history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2011-06-13 do 2012-01-17

1. W skład Komitetu wchodzą:

1) przewodniczący – minister właściwy do spraw informatyzacji;

2) wiceprzewodniczący – w randze sekretarza lub podsekretarza stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji, wskazany przez ministra właściwego do spraw informatyzacji;

3) członkowie:

a) Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów lub wyznaczony przez niego sekretarz lub podsekretarz stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,

b) wyznaczeni przez właściwych ministrów sekretarze lub podsekretarze stanu, po jednym z każdego ministerstwa,

c) (uchylona),

d) Prezes lub Wiceprezes Urzędu Zamówień Publicznych,

e) Prezes lub Wiceprezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej,

f) Prezes lub Wiceprezes Głównego Urzędu Statystycznego,

g) Pełnomocnik Rządu do Spraw Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach,

h) [1] Pełnomocnik Rządu do Spraw Przygotowania Organów Administracji Państwowej do Współpracy z Systemem Informacyjnym Schengen i Wizowym Systemem Informacyjnym,

i) Przewodniczący Zespołu do Spraw Zagospodarowania Granicy Państwowej.

2. Sekretarza Komitetu powołuje i odwołuje przewodniczący Komitetu spośród pracowników urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw informatyzacji.

3. Jeżeli Prezes Rady Ministrów jest obecny na posiedzeniu Komitetu, przewodniczy temu posiedzeniu.

4. W przypadku nieobecności przewodniczącego pracami Komitetu kieruje wiceprzewodniczący.

[1] § 2 ust. 1 pkt 3 lit. h) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia Nr 35 Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 czerwca 2011 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Rady Ministrów do Spraw Informatyzacji i Łączności (M.P. Nr 45, poz. 504). Zmiana weszła w życie 13 czerwca 2011 r.

Wersja obowiązująca od 2011-06-13 do 2012-01-17

1. W skład Komitetu wchodzą:

1) przewodniczący – minister właściwy do spraw informatyzacji;

2) wiceprzewodniczący – w randze sekretarza lub podsekretarza stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji, wskazany przez ministra właściwego do spraw informatyzacji;

3) członkowie:

a) Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów lub wyznaczony przez niego sekretarz lub podsekretarz stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,

b) wyznaczeni przez właściwych ministrów sekretarze lub podsekretarze stanu, po jednym z każdego ministerstwa,

c) (uchylona),

d) Prezes lub Wiceprezes Urzędu Zamówień Publicznych,

e) Prezes lub Wiceprezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej,

f) Prezes lub Wiceprezes Głównego Urzędu Statystycznego,

g) Pełnomocnik Rządu do Spraw Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach,

h) [1] Pełnomocnik Rządu do Spraw Przygotowania Organów Administracji Państwowej do Współpracy z Systemem Informacyjnym Schengen i Wizowym Systemem Informacyjnym,

i) Przewodniczący Zespołu do Spraw Zagospodarowania Granicy Państwowej.

2. Sekretarza Komitetu powołuje i odwołuje przewodniczący Komitetu spośród pracowników urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw informatyzacji.

3. Jeżeli Prezes Rady Ministrów jest obecny na posiedzeniu Komitetu, przewodniczy temu posiedzeniu.

4. W przypadku nieobecności przewodniczącego pracami Komitetu kieruje wiceprzewodniczący.

[1] § 2 ust. 1 pkt 3 lit. h) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia Nr 35 Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 czerwca 2011 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Rady Ministrów do Spraw Informatyzacji i Łączności (M.P. Nr 45, poz. 504). Zmiana weszła w życie 13 czerwca 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-09-03 do 2011-06-12

1. W skład Komitetu wchodzą:

1) przewodniczący – minister właściwy do spraw informatyzacji;

2) wiceprzewodniczący – w randze sekretarza lub podsekretarza stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji, wskazany przez ministra właściwego do spraw informatyzacji;

3) członkowie:

a) Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów lub wyznaczony przez niego sekretarz lub podsekretarz stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,

b) wyznaczeni przez właściwych ministrów sekretarze lub podsekretarze stanu, po jednym z każdego ministerstwa,

c) [1] (uchylona),

d) Prezes lub Wiceprezes Urzędu Zamówień Publicznych,

e) Prezes lub Wiceprezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej,

f) Prezes lub Wiceprezes Głównego Urzędu Statystycznego,

g) Pełnomocnik Rządu do Spraw Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach,

h) Pełnomocnik Rządu do Spraw Przygotowania Organów Administracji Państwowej do Współpracy z Systemem Informacyjnym Schengen II (SIS II) i Systemem Informacji Wizowej (VIS),

i) Przewodniczący Zespołu do Spraw Zagospodarowania Granicy Państwowej.

2. Sekretarza Komitetu powołuje i odwołuje przewodniczący Komitetu spośród pracowników urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw informatyzacji.

3. Jeżeli Prezes Rady Ministrów jest obecny na posiedzeniu Komitetu, przewodniczy temu posiedzeniu.

4. W przypadku nieobecności przewodniczącego pracami Komitetu kieruje wiceprzewodniczący.

[1] § 2 ust. 1 pkt 3 lit. c) uchylona przez § 1 zarządzenia nr 66 Prezesa Rady Ministrów z dnia 3 września 2010 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Rady Ministrów do Spraw Informatyzacji i Łączności (M.P. Nr 62, poz. 818). Zmiana weszła w życie 3 września 2010 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-03-27 do 2010-09-02

1. [1] W skład Komitetu wchodzą:

1) przewodniczący – minister właściwy do spraw informatyzacji;

2) wiceprzewodniczący – w randze sekretarza lub podsekretarza stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji, wskazany przez ministra właściwego do spraw informatyzacji;

3) członkowie:

a) Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów lub wyznaczony przez niego sekretarz lub podsekretarz stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,

b) wyznaczeni przez właściwych ministrów sekretarze lub podsekretarze stanu, po jednym z każdego ministerstwa,

c) sekretarz lub podsekretarz stanu wyznaczony przez Sekretarza Komitetu Integracji Europejskiej,

d) Prezes lub Wiceprezes Urzędu Zamówień Publicznych,

e) Prezes lub Wiceprezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej,

f) Prezes lub Wiceprezes Głównego Urzędu Statystycznego,

g) Pełnomocnik Rządu do Spraw Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach,

h) Pełnomocnik Rządu do Spraw Przygotowania Organów Administracji Państwowej do Współpracy z Systemem Informacyjnym Schengen II (SIS II) i Systemem Informacji Wizowej (VIS),

i) Przewodniczący Zespołu do Spraw Zagospodarowania Granicy Państwowej.

2. Sekretarza Komitetu powołuje i odwołuje przewodniczący Komitetu spośród pracowników urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw informatyzacji.

3. Jeżeli Prezes Rady Ministrów jest obecny na posiedzeniu Komitetu, przewodniczy temu posiedzeniu.

4. [2] W przypadku nieobecności przewodniczącego pracami Komitetu kieruje wiceprzewodniczący.

[1] § 2 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) zarządzenia nr 32 Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 marca 2008 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Rady Ministrów do Spraw Informatyzacji i Łączności (M.P. Nr 26, poz. 258). Zmiana weszła w życie 27 marca 2008 r.

[2] § 2 ust. 4 dodany przez § 1 pkt 1 lit. b) zarządzenia nr 32 Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 marca 2008 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Rady Ministrów do Spraw Informatyzacji i Łączności (M.P. Nr 26, poz. 258). Zmiana weszła w życie 27 marca 2008 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-08-13 do 2008-03-26

1. W skład Komitetu wchodzą:

1) [1] przewodniczący – sekretarz stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów powoływany i odwoływany przez Prezesa Rady Ministrów;

2) dwaj wiceprzewodniczący – w randze sekretarza lub podsekretarza stanu wskazani odpowiednio przez ministra właściwego do spraw informatyzacji i ministra właściwego do spraw finansów publicznych, powoływani i odwoływani przez przewodniczącego Komitetu;

3) członkowie:

a) wyznaczeni przez właściwych ministrów sekretarze lub podsekretarze stanu, po jednym z każdego ministerstwa,

b) przedstawiciel Ministra-członka Rady Ministrów – Koordynatora Służb Specjalnych, Zbigniewa Wassermanna,

c) sekretarz lub podsekretarz stanu wyznaczony przez Sekretarza Komitetu Integracji Europejskiej,

d) [2] (uchylona),

e) Prezes lub Wiceprezes Urzędu Zamówień Publicznych,

f) Prezes lub Wiceprezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej,

g) Prezes lub Wiceprezes Głównego Urzędu Statystycznego,

h) Pełnomocnik Rządu do Spraw Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach,

i) Pełnomocnik Rządu do Spraw Przygotowania Organów Administracji Państwowej do Współpracy z Systemem Informacyjnym Schengen II (SIS II) i Systemem Informacji Wizowej (VIS),

j) Przewodniczący Zespołu do Spraw Zagospodarowania Granicy Państwowej.

2. Sekretarza Komitetu powołuje i odwołuje przewodniczący Komitetu spośród pracowników urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw informatyzacji.

3. Jeżeli Prezes Rady Ministrów jest obecny na posiedzeniu Komitetu, przewodniczy temu posiedzeniu.

[1] § 2 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 84 Prezesa Rady Ministrów z dnia 13 sierpnia 2007 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Rady Ministrów do Spraw Informatyzacji i Łączności (M.P. Nr 52, poz. 604). Zmiana weszła w życie 13 sierpnia 2007 r.

[2] § 2 ust. 1 pkt 3 lit. d) uchylona przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 84 Prezesa Rady Ministrów z dnia 13 sierpnia 2007 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Rady Ministrów do Spraw Informatyzacji i Łączności (M.P. Nr 52, poz. 604). Zmiana weszła w życie 13 sierpnia 2007 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-03-07 do 2007-08-12

1. W skład Komitetu wchodzą:

1) przewodniczący – Wiceprezes Rady Ministrów powoływany i odwoływany przez Prezesa Rady Ministrów,

2) dwaj wiceprzewodniczący – w randze sekretarza lub podsekretarza stanu wskazani odpowiednio przez ministra właściwego do spraw informatyzacji i ministra właściwego do spraw finansów publicznych, powoływani i odwoływani przez przewodniczącego Komitetu;

3) członkowie:

a) wyznaczeni przez właściwych ministrów sekretarze lub podsekretarze stanu, po jednym z każdego ministerstwa,

b) przedstawiciel Ministra-członka Rady Ministrów – Koordynatora Służb Specjalnych, Zbigniewa Wassermanna,

c) sekretarz lub podsekretarz stanu wyznaczony przez Sekretarza Komitetu Integracji Europejskiej,

d) Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów lub wyznaczony przez niego sekretarz lub podsekretarz stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,

e) Prezes lub Wiceprezes Urzędu Zamówień Publicznych,

f) Prezes lub Wiceprezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej,

g) Prezes lub Wiceprezes Głównego Urzędu Statystycznego,

h) Pełnomocnik Rządu do Spraw Rządowego Programu Rozwoju Zintegrowanego Systemu Informacji o Nieruchomościach,

i) Pełnomocnik Rządu do Spraw Przygotowania Organów Administracji Państwowej do Współpracy z Systemem Informacyjnym Schengen II (SIS II) i Systemem Informacji Wizowej (VIS),

j) Przewodniczący Zespołu do Spraw Zagospodarowania Granicy Państwowej.

2. Sekretarza Komitetu powołuje i odwołuje przewodniczący Komitetu spośród pracowników urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw informatyzacji.

3. Jeżeli Prezes Rady Ministrów jest obecny na posiedzeniu Komitetu, przewodniczy temu posiedzeniu.