Wersja obowiązująca od 2010.12.16

Do zakresu działania Komisji, o której mowa w § 1, należy:

1) przegląd i analiza przepisów regulujących kwestie społeczne, ekonomiczne i gospodarcze w celu wskazania przepisów niejasnych, niespójnych, nieskutecznych, zbędnych lub nadmiernie regulujących;

2) przygotowanie, w oparciu o przegląd i analizę przepisów określonych w pkt 1, tez dotyczących niezbędnych zmian w ustawodawstwie;

3) występowanie z inicjatywą ustawodawczą w celu realizacji tez, o których mowa w pkt 2;

4) [1] rozpatrywanie projektów ustaw dotyczących spraw związanych z ograniczaniem biurokracji.

[1] § 2 pkt 4 dodany przez § 1 pkt 1 uchwały Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 16 grudnia 2010 r. o zmianie uchwały w sprawie powołania Komisji Nadzwyczajnej „Przyjazne Państwo” do spraw związanych z ograniczaniem biurokracji (M.P. z 2011 r. Nr 1, poz. 2). Zmiana weszła w życie 16 grudnia 2010 r.

Wersja obowiązująca od 2010.12.16

Do zakresu działania Komisji, o której mowa w § 1, należy:

1) przegląd i analiza przepisów regulujących kwestie społeczne, ekonomiczne i gospodarcze w celu wskazania przepisów niejasnych, niespójnych, nieskutecznych, zbędnych lub nadmiernie regulujących;

2) przygotowanie, w oparciu o przegląd i analizę przepisów określonych w pkt 1, tez dotyczących niezbędnych zmian w ustawodawstwie;

3) występowanie z inicjatywą ustawodawczą w celu realizacji tez, o których mowa w pkt 2;

4) [1] rozpatrywanie projektów ustaw dotyczących spraw związanych z ograniczaniem biurokracji.

[1] § 2 pkt 4 dodany przez § 1 pkt 1 uchwały Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 16 grudnia 2010 r. o zmianie uchwały w sprawie powołania Komisji Nadzwyczajnej „Przyjazne Państwo” do spraw związanych z ograniczaniem biurokracji (M.P. z 2011 r. Nr 1, poz. 2). Zmiana weszła w życie 16 grudnia 2010 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007.12.20 do 2010.12.15

 Do zakresu działania Komisji, o której mowa w § 1, należy:

1) przegląd i analiza przepisów regulujących kwestie społeczne, ekonomiczne i gospodarcze w celu wskazania przepisów niejasnych, niespójnych, nieskutecznych, zbędnych lub nadmiernie regulujących;

2) przygotowanie, w oparciu o przegląd i analizę przepisów określonych w pkt 1, tez dotyczących niezbędnych zmian w ustawodawstwie;

3) występowanie z inicjatywą ustawodawczą w celu realizacji tez, o których mowa w pkt 2.