history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2020-03-14 do 2022-12-10

§ 2. Do zadań Komitetu należy:

1) określanie kierunku prowadzonych prac w celu realizacji zadań wskazanych w dokumencie „Koncepcja e-Dowód – kontynuacja projektu pl.ID i realizacja projektów powiązanych”;

2) koordynowanie i monitorowanie prac projektowych realizowanych w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Ministerstwie Cyfryzacji w ramach Projektu e-Dowód zgodnie z zakresem określonym w dokumencie „Koncepcja e-Dowód – kontynuacja projektu pl.ID i realizacja projektów powiązanych”;

2a) [2]  opracowanie koncepcji wdrożenia rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1157 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie poprawy zabezpieczeń dowodów osobistych obywateli Unii i dokumentów pobytowych wydawanych obywatelom Unii i członkom ich rodzin korzystającym z prawa do swobodnego przemieszczania się (Dz. Urz. UE L 188 z 12.07.2019, str. 67) w zakresie dowodu osobistego;

3) [3]  opracowywanie propozycji działań w zakresie wdrażania produktów Projektu e-Dowód oraz utrzymania, rozwoju i doskonalenia wdrażanych rozwiązań;

4) [4]  wydawanie wytycznych i przedstawianie założeń niezbędnych dla realizacji Projektu e-Dowód oraz rozwoju i doskonalenia wdrażanych rozwiązań;

5) monitorowanie postępów w realizacji Projektu e-Dowód;

6) [5]  monitorowanie prac nad przygotowaniem projektów rozwiązań prawnych i organizacyjnych w celu uruchomienia wydawania dowodu osobistego:

a) z warstwą elektroniczną (e-Dowodu),

b) z warstwą elektroniczną (e-Dowodu) zawierającą dwie dane biometryczne (wizerunek twarzy i dwa odciski palców);

7) monitorowanie:

a) postępu wydawania e-Dowodów,

b) satysfakcji osób używających e-Dowodu,

c) jakości oprogramowania oraz obsługi obywatela.

8) [6]  koordynowanie prac rozwojowych w zakresie dowodów osobistych z warstwą elektroniczną, obejmujących w szczególności wdrożenie dowodu osobistego z warstwą elektroniczną zawierającą dwie dane biometryczne (wizerunek twarzy i dwa odciski palców);

9) [7]  uzgadnianie z członkami Komitetu działań w zakresie komunikacji i promocji dowodów osobistych, o których mowa w pkt 6.

[2] § 2 pkt 2a dodany przez § 1 pkt 2 lit. a) zarządzenia nr 31 Prezesa Rady Ministrów z dnia 5 marca 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Projektu e-Dowód (M.P. poz. 265). Zmiana weszła w życie 14 marca 2020 r.

[3] § 2 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) zarządzenia nr 31 Prezesa Rady Ministrów z dnia 5 marca 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Projektu e-Dowód (M.P. poz. 265). Zmiana weszła w życie 14 marca 2020 r.

[4] § 2 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) zarządzenia nr 31 Prezesa Rady Ministrów z dnia 5 marca 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Projektu e-Dowód (M.P. poz. 265). Zmiana weszła w życie 14 marca 2020 r.

[5] § 2 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. c) zarządzenia nr 31 Prezesa Rady Ministrów z dnia 5 marca 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Projektu e-Dowód (M.P. poz. 265). Zmiana weszła w życie 14 marca 2020 r.

[6] § 2 pkt 8 dodany przez § 1 pkt 2 lit. d) zarządzenia nr 31 Prezesa Rady Ministrów z dnia 5 marca 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Projektu e-Dowód (M.P. poz. 265). Zmiana weszła w życie 14 marca 2020 r.

[7] § 2 pkt 9 dodany przez § 1 pkt 2 lit. d) zarządzenia nr 31 Prezesa Rady Ministrów z dnia 5 marca 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Projektu e-Dowód (M.P. poz. 265). Zmiana weszła w życie 14 marca 2020 r.

Wersja obowiązująca od 2020-03-14 do 2022-12-10

§ 2. Do zadań Komitetu należy:

1) określanie kierunku prowadzonych prac w celu realizacji zadań wskazanych w dokumencie „Koncepcja e-Dowód – kontynuacja projektu pl.ID i realizacja projektów powiązanych”;

2) koordynowanie i monitorowanie prac projektowych realizowanych w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Ministerstwie Cyfryzacji w ramach Projektu e-Dowód zgodnie z zakresem określonym w dokumencie „Koncepcja e-Dowód – kontynuacja projektu pl.ID i realizacja projektów powiązanych”;

2a) [2]  opracowanie koncepcji wdrożenia rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1157 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie poprawy zabezpieczeń dowodów osobistych obywateli Unii i dokumentów pobytowych wydawanych obywatelom Unii i członkom ich rodzin korzystającym z prawa do swobodnego przemieszczania się (Dz. Urz. UE L 188 z 12.07.2019, str. 67) w zakresie dowodu osobistego;

3) [3]  opracowywanie propozycji działań w zakresie wdrażania produktów Projektu e-Dowód oraz utrzymania, rozwoju i doskonalenia wdrażanych rozwiązań;

4) [4]  wydawanie wytycznych i przedstawianie założeń niezbędnych dla realizacji Projektu e-Dowód oraz rozwoju i doskonalenia wdrażanych rozwiązań;

5) monitorowanie postępów w realizacji Projektu e-Dowód;

6) [5]  monitorowanie prac nad przygotowaniem projektów rozwiązań prawnych i organizacyjnych w celu uruchomienia wydawania dowodu osobistego:

a) z warstwą elektroniczną (e-Dowodu),

b) z warstwą elektroniczną (e-Dowodu) zawierającą dwie dane biometryczne (wizerunek twarzy i dwa odciski palców);

7) monitorowanie:

a) postępu wydawania e-Dowodów,

b) satysfakcji osób używających e-Dowodu,

c) jakości oprogramowania oraz obsługi obywatela.

8) [6]  koordynowanie prac rozwojowych w zakresie dowodów osobistych z warstwą elektroniczną, obejmujących w szczególności wdrożenie dowodu osobistego z warstwą elektroniczną zawierającą dwie dane biometryczne (wizerunek twarzy i dwa odciski palców);

9) [7]  uzgadnianie z członkami Komitetu działań w zakresie komunikacji i promocji dowodów osobistych, o których mowa w pkt 6.

[2] § 2 pkt 2a dodany przez § 1 pkt 2 lit. a) zarządzenia nr 31 Prezesa Rady Ministrów z dnia 5 marca 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Projektu e-Dowód (M.P. poz. 265). Zmiana weszła w życie 14 marca 2020 r.

[3] § 2 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) zarządzenia nr 31 Prezesa Rady Ministrów z dnia 5 marca 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Projektu e-Dowód (M.P. poz. 265). Zmiana weszła w życie 14 marca 2020 r.

[4] § 2 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. b) zarządzenia nr 31 Prezesa Rady Ministrów z dnia 5 marca 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Projektu e-Dowód (M.P. poz. 265). Zmiana weszła w życie 14 marca 2020 r.

[5] § 2 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 lit. c) zarządzenia nr 31 Prezesa Rady Ministrów z dnia 5 marca 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Projektu e-Dowód (M.P. poz. 265). Zmiana weszła w życie 14 marca 2020 r.

[6] § 2 pkt 8 dodany przez § 1 pkt 2 lit. d) zarządzenia nr 31 Prezesa Rady Ministrów z dnia 5 marca 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Projektu e-Dowód (M.P. poz. 265). Zmiana weszła w życie 14 marca 2020 r.

[7] § 2 pkt 9 dodany przez § 1 pkt 2 lit. d) zarządzenia nr 31 Prezesa Rady Ministrów z dnia 5 marca 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Projektu e-Dowód (M.P. poz. 265). Zmiana weszła w życie 14 marca 2020 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-03-03 do 2020-03-13

§ 2. Do zadań Komitetu należy:

1) określanie kierunku prowadzonych prac w celu realizacji zadań wskazanych w dokumencie „Koncepcja e-Dowód – kontynuacja projektu pl.ID i realizacja projektów powiązanych”;

2) koordynowanie i monitorowanie prac projektowych realizowanych w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Ministerstwie Cyfryzacji w ramach Projektu e-Dowód zgodnie z zakresem określonym w dokumencie „Koncepcja e-Dowód – kontynuacja projektu pl.ID i realizacja projektów powiązanych”;

3) opracowywanie propozycji działań w zakresie wdrażania produktów Projektu e-Dowód oraz utrzymania i doskonalenia wdrażanych rozwiązań;

4) wydawanie wytycznych i przedstawianie założeń niezbędnych dla realizacji Projektu e-Dowód;

5) monitorowanie postępów w realizacji Projektu e-Dowód;

6) monitorowanie prac nad przygotowaniem projektów rozwiązań prawnych i organizacyjnych w celu uruchomienia wydawania dowodu osobistego z warstwą elektroniczną (e-Dowodu);

7) monitorowanie:

a) postępu wydawania e-Dowodów,

b) satysfakcji osób używających e-Dowodu,

c) jakości oprogramowania oraz obsługi obywatela.