history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2005-10-11 do 2011-01-01

1. Z posiedzenia stałego komitetu Rady Ministrów sporządza się, pod nadzorem Sekretarza tego komitetu i z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych, pełny zapis jego przebiegu, zwany dalej „zapisem posiedzenia”, oraz protokół ustaleń posiedzenia stałego komitetu Rady Ministrów, zwany dalej „protokołem ustaleń”.

2. Zapis posiedzenia jest wewnętrznym dokumentem roboczym, który wykorzystuje się do sporządzenia protokołu ustaleń.

3. Protokół ustaleń zawiera pełne zestawienie rozstrzygnięć podjętych na posiedzeniu stałego komitetu Rady Ministrów oraz zgłoszonych do protokołu stanowisk odrębnych.

3a. [12] Protokół ustaleń stałego komitetu Rady Ministrów doręcza się organom i osobom wskazanym przez Przewodniczącego stałego komitetu Rady Ministrów.

4. Osoba wchodząca w skład stałego komitetu Rady Ministrów może zgłosić do Przewodniczącego tego komitetu, za pośrednictwem Sekretarza, zastrzeżenia do treści protokołu ustaleń wraz z wnioskiem o jego sprostowanie w terminie 7 dni od dnia doręczenia protokołu ustaleń.

5. Sprostowanie oczywistych omyłek pisarskich w protokole ustaleń może nastąpić również z urzędu w każdym czasie.

6. Sprostowania protokołu ustaleń dokonuje Sekretarz stałego komitetu Rady Ministrów, za zezwoleniem Przewodniczącego tego komitetu.

7. Zapis posiedzenia oraz protokół ustaleń przechowuje się w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych i przepisów o archiwizacji dokumentów rządowych.

[12] § 16 ust. 3a dodany przez § 1 pkt 9 zarządzenia nr 98 Prezesa Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie stałego komitetu Rady Ministrów (M.P. Nr 62, poz. 857). Zmiana weszła w życie 11 października 2005 r.

Wersja obowiązująca od 2005-10-11 do 2011-01-01

1. Z posiedzenia stałego komitetu Rady Ministrów sporządza się, pod nadzorem Sekretarza tego komitetu i z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych, pełny zapis jego przebiegu, zwany dalej „zapisem posiedzenia”, oraz protokół ustaleń posiedzenia stałego komitetu Rady Ministrów, zwany dalej „protokołem ustaleń”.

2. Zapis posiedzenia jest wewnętrznym dokumentem roboczym, który wykorzystuje się do sporządzenia protokołu ustaleń.

3. Protokół ustaleń zawiera pełne zestawienie rozstrzygnięć podjętych na posiedzeniu stałego komitetu Rady Ministrów oraz zgłoszonych do protokołu stanowisk odrębnych.

3a. [12] Protokół ustaleń stałego komitetu Rady Ministrów doręcza się organom i osobom wskazanym przez Przewodniczącego stałego komitetu Rady Ministrów.

4. Osoba wchodząca w skład stałego komitetu Rady Ministrów może zgłosić do Przewodniczącego tego komitetu, za pośrednictwem Sekretarza, zastrzeżenia do treści protokołu ustaleń wraz z wnioskiem o jego sprostowanie w terminie 7 dni od dnia doręczenia protokołu ustaleń.

5. Sprostowanie oczywistych omyłek pisarskich w protokole ustaleń może nastąpić również z urzędu w każdym czasie.

6. Sprostowania protokołu ustaleń dokonuje Sekretarz stałego komitetu Rady Ministrów, za zezwoleniem Przewodniczącego tego komitetu.

7. Zapis posiedzenia oraz protokół ustaleń przechowuje się w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych i przepisów o archiwizacji dokumentów rządowych.

[12] § 16 ust. 3a dodany przez § 1 pkt 9 zarządzenia nr 98 Prezesa Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie stałego komitetu Rady Ministrów (M.P. Nr 62, poz. 857). Zmiana weszła w życie 11 października 2005 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002-06-27 do 2005-10-10

1. Z posiedzenia stałego komitetu Rady Ministrów sporządza się, pod nadzorem Sekretarza tego komitetu i z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych, pełny zapis jego przebiegu, zwany dalej „zapisem posiedzenia”, oraz protokół ustaleń posiedzenia stałego komitetu Rady Ministrów, zwany dalej „protokołem ustaleń”.

2. Zapis posiedzenia jest wewnętrznym dokumentem roboczym, który wykorzystuje się do sporządzenia protokołu ustaleń.

3. Protokół ustaleń zawiera pełne zestawienie rozstrzygnięć podjętych na posiedzeniu stałego komitetu Rady Ministrów oraz zgłoszonych do protokołu stanowisk odrębnych.

4. Osoba wchodząca w skład stałego komitetu Rady Ministrów może zgłosić do Przewodniczącego tego komitetu, za pośrednictwem Sekretarza, zastrzeżenia do treści protokołu ustaleń wraz z wnioskiem o jego sprostowanie w terminie 7 dni od dnia doręczenia protokołu ustaleń.

5. Sprostowanie oczywistych omyłek pisarskich w protokole ustaleń może nastąpić również z urzędu w każdym czasie.

6. Sprostowania protokołu ustaleń dokonuje Sekretarz stałego komitetu Rady Ministrów, za zezwoleniem Przewodniczącego tego komitetu.

7. Zapis posiedzenia oraz protokół ustaleń przechowuje się w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych i przepisów o archiwizacji dokumentów rządowych.