Wersja obowiązująca od 2025.03.10 do 2025.12.31 (Dz.U.2025.285 tekst jednolity)
Art. 51. [Źródło finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej] 1. Źródłem finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej mogą być w szczególności:
1) środki własne jednostki samorządu terytorialnego będącej organizatorem;
2) środki z budżetu państwa.
2. Do źródeł finansowania, o których mowa w ust. 1, należą również wpływy ze sprzedaży biletów oraz wpływy z opłat dodatkowych pobieranych od pasażerów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. – Prawo przewozowe.
Wersja obowiązująca od 2025.03.10 do 2025.12.31 (Dz.U.2025.285 tekst jednolity)
Art. 51. [Źródło finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej] 1. Źródłem finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej mogą być w szczególności:
1) środki własne jednostki samorządu terytorialnego będącej organizatorem;
2) środki z budżetu państwa.
2. Do źródeł finansowania, o których mowa w ust. 1, należą również wpływy ze sprzedaży biletów oraz wpływy z opłat dodatkowych pobieranych od pasażerów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. – Prawo przewozowe.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2024.12.31 do 2025.03.09
Art. 51. [Źródło finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej] 1. Źródłem finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej mogą być w szczególności:
1) środki własne jednostki samorządu terytorialnego będącej organizatorem;
2) [5] środki z budżetu państwa oraz inne środki publiczne.
2. Do źródeł finansowania, o których mowa w ust. 1, należą również wpływy ze sprzedaży biletów oraz wpływy z opłat dodatkowych pobieranych od pasażerów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. – Prawo przewozowe.
[5] Art. 51 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 24 ustawy z dnia 16 czerwca 2023 r. o zmianie ustawy o publicznym transporcie zbiorowym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1720). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2026 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2023.12.27 do 2024.12.30 (Dz.U.2023.2778 tekst jednolity)
Art. 51. [Źródło finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej] 1. Źródłem finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej mogą być w szczególności:
1) środki własne jednostki samorządu terytorialnego będącej organizatorem;
2) środki z budżetu państwa.
2. Do źródeł finansowania, o których mowa w ust. 1, należą również wpływy ze sprzedaży biletów oraz wpływy z opłat dodatkowych pobieranych od pasażerów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. – Prawo przewozowe.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022.06.27 do 2023.12.26 (Dz.U.2022.1343 tekst jednolity)
[Źródło finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej ] 1. Źródłem finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej mogą być w szczególności:
1) środki własne jednostki samorządu terytorialnego będącej organizatorem;
2) środki z budżetu państwa.
2. Do źródeł finansowania, o których mowa w ust. 1, należą również wpływy ze sprzedaży biletów oraz wpływy z opłat dodatkowych pobieranych od pasażerów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. – Prawo przewozowe.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021.07.27 do 2022.06.26 (Dz.U.2021.1371 tekst jednolity)
[Źródło finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej ] 1. Źródłem finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej mogą być w szczególności:
1) środki własne jednostki samorządu terytorialnego będącej organizatorem;
2) środki z budżetu państwa.
2. Do źródeł finansowania, o których mowa w ust. 1, należą również wpływy ze sprzedaży biletów oraz wpływy z opłat dodatkowych pobieranych od pasażerów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. – Prawo przewozowe.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020.11.04 do 2021.07.26 (Dz.U.2020.1944 tekst jednolity)
[Źródło finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej ] 1. Źródłem finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej mogą być w szczególności:
1) środki własne jednostki samorządu terytorialnego będącej organizatorem;
2) środki z budżetu państwa.
2. Do źródeł finansowania, o których mowa w ust. 1, należą również wpływy ze sprzedaży biletów oraz wpływy z opłat dodatkowych pobieranych od pasażerów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. – Prawo przewozowe.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019.12.23 do 2020.11.03 (Dz.U.2019.2475 tekst jednolity)
[Źródło finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej ] 1. Źródłem finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej mogą być w szczególności:
1) środki własne jednostki samorządu terytorialnego będącej organizatorem;
2) środki z budżetu państwa.
2. Do źródeł finansowania, o których mowa w ust. 1, należą również wpływy ze sprzedaży biletów oraz wpływy z opłat dodatkowych pobieranych od pasażerów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. – Prawo przewozowe.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018.10.22 do 2019.12.22 (Dz.U.2018.2016 tekst jednolity)
[Źródło finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej ] 1. Źródłem finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej mogą być w szczególności:
1) środki własne jednostki samorządu terytorialnego będącej organizatorem;
2) środki z budżetu państwa.
2. Do źródeł finansowania, o których mowa w ust. 1, należą również wpływy ze sprzedaży biletów oraz wpływy z opłat dodatkowych pobieranych od pasażerów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. – Prawo przewozowe.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017.11.21 do 2018.10.21 (Dz.U.2017.2136 tekst jednolity)
Art. 51. [Źródło finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej ] 1. Źródłem finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej mogą być w szczególności:
1) środki własne jednostki samorządu terytorialnego będącej organizatorem;
2) środki z budżetu państwa.
2. Do źródeł finansowania, o których mowa w ust. 1, należą również wpływy ze sprzedaży biletów oraz wpływy z opłat dodatkowych pobieranych od pasażerów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. – Prawo przewozowe.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016.11.18 do 2017.11.20 (Dz.U.2016.1867 tekst jednolity)
Art. 51. [Źródło finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej ] 1. Źródłem finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej mogą być w szczególności:
1) środki własne jednostki samorządu terytorialnego będącej organizatorem;
2) środki z budżetu państwa.
2. Do źródeł finansowania, o których mowa w ust. 1, należą również wpływy ze sprzedaży biletów oraz wpływy z opłat dodatkowych pobieranych od pasażerów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. – Prawo przewozowe.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015.09.22 do 2016.11.17 (Dz.U.2015.1440 tekst jednolity)
Art. 51. [Źródło finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej ] 1. Źródłem finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej mogą być w szczególności:
1) środki własne jednostki samorządu terytorialnego będącej organizatorem;
2) środki z budżetu państwa.
2. Do źródeł finansowania, o których mowa w ust. 1, należą również wpływy ze sprzedaży biletów oraz wpływy z opłat dodatkowych pobieranych od pasażerów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. – Prawo przewozowe.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2011.03.01 do 2015.09.21
[Źródło finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej] 1. Źródłem finansowania przewozów o charakterze użyteczności publicznej mogą być w szczególności:
1) środki własne jednostki samorządu terytorialnego będącej organizatorem;
2) środki z budżetu państwa.
2. Do źródeł finansowania, o których mowa w ust. 1, należą również wpływy ze sprzedaży biletów oraz wpływy z opłat dodatkowych pobieranych od pasażerów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. – Prawo przewozowe.