Wersja obowiązująca od 2024-11-22 (Dz.U.2024.1712 tekst jednolity)
[Obowiązek informowania o realizacji decyzji inspektora pracy] 1. Podmiot kontrolowany, do którego została skierowana decyzja, o której mowa w art. 11 pkt 1–7 oraz art. 11a, ma obowiązek informowania odpowiedniego organu Państwowej Inspekcji Pracy o jej realizacji z upływem terminów określonych w decyzji.
2. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio do decyzji i poleceń, o których mowa w art. 34 ust. 4.
Wersja obowiązująca od 2024-11-22 (Dz.U.2024.1712 tekst jednolity)
[Obowiązek informowania o realizacji decyzji inspektora pracy] 1. Podmiot kontrolowany, do którego została skierowana decyzja, o której mowa w art. 11 pkt 1–7 oraz art. 11a, ma obowiązek informowania odpowiedniego organu Państwowej Inspekcji Pracy o jej realizacji z upływem terminów określonych w decyzji.
2. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio do decyzji i poleceń, o których mowa w art. 34 ust. 4.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2024-01-26 do 2024-11-21 (Dz.U.2024.97 tekst jednolity)
[Obowiązek informowania o realizacji decyzji inspektora pracy] 1. Podmiot kontrolowany, do którego została skierowana decyzja, o której mowa w art. 11 pkt 1–7 oraz art. 11a, ma obowiązek informowania odpowiedniego organu Państwowej Inspekcji Pracy o jej realizacji z upływem terminów określonych w decyzji.
2. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio do decyzji i poleceń, o których mowa w art. 34 ust. 4.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-08-01 do 2024-01-25 (Dz.U.2022.1614 tekst jednolity)
[Obowiązek informowania o realizacji decyzji inspektora pracy] 1. Podmiot kontrolowany, do którego została skierowana decyzja, o której mowa w art. 11 pkt 1–7 oraz art. 11a, ma obowiązek informowania odpowiedniego organu Państwowej Inspekcji Pracy o jej realizacji z upływem terminów określonych w decyzji.
2. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio do decyzji i poleceń, o których mowa w art. 34 ust. 4.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-07-05 do 2022-07-31 (Dz.U.2019.1251 tekst jednolity)
[Obowiązek informowania o realizacji decyzji inspektora pracy] 1. Podmiot kontrolowany, do którego została skierowana decyzja, o której mowa w art. 11 pkt 1–7 oraz art. 11a, ma obowiązek informowania odpowiedniego organu Państwowej Inspekcji Pracy o jej realizacji z upływem terminów określonych w decyzji.
2. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio do decyzji i poleceń, o których mowa w art. 34 ust. 4.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-03-27 do 2019-07-04 (Dz.U.2018.623 tekst jednolity)
[Obowiązek informowania o realizacji decyzji inspektora pracy ] 1. Podmiot kontrolowany, do którego została skierowana decyzja, o której mowa w art. 11 pkt 1–7 oraz art. 11a, ma obowiązek informowania odpowiedniego organu Państwowej Inspekcji Pracy o jej realizacji z upływem terminów określonych w decyzji.
2. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio do decyzji i poleceń, o których mowa w art. 34 ust. 4.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-04-14 do 2018-03-26 (Dz.U.2017.786 tekst jednolity)
[Obowiązek informowania o realizacji decyzji inspektora pracy ] 1. Podmiot kontrolowany, do którego została skierowana decyzja, o której mowa w art. 11 pkt 1–7 oraz art. 11a, ma obowiązek informowania odpowiedniego organu Państwowej Inspekcji Pracy o jej realizacji z upływem terminów określonych w decyzji.
2. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio do decyzji i poleceń, o których mowa w art. 34 ust. 4.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-05-12 do 2017-04-13 (Dz.U.2015.640 tekst jednolity)
[Obowiązek informowania o realizacji decyzji inspektora pracy] 1. Podmiot kontrolowany, do którego została skierowana decyzja, o której mowa w art. 11 pkt 1–7 oraz art. 11a, ma obowiązek informowania odpowiedniego organu Państwowej Inspekcji Pracy o jej realizacji z upływem terminów określonych w decyzji.
2. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio do decyzji i poleceń, o których mowa w art. 34 ust. 4.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-04-16 do 2015-05-11 (Dz.U.2012.404 tekst jednolity)
[Obowiązek informowania o realizacji decyzji inspektora pracy] 1. Podmiot kontrolowany, do którego została skierowana decyzja, o której mowa w art. 11 pkt 1–7 oraz art. 11a, ma obowiązek informowania odpowiedniego organu Państwowej Inspekcji Pracy o jej realizacji z upływem terminów określonych w decyzji.
2. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio do decyzji i poleceń, o których mowa w art. 34 ust. 4.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-08-08 do 2012-04-15
[Obowiązek informowania o realizacji decyzji inspektora pracy] [29] 1. Podmiot kontrolowany, do którego została skierowana decyzja, o której mowa w art. 11 pkt 1–7 oraz art. 11a, ma obowiązek informowania odpowiedniego organu Państwowej Inspekcji Pracy o jej realizacji z upływem terminów określonych w decyzji.
2. Przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio do decyzji i poleceń, o których mowa w art. 34 ust. 4.
[29] Art. 35 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 14 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o zmianie ustawy o Państwowej Inspekcji Pracy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 142, poz. 829). Zmiana weszła w życie 8 sierpnia 2011 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-07-01 do 2011-08-07
Podmiot kontrolowany, do którego została skierowana decyzja, o której mowa w art. 11 pkt 1–7, ma obowiązek informowania odpowiedniego organu Państwowej Inspekcji Pracy o jej realizacji z upływem terminów określonych w decyzji.