarza Rady Ministrów, z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych:

1) pełny zapis jego przebiegu (na podstawie zapisu dźwiękowego), zwany dalej „zapisem posiedzenia”;

2) protokół ustaleń posiedzenia Rady Ministrów, zwany dalej „protokołem ustaleń”.

2. Zapis posiedzenia jest wewnętrznym dokumentem roboczym Rady Ministrów, który wykorzystuje się do sporządzenia protokołu ustaleń.

3. Protokół ustaleń zawiera pełne zestawienie rozstrzygnięć podjętych przez Radę Ministrów na posiedzeniu, z uwzględnieniem wyników przeprowadzonych głosowań oraz zgłoszonych do protokołu stanowisk odrębnych. Kontrolę realizacji ustaleń zamieszczonych w protokole ustaleń sprawuje Sekretarz Rady Ministrów.

4. Członek Rady Ministrów może zgłosić do Sekretarza Rady Ministrów zastrzeżenia do treści protokołu ustaleń, wraz z wnioskiem o jego sprostowanie, w terminie 7 dni od dnia doręczenia protokołu. Sprostowanie oczywistych omyłek pisarskich w protokole ustaleń może także nastąpić z urzędu w każdym czasie.

5. Sprostowania protokołu ustaleń dokonuje Sekretarz Rady Ministrów.

6. Protokół ustaleń podpisują Prezes Rady Ministrów i Sekretarz Rady Ministrów.

7. Protokół ustaleń przekazuje się członkom Rady Ministrów oraz organom i osobom wskazanym przez Prezesa Rady Ministrów.

8. Zapis posiedzenia jest przechowywany w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2024-08-20 do 2024-09-05

§ 16. [Protokół ustaleń oraz zapis posiedzenia] 1. Z posiedzenia Rady Ministrów sporządza się, pod nadzorem Sekretarza Rady Ministrów, z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych:

1) pełny zapis jego przebiegu (na podstawie zapisu dźwiękowego), zwany dalej „zapisem posiedzenia”;

2) protokół ustaleń posiedzenia Rady Ministrów, zwany dalej „protokołem ustaleń”.

2. Zapis posiedzenia jest wewnętrznym dokumentem roboczym Rady Ministrów, który wykorzystuje się do sporządzenia protokołu ustaleń.

3. Protokół ustaleń zawiera pełne zestawienie rozstrzygnięć podjętych przez Radę Ministrów na posiedzeniu, z uwzględnieniem wyników przeprowadzonych głosowań oraz zgłoszonych do protokołu stanowisk odrębnych. Kontrolę realizacji ustaleń zamieszczonych w protokole ustaleń sprawuje Sekretarz Rady Ministrów.

4. Członek Rady Ministrów może zgłosić do Sekretarza Rady Ministrów zastrzeżenia do treści protokołu ustaleń, wraz z wnioskiem o jego sprostowanie, w terminie 7 dni od dnia doręczenia protokołu. Sprostowanie oczywistych omyłek pisarskich w protokole ustaleń może także nastąpić z urzędu w każdym czasie.

5. Sprostowania protokołu ustaleń dokonuje Sekretarz Rady Ministrów.

6. Protokół ustaleń podpisują Prezes Rady Ministrów i Sekretarz Rady Ministrów.

7. Protokół ustaleń przekazuje się członkom Rady Ministrów oraz organom i osobom [2] wskazanym przez Prezesa Rady Ministrów.

8. Zapis posiedzenia jest przechowywany w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych.

[2] § 16 ust. 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 uchwały nr 90 Rady Ministrów z dnia 13 sierpnia 2024 r. zmieniającej uchwałę – Regulamin pracy Rady Ministrów (M.P. poz. 757). Zmiana weszła w życie 20 sierpnia 2024 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-03-14 do 2024-08-19    (M.P.2022.348 tekst jednolity)

§ 16. [Protokół ustaleń oraz zapis posiedzenia] 1. Z posiedzenia Rady Ministrów sporządza się, pod nadzorem Sekretarza Rady Ministrów, z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych:

1) pełny zapis jego przebiegu (na podstawie zapisu dźwiękowego), zwany dalej „zapisem posiedzenia”;

2) protokół ustaleń posiedzenia Rady Ministrów, zwany dalej „protokołem ustaleń”.

2. Zapis posiedzenia jest wewnętrznym dokumentem roboczym Rady Ministrów, który wykorzystuje się do sporządzenia protokołu ustaleń.

3. Protokół ustaleń zawiera pełne zestawienie rozstrzygnięć podjętych przez Radę Ministrów na posiedzeniu, z uwzględnieniem wyników przeprowadzonych głosowań oraz zgłoszonych do protokołu stanowisk odrębnych. Kontrolę realizacji ustaleń zamieszczonych w protokole ustaleń sprawuje Sekretarz Rady Ministrów.

4. Członek Rady Ministrów może zgłosić do Sekretarza Rady Ministrów zastrzeżenia do treści protokołu ustaleń, wraz z wnioskiem o jego sprostowanie, w terminie 7 dni od dnia doręczenia protokołu. Sprostowanie oczywistych omyłek pisarskich w protokole ustaleń może także nastąpić z urzędu w każdym czasie.

5. Sprostowania protokołu ustaleń dokonuje Sekretarz Rady Ministrów.

6. Protokół ustaleń podpisują Prezes Rady Ministrów i Sekretarz Rady Ministrów.

7. Protokół ustaleń przekazuje się członkom Rady Ministrów, wojewodom oraz organom i osobom wskazanym przez Prezesa Rady Ministrów.

8. Zapis posiedzenia jest przechowywany w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-10-27 do 2022-03-13    (M.P.2016.1006 tekst jednolity)

§ 16. [Protokół ustaleń oraz zapis posiedzenia ] 1. Z posiedzenia Rady Ministrów sporządza się, pod nadzorem Sekretarza Rady Ministrów, z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych:

1) pełny zapis jego przebiegu (na podstawie zapisu dźwiękowego), zwany dalej „zapisem posiedzenia”;

2) protokół ustaleń posiedzenia Rady Ministrów, zwany dalej „protokołem ustaleń”.

2. Zapis posiedzenia jest wewnętrznym dokumentem roboczym Rady Ministrów, który wykorzystuje się do sporządzenia protokołu ustaleń.

3. Protokół ustaleń zawiera pełne zestawienie rozstrzygnięć podjętych przez Radę Ministrów na posiedzeniu, z uwzględnieniem wyników przeprowadzonych głosowań oraz zgłoszonych do protokołu stanowisk odrębnych. Kontrolę realizacji ustaleń zamieszczonych w protokole ustaleń sprawuje Sekretarz Rady Ministrów.

4. Członek Rady Ministrów może zgłosić do Sekretarza Rady Ministrów zastrzeżenia do treści protokołu ustaleń, wraz z wnioskiem o jego sprostowanie, w terminie 7 dni od dnia doręczenia protokołu. Sprostowanie oczywistych omyłek pisarskich w protokole ustaleń może także nastąpić z urzędu w każdym czasie.

5. Sprostowania protokołu ustaleń dokonuje Sekretarz Rady Ministrów.

6. Protokół ustaleń podpisują Prezes Rady Ministrów i Sekretarz Rady Ministrów.

7. Protokół ustaleń przekazuje się członkom Rady Ministrów, wojewodom oraz organom i osobom wskazanym przez Prezesa Rady Ministrów.

8. Zapis posiedzenia jest przechowywany w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-06-22 do 2016-10-26

1. Z posiedzenia Rady Ministrów sporządza się, pod nadzorem Sekretarza Rady Ministrów, z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych:

1) pełny zapis jego przebiegu (na podstawie zapisu dźwiękowego), zwany dalej „zapisem posiedzenia”;

2) protokół ustaleń posiedzenia Rady Ministrów, zwany dalej „protokołem ustaleń”.

2. Zapis posiedzenia jest wewnętrznym dokumentem roboczym Rady Ministrów, który wykorzystuje się do sporządzenia protokołu ustaleń.

3. Protokół ustaleń zawiera pełne zestawienie rozstrzygnięć podjętych przez Radę Ministrów na posiedzeniu, z uwzględnieniem wyników przeprowadzonych głosowań oraz zgłoszonych do protokołu stanowisk odrębnych. Kontrolę realizacji ustaleń zamieszczonych w protokole ustaleń sprawuje Sekretarz Rady Ministrów.

4. Członek Rady Ministrów może zgłosić do Sekretarza Rady Ministrów zastrzeżenia do treści protokołu ustaleń, wraz z wnioskiem o jego sprostowanie, w terminie 7 dni od dnia doręczenia protokołu.[4] Sprostowanie oczywistych omyłek pisarskich w protokole ustaleń może także nastąpić z urzędu w każdym czasie.

5. Sprostowania protokołu ustaleń dokonuje Sekretarz Rady Ministrów.

6. Protokół ustaleń podpisują Prezes Rady Ministrów i Sekretarz Rady Ministrów.

7. Protokół ustaleń przekazuje się [5] członkom Rady Ministrów, wojewodom oraz organom i osobom wskazanym przez Prezesa Rady Ministrów.

8. Zapis posiedzenia jest przechowywany w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych.

[4] § 16 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. a) uchwały nr 62 Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2016 r. zmieniającej uchwałę – Regulamin pracy Rady Ministrów (M.P. poz. 494). Zmiana weszła w życie 22 czerwca 2016 r.

[5] § 16 ust. 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 lit. b) uchwały nr 62 Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2016 r. zmieniającej uchwałę – Regulamin pracy Rady Ministrów (M.P. poz. 494). Zmiana weszła w życie 22 czerwca 2016 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-01-01 do 2016-06-21

1. Z posiedzenia Rady Ministrów sporządza się, pod nadzorem Sekretarza Rady Ministrów, z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych:

1) pełny zapis jego przebiegu (na podstawie zapisu dźwiękowego), zwany dalej „zapisem posiedzenia”;

2) protokół ustaleń posiedzenia Rady Ministrów, zwany dalej „protokołem ustaleń”.

2. Zapis posiedzenia jest wewnętrznym dokumentem roboczym Rady Ministrów, który wykorzystuje się do sporządzenia protokołu ustaleń.

3. Protokół ustaleń zawiera pełne zestawienie rozstrzygnięć podjętych przez Radę Ministrów na posiedzeniu, z uwzględnieniem wyników przeprowadzonych głosowań oraz zgłoszonych do protokołu stanowisk odrębnych. Kontrolę realizacji ustaleń zamieszczonych w protokole ustaleń sprawuje Sekretarz Rady Ministrów.

4. Członek Rady Ministrów może zgłosić do Prezesa Rady Ministrów, za pośrednictwem Sekretarza Rady Ministrów, zastrzeżenia do treści protokołu ustaleń, wraz z wnioskiem o jego sprostowanie, w terminie 7 dni od dnia doręczenia protokołu. Sprostowanie oczywistych omyłek pisarskich w protokole ustaleń może także nastąpić z urzędu w każdym czasie.

5. Sprostowania protokołu ustaleń dokonuje Sekretarz Rady Ministrów.

6. Protokół ustaleń podpisują Prezes Rady Ministrów i Sekretarz Rady Ministrów.

7. Protokół ustaleń doręcza się członkom Rady Ministrów, wojewodom oraz organom i osobom wskazanym przez Prezesa Rady Ministrów.

8. Zapis posiedzenia jest przechowywany w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych.