Wersja obowiązująca od 2024.08.21     (Dz.U.2024.1262 tekst jednolity)

Art. 12. (uchylony)

Wersja obowiązująca od 2024.08.21     (Dz.U.2024.1262 tekst jednolity)

Art. 12. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020.01.03 do 2024.08.20     (Dz.U.2020.8 tekst jednolity)

Art. 12. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017.10.25 do 2020.01.02     (Dz.U.2017.1983 tekst jednolity)

Art. 12. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015.06.30 do 2017.10.24     (Dz.U.2015.915 tekst jednolity)

Art. 12. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012.10.26 do 2015.06.29     (Dz.U.2012.1173 tekst jednolity)

(uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2005.01.31 do 2012.10.25

[2] (uchylony).

[2] Art. 12 uchylony przez art. 1 pkt 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2004 r. o zmianie ustawy – Prawo przewozowe (Dz.U. Nr 281, poz. 2780). Zmiana weszła w życie 31 stycznia 2005 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2000.06.21 do 2005.01.30     (Dz.U.2000.50.601 tekst jednolity)

[Delegacja] 1. Rada Ministrów może określać zakres stosowania przepisów ustawy do przewozów:

1) wojskowych,

2) wykonywanych na rzecz jednostek organizacyjnych podległych ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych.

2. Minister właściwy do spraw transportu, w drodze zarządzenia, określa zasady:

1) przewozu kolejami linowymi, linowo-terenowymi,

2) przewozu koleją na bocznice i z bocznic,

3) (skreślony),

4) przewozu w wagonach nie należących do przewoźnika kolejowego i włączania ich do taboru kolejowego.

Wersja archiwalna obowiązująca do 2000.06.20     (Dz.U.1995.119.575 tekst jednolity)

Art. 12. 1. Rada Ministrów może określać zakres stosowania przepisów ustawy do przewozów:

1) wojskowych,

2) wykonywanych na rzecz jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Spraw Wewnętrznych.

2. Minister Transportu i Gospodarki Morskiej, w drodze zarządzenia, określa zasady:

1) przewozu kolejami linowymi, linowo-terenowymi oraz na liniach pozostających w budowie,

2) przewozu koleją na bocznice i z bocznic,

3) przewozu koleją do i z morskich portów handlowych,

4) przewozu w wagonach nie należących do przewoźnika kolejowego i włączania ich do taboru kolejowego.