history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2016-04-06 do 2019-01-06

§ 2. Do zadań Komitetu należy:

1) określanie kierunku prowadzonych prac w celu realizacji inicjatywy „Obywatel”, w ramach następujących działań:

a) [1] rozwój i utrzymanie „Portalu obywatel.gov.pl”, w tym przygotowanie do rozszerzenia o serwis informacyjny Rady Ministrów integrujący strony internetowe ministerstw,

b) utworzenie systemu „Informacja dla obywatela”,

c) przygotowanie rekomendacji w zakresie doskonalenia sposobu prowadzenia korespondencji z obywatelami;

2) nadzór nad realizacją inicjatywy „Obywatel”.

[1] § 2 pkt 1 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 41 Prezesa Rady Ministrów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego do spraw inicjatywy „Obywatel” (Dz.U. poz. 316). Zmiana weszła w życie 6 kwietnia 2016 r.

Wersja obowiązująca od 2016-04-06 do 2019-01-06

§ 2. Do zadań Komitetu należy:

1) określanie kierunku prowadzonych prac w celu realizacji inicjatywy „Obywatel”, w ramach następujących działań:

a) [1] rozwój i utrzymanie „Portalu obywatel.gov.pl”, w tym przygotowanie do rozszerzenia o serwis informacyjny Rady Ministrów integrujący strony internetowe ministerstw,

b) utworzenie systemu „Informacja dla obywatela”,

c) przygotowanie rekomendacji w zakresie doskonalenia sposobu prowadzenia korespondencji z obywatelami;

2) nadzór nad realizacją inicjatywy „Obywatel”.

[1] § 2 pkt 1 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 41 Prezesa Rady Ministrów z dnia 4 kwietnia 2016 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego do spraw inicjatywy „Obywatel” (Dz.U. poz. 316). Zmiana weszła w życie 6 kwietnia 2016 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-08-04 do 2016-04-05

§ 2.  Do zadań Komitetu należy:

1) określanie kierunku prowadzonych prac w celu realizacji inicjatywy „Obywatel”, w ramach następujących działań:

a) przygotowanie i wdrożenie rozszerzonego serwisu informacyjnego „Portal obywatel.gov.pl”, jego rozwój i utrzymanie,

b) utworzenie systemu „Informacja dla obywatela”,

c) przygotowanie rekomendacji w zakresie doskonalenia sposobu prowadzenia korespondencji z obywatelami;

2) nadzór nad realizacją inicjatywy „Obywatel”.