Wersja obowiązująca od 1993-04-29 do 2002-02-28
1. [6] Wniosek o wszczęcie postępowania regulacyjnego składa się na piśmie. Wniosek ten powinien zawierać:
1) wskazanie osoby, od której pochodzi, oraz jej adres,
2) żądanie,
3) faktyczne i prawne uzasadnienie żądania,
4) wskazanie dowodów oraz okoliczności przemawiających za uwzględnieniem wniosku,
5) wskazanie organu nadrzędnego,
6) podpis wnioskodawcy.
2. Wnioski złożone przed dniem wejścia w życie zarządzenia zachowują swoją moc.
3. Do wniosku powinny być dołączone posiadane oryginały lub urzędowo poświadczone odpisy dokumentów przytoczonych we wniosku. Wnioskodawca może wnieść o:
1) polecenie uczestnikowi postępowania dostarczenia dokumentów będących w jego posiadaniu lub złożenie odpowiednich oświadczeń;
2) zażądanie z urzędu dostarczenia dokumentów znajdujących się w sądach i urzędach.
4. Wniosek o wszczęcie postępowania oraz dokumenty załączone jako dowody składa się wraz z ich odpisami dla uczestników postępowania.
[6] § 11 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia Ministra-Szefa Urzędu Rady Ministrów z dnia 8 kwietnia 1993 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowego trybu postępowania regulacyjnego w przedmiocie przywrócenia osobom prawnym Kościoła Katolickiego własności nieruchomości lub ich części (M.P. Nr 20, poz. 195). Zmiana weszła w życie 29 kwietnia 1993 r.
Wersja obowiązująca od 1993-04-29 do 2002-02-28
1. [6] Wniosek o wszczęcie postępowania regulacyjnego składa się na piśmie. Wniosek ten powinien zawierać:
1) wskazanie osoby, od której pochodzi, oraz jej adres,
2) żądanie,
3) faktyczne i prawne uzasadnienie żądania,
4) wskazanie dowodów oraz okoliczności przemawiających za uwzględnieniem wniosku,
5) wskazanie organu nadrzędnego,
6) podpis wnioskodawcy.
2. Wnioski złożone przed dniem wejścia w życie zarządzenia zachowują swoją moc.
3. Do wniosku powinny być dołączone posiadane oryginały lub urzędowo poświadczone odpisy dokumentów przytoczonych we wniosku. Wnioskodawca może wnieść o:
1) polecenie uczestnikowi postępowania dostarczenia dokumentów będących w jego posiadaniu lub złożenie odpowiednich oświadczeń;
2) zażądanie z urzędu dostarczenia dokumentów znajdujących się w sądach i urzędach.
4. Wniosek o wszczęcie postępowania oraz dokumenty załączone jako dowody składa się wraz z ich odpisami dla uczestników postępowania.
[6] § 11 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia Ministra-Szefa Urzędu Rady Ministrów z dnia 8 kwietnia 1993 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie szczegółowego trybu postępowania regulacyjnego w przedmiocie przywrócenia osobom prawnym Kościoła Katolickiego własności nieruchomości lub ich części (M.P. Nr 20, poz. 195). Zmiana weszła w życie 29 kwietnia 1993 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 1990-02-16 do 1993-04-28
1. Wniosek o wszczęcie postępowania regulacyjnego składa się na piśmie w 3 egzemplarzach. Wniosek ten powinien zawierać:
1) wskazanie osoby, od której pochodzi, oraz jej adres,
2) żądanie,
3) faktyczne i prawne uzasadnienie żądania,
4) wskazanie dowodów oraz okoliczności przemawiających za uwzględnieniem wniosku,
5) wskazanie organu nadrzędnego,
6) podpis wnioskodawcy.
2. Wnioski złożone przed dniem wejścia w życie zarządzenia zachowują swoją moc.
3. Do wniosku powinny być dołączone posiadane oryginały lub urzędowo poświadczone odpisy dokumentów przytoczonych we wniosku. Wnioskodawca może wnieść o:
1) polecenie uczestnikowi postępowania dostarczenia dokumentów będących w jego posiadaniu lub złożenie odpowiednich oświadczeń;
2) zażądanie z urzędu dostarczenia dokumentów znajdujących się w sądach i urzędach.
4. Wniosek o wszczęcie postępowania oraz dokumenty załączone jako dowody składa się wraz z ich odpisami dla uczestników postępowania.