Wersja obowiązująca od 2023-01-02 do 2024-02-22 (M.P.2023.3 tekst jednolity)
1. Szef Kancelarii wyznacza swojego zastępcę lub zastępców i określa ich zadania.
2. Zastępcy Szefa Kancelarii wykonują zadania Szefa Kancelarii podczas jego nieobecności oraz w razie nieobsadzenia stanowiska Szefa Kancelarii, do czasu jego obsadzenia.
Wersja obowiązująca od 2023-01-02 do 2024-02-22 (M.P.2023.3 tekst jednolity)
1. Szef Kancelarii wyznacza swojego zastępcę lub zastępców i określa ich zadania.
2. Zastępcy Szefa Kancelarii wykonują zadania Szefa Kancelarii podczas jego nieobecności oraz w razie nieobsadzenia stanowiska Szefa Kancelarii, do czasu jego obsadzenia.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-09-13 do 2023-01-01 (M.P.2022.871 tekst jednolity)
1. Szef Kancelarii wyznacza swojego zastępcę lub zastępców i określa ich zadania.
2. Zastępcy Szefa Kancelarii wykonują zadania Szefa Kancelarii podczas jego nieobecności oraz w razie nieobsadzenia stanowiska Szefa Kancelarii, do czasu jego obsadzenia.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-11-17 do 2022-09-12
[1] 1. Szef Kancelarii wyznacza swojego zastępcę lub zastępców i określa ich zadania.
2. Zastępcy Szefa Kancelarii wykonują zadania Szefa Kancelarii podczas jego nieobecności oraz w razie nieobsadzenia stanowiska Szefa Kancelarii, do czasu jego obsadzenia.
[1] § 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 216 Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 listopada 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie nadania statutu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (M.P. poz. 1048). Zmiana weszła w życie 17 listopada 2020 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-11-24 do 2020-11-16 (M.P.2016.1148 tekst jednolity)
1. Szef Kancelarii wyznacza swojego zastępcę i określa jego zadania.
2. Zastępca Szefa Kancelarii wykonuje zadania Szefa Kancelarii podczas jego nieobecności oraz w razie nieobsadzenia stanowiska Szefa Kancelarii, do czasu jego obsadzenia.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-01-07 do 2016-11-23
1. Szef Kancelarii wyznacza swojego zastępcę i określa jego zadania.
2. Zastępca Szefa Kancelarii wykonuje zadania Szefa Kancelarii podczas jego nieobecności oraz w razie nieobsadzenia stanowiska Szefa Kancelarii, do czasu jego obsadzenia.