history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-08-21    (Dz.U.2024.1262 tekst jednolity)

Art. 12. (uchylony)

Wersja obowiązująca od 2024-08-21    (Dz.U.2024.1262 tekst jednolity)

Art. 12. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-01-03 do 2024-08-20    (Dz.U.2020.8 tekst jednolity)

Art. 12. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-10-25 do 2020-01-02    (Dz.U.2017.1983 tekst jednolity)

Art. 12. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-06-30 do 2017-10-24    (Dz.U.2015.915 tekst jednolity)

Art. 12. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-10-26 do 2015-06-29    (Dz.U.2012.1173 tekst jednolity)

(uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-01-31 do 2012-10-25

[2] (uchylony).

[2] Art. 12 uchylony przez art. 1 pkt 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2004 r. o zmianie ustawy – Prawo przewozowe (Dz.U. Nr 281, poz. 2780). Zmiana weszła w życie 31 stycznia 2005 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2000-06-21 do 2005-01-30    (Dz.U.2000.50.601 tekst jednolity)

[Delegacja] 1. Rada Ministrów może określać zakres stosowania przepisów ustawy do przewozów:

1) wojskowych,

2) wykonywanych na rzecz jednostek organizacyjnych podległych ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych.

2. Minister właściwy do spraw transportu, w drodze zarządzenia, określa zasady:

1) przewozu kolejami linowymi, linowo-terenowymi,

2) przewozu koleją na bocznice i z bocznic,

3) (skreślony),

4) przewozu w wagonach nie należących do przewoźnika kolejowego i włączania ich do taboru kolejowego.

Wersja archiwalna obowiązująca do 2000-06-20    (Dz.U.1995.119.575 tekst jednolity)

Art. 12. 1. Rada Ministrów może określać zakres stosowania przepisów ustawy do przewozów:

1) wojskowych,

2) wykonywanych na rzecz jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Spraw Wewnętrznych.

2. Minister Transportu i Gospodarki Morskiej, w drodze zarządzenia, określa zasady:

1) przewozu kolejami linowymi, linowo-terenowymi oraz na liniach pozostających w budowie,

2) przewozu koleją na bocznice i z bocznic,

3) przewozu koleją do i z morskich portów handlowych,

4) przewozu w wagonach nie należących do przewoźnika kolejowego i włączania ich do taboru kolejowego.