Wersja obowiązująca od 2024.11.28     (Dz.U.2024.1749 tekst jednolity)

§ 3. [Warunki uzyskania tymczasowego świadectwa] 1. Tymczasowe świadectwo jest wydawane przez dyrektora urzędu żeglugi śródlądowej na wniosek armatora statku lub jego przedstawiciela.

1a. Tymczasowe świadectwo wydawane zgodnie z:

1) 1.16.1.3.1 lit. a umowy ADN składa się z części głównej oraz załącznika do świadectwa;

2) 1.16.1.3.1 lit. b i c umowy ADN składa się wyłącznie z części głównej.

2. Do wniosku, o którym mowa w ust. 1, dołącza się:

1) ważny dokument dopuszczający statek do żeglugi w rozumieniu art. 5 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej;

2) potwierdzenie wniesienia opłaty, o której mowa w § 11 ust. 2;

3) świadectwo dopuszczenia statku ADN – w przypadku ubiegania się o tymczasowe świadectwo zgodnie z 1.16.1.3.1 lit. a umowy ADN dla statku, który posiadał świadectwo dopuszczenia statku ADN, którego termin ważności upłynął w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy przed dniem złożenia wniosku.

3. Wydając tymczasowe świadectwo zgodnie z 1.16.1.3.1 lit. a umowy ADN dla statku, który posiadał świadectwo dopuszczenia statku ADN, którego termin ważności upłynął w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy przed dniem złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 1, dyrektor urzędu żeglugi śródlądowej wydaje tymczasowe świadectwo bez załącznika do świadectwa, dokonując wpisu o fakcie wydania tego tymczasowego świadectwa w załączniku do świadectwa dotychczasowego.

Wersja obowiązująca od 2024.11.28     (Dz.U.2024.1749 tekst jednolity)

§ 3. [Warunki uzyskania tymczasowego świadectwa] 1. Tymczasowe świadectwo jest wydawane przez dyrektora urzędu żeglugi śródlądowej na wniosek armatora statku lub jego przedstawiciela.

1a. Tymczasowe świadectwo wydawane zgodnie z:

1) 1.16.1.3.1 lit. a umowy ADN składa się z części głównej oraz załącznika do świadectwa;

2) 1.16.1.3.1 lit. b i c umowy ADN składa się wyłącznie z części głównej.

2. Do wniosku, o którym mowa w ust. 1, dołącza się:

1) ważny dokument dopuszczający statek do żeglugi w rozumieniu art. 5 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej;

2) potwierdzenie wniesienia opłaty, o której mowa w § 11 ust. 2;

3) świadectwo dopuszczenia statku ADN – w przypadku ubiegania się o tymczasowe świadectwo zgodnie z 1.16.1.3.1 lit. a umowy ADN dla statku, który posiadał świadectwo dopuszczenia statku ADN, którego termin ważności upłynął w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy przed dniem złożenia wniosku.

3. Wydając tymczasowe świadectwo zgodnie z 1.16.1.3.1 lit. a umowy ADN dla statku, który posiadał świadectwo dopuszczenia statku ADN, którego termin ważności upłynął w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy przed dniem złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 1, dyrektor urzędu żeglugi śródlądowej wydaje tymczasowe świadectwo bez załącznika do świadectwa, dokonując wpisu o fakcie wydania tego tymczasowego świadectwa w załączniku do świadectwa dotychczasowego.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023.10.20 do 2024.11.27

§ 3. [Warunki uzyskania tymczasowego świadectwa] 1. Tymczasowe świadectwo jest wydawane przez dyrektora urzędu żeglugi śródlądowej na wniosek armatora statku lub jego przedstawiciela.

1a. [3] Tymczasowe świadectwo wydawane zgodnie z:

1) 1.16.1.3.1 lit. a umowy ADN składa się z części głównej oraz załącznika do świadectwa;

2) 1.16.1.3.1 lit. b i c umowy ADN składa się wyłącznie z części głównej.

2. Do wniosku, o którym mowa w ust. 1, dołącza się:

1) ważny dokument dopuszczający statek do żeglugi w rozumieniu art. 5 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej;

2) potwierdzenie wniesienia opłaty, o której mowa w § 11 ust. 2;

3) [4] świadectwo dopuszczenia statku ADN – w przypadku ubiegania się o tymczasowe świadectwo zgodnie z 1.16.1.3.1 lit. a umowy ADN dla statku, który posiadał świadectwo dopuszczenia statku ADN, którego termin ważności upłynął w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy przed dniem złożenia wniosku.

3. [5] Wydając tymczasowe świadectwo zgodnie z 1.16.1.3.1 lit. a umowy ADN dla statku, który posiadał świadectwo dopuszczenia statku ADN, którego termin ważności upłynął w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy przed dniem złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 1, dyrektor urzędu żeglugi śródlądowej wydaje tymczasowe świadectwo bez załącznika do świadectwa, dokonując wpisu o fakcie wydania tego tymczasowego świadectwa w załączniku do świadectwa dotychczasowego.

[3] § 3 ust. 1a dodany przez § 1 pkt 2 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 sierpnia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie świadectwa dopuszczenia statku ADN (Dz.U. poz. 1928). Zmiana weszła w życie 20 października 2023 r.

[4] § 3 ust. 2 pkt 3 dodany przez § 1 pkt 2 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 sierpnia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie świadectwa dopuszczenia statku ADN (Dz.U. poz. 1928). Zmiana weszła w życie 20 października 2023 r.

[5] § 3 ust. 3 dodany przez § 1 pkt 2 lit. c) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 sierpnia 2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie świadectwa dopuszczenia statku ADN (Dz.U. poz. 1928). Zmiana weszła w życie 20 października 2023 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012.09.13 do 2023.10.19

§ 3. [Warunki uzyskania tymczasowego świadectwa] 1. Tymczasowe świadectwo jest wydawane przez dyrektora urzędu żeglugi śródlądowej na wniosek armatora statku lub jego przedstawiciela.

2. Do wniosku, o którym mowa w ust. 1, dołącza się:

1) ważny dokument dopuszczający statek do żeglugi w rozumieniu art. 5 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o żegludze śródlądowej;

2) potwierdzenie wniesienia opłaty, o której mowa w § 11 ust. 2.