Wersja obowiązująca od 2024-02-16
1. W skład Komitetu wchodzą:
1) przewodniczący Komitetu – przedstawiciel ministra właściwego do spraw zdrowia, w randze co najmniej dyrektora albo zastępcy dyrektora;
2) [1] pozostali członkowie Komitetu – po jednym przedstawicielu, w randze dyrektora albo zastępcy dyrektora, wyznaczonym przez:
a) ministra właściwego do spraw wewnętrznych,
b) ministra właściwego do spraw informatyzacji,
c) Dyrektora Centrum e-Zdrowia,
d) Głównego Inspektora Sanitarnego,
e) Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,
f) Dyrektora Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego;
3) sekretarz Komitetu – pracownik Departamentu Wsparcia Organizacji w Centrum e-Zdrowia.
2. Przewodniczący Komitetu może zapraszać, z własnej inicjatywy lub na wniosek członka Komitetu, do udziału w pracach Komitetu z głosem doradczym przedstawicieli innych niż wymienione w ust. 1 organów, instytucji lub przedstawicieli organizacji lub przedsiębiorców, a także specjalistów lub ekspertów, których wiedza i doświadczenie mogą być wykorzystane w realizacji zadań Komitetu.
3. Członka Komitetu może zastąpić w pracach Komitetu, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, upoważniony przedstawiciel.
[1] § 3 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 12 Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 lutego 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Projektu Elektroniczna Karta Zgonu (M.P. poz. 122). Zmiana weszła w życie 16 lutego 2024 r.
Wersja obowiązująca od 2024-02-16
1. W skład Komitetu wchodzą:
1) przewodniczący Komitetu – przedstawiciel ministra właściwego do spraw zdrowia, w randze co najmniej dyrektora albo zastępcy dyrektora;
2) [1] pozostali członkowie Komitetu – po jednym przedstawicielu, w randze dyrektora albo zastępcy dyrektora, wyznaczonym przez:
a) ministra właściwego do spraw wewnętrznych,
b) ministra właściwego do spraw informatyzacji,
c) Dyrektora Centrum e-Zdrowia,
d) Głównego Inspektora Sanitarnego,
e) Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,
f) Dyrektora Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego;
3) sekretarz Komitetu – pracownik Departamentu Wsparcia Organizacji w Centrum e-Zdrowia.
2. Przewodniczący Komitetu może zapraszać, z własnej inicjatywy lub na wniosek członka Komitetu, do udziału w pracach Komitetu z głosem doradczym przedstawicieli innych niż wymienione w ust. 1 organów, instytucji lub przedstawicieli organizacji lub przedsiębiorców, a także specjalistów lub ekspertów, których wiedza i doświadczenie mogą być wykorzystane w realizacji zadań Komitetu.
3. Członka Komitetu może zastąpić w pracach Komitetu, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, upoważniony przedstawiciel.
[1] § 3 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 12 Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 lutego 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Projektu Elektroniczna Karta Zgonu (M.P. poz. 122). Zmiana weszła w życie 16 lutego 2024 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-03-01 do 2024-02-15 (M.P.2023.244 tekst jednolity)
1. W skład Komitetu wchodzą:
1) przewodniczący Komitetu – przedstawiciel ministra właściwego do spraw zdrowia, w randze co najmniej dyrektora albo zastępcy dyrektora;
2) pozostali członkowie Komitetu:
a) Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów do spraw reformy regulacji administracyjnych związanych z ruchem naturalnym ludności i ochrony miejsc pamięci,
b) po jednym przedstawicielu, w randze dyrektora albo zastępcy dyrektora, wyznaczonym przez:
– Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,
– ministra właściwego do spraw wewnętrznych,
– ministra właściwego do spraw informatyzacji,
– Dyrektora Centrum e-Zdrowia,
– Głównego Inspektora Sanitarnego,
– Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,
– Dyrektora Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego;
3) sekretarz Komitetu – pracownik Departamentu Wsparcia Organizacji w Centrum e-Zdrowia.
2. Przewodniczący Komitetu może zapraszać, z własnej inicjatywy lub na wniosek członka Komitetu, do udziału w pracach Komitetu z głosem doradczym przedstawicieli innych niż wymienione w ust. 1 organów, instytucji lub przedstawicieli organizacji lub przedsiębiorców, a także specjalistów lub ekspertów, których wiedza i doświadczenie mogą być wykorzystane w realizacji zadań Komitetu.
3. Członka Komitetu może zastąpić w pracach Komitetu, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, upoważniony przedstawiciel.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-02-23 do 2023-02-28
1. W skład Komitetu wchodzą:
1) [1] przewodniczący Komitetu – przedstawiciel ministra właściwego do spraw zdrowia, w randze co najmniej dyrektora albo zastępcy dyrektora;
2) pozostali członkowie Komitetu:
a) Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów do spraw reformy regulacji administracyjnych związanych z ruchem naturalnym ludności i ochrony miejsc pamięci,
b) po jednym przedstawicielu, w randze dyrektora albo zastępcy dyrektora, wyznaczonym przez:
– Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,
– ministra właściwego do spraw wewnętrznych,
– ministra właściwego do spraw informatyzacji,
– Dyrektora Centrum e-Zdrowia,
– Głównego Inspektora Sanitarnego,
– Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,
– Dyrektora Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego;
3) sekretarz Komitetu – pracownik Departamentu Wsparcia Organizacji w Centrum e-Zdrowia.
2. Przewodniczący Komitetu może zapraszać, z własnej inicjatywy lub na wniosek członka Komitetu, do udziału w pracach Komitetu z głosem doradczym przedstawicieli innych niż wymienione w ust. 1 organów, instytucji lub przedstawicieli organizacji lub przedsiębiorców, a także specjalistów lub ekspertów, których wiedza i doświadczenie mogą być wykorzystane w realizacji zadań Komitetu.
3. Członka Komitetu może zastąpić w pracach Komitetu, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, upoważniony przedstawiciel.
[1] § 3 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 27 Prezesa Rady Ministrów z dnia 21 lutego 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Projektu Elektroniczna Karta Zgonu (M.P. poz. 272). Zmiana weszła w życie 23 lutego 2022 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-08-24 do 2022-02-22
1. W skład Komitetu wchodzą:
1) przewodniczący Komitetu – przedstawiciel ministra właściwego do spraw zdrowia, w randze sekretarza stanu albo podsekretarza stanu;
2) pozostali członkowie Komitetu:
a) Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów do spraw reformy regulacji administracyjnych związanych z ruchem naturalnym ludności i ochrony miejsc pamięci,
b) po jednym przedstawicielu, w randze dyrektora albo zastępcy dyrektora, wyznaczonym przez:
– Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,
– ministra właściwego do spraw wewnętrznych,
– ministra właściwego do spraw informatyzacji,
– Dyrektora Centrum e-Zdrowia,
– Głównego Inspektora Sanitarnego,
– Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,
– Dyrektora Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego;
3) sekretarz Komitetu – pracownik Departamentu Wsparcia Organizacji w Centrum e-Zdrowia.
2. Przewodniczący Komitetu może zapraszać, z własnej inicjatywy lub na wniosek członka Komitetu, do udziału w pracach Komitetu z głosem doradczym przedstawicieli innych niż wymienione w ust. 1 organów, instytucji lub przedstawicieli organizacji lub przedsiębiorców, a także specjalistów lub ekspertów, których wiedza i doświadczenie mogą być wykorzystane w realizacji zadań Komitetu.
3. Członka Komitetu może zastąpić w pracach Komitetu, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, upoważniony przedstawiciel.