Wersja obowiązująca od 2024-08-08 (Dz.U.2024.1209 tekst jednolity)
[Metody badania jakości paliw] Minister właściwy do spraw gospodarki surowcami energetycznymi określi, w drodze rozporządzeń, metody badania jakości:
1) paliw ciekłych,
2) biopaliw ciekłych,
3) gazu skroplonego (LPG),
4) sprężonego gazu ziemnego (CNG),
5) lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej
– biorąc pod uwagę metody określone w odpowiednich normach w tym zakresie.
Wersja obowiązująca od 2024-08-08 (Dz.U.2024.1209 tekst jednolity)
[Metody badania jakości paliw] Minister właściwy do spraw gospodarki surowcami energetycznymi określi, w drodze rozporządzeń, metody badania jakości:
1) paliw ciekłych,
2) biopaliw ciekłych,
3) gazu skroplonego (LPG),
4) sprężonego gazu ziemnego (CNG),
5) lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej
– biorąc pod uwagę metody określone w odpowiednich normach w tym zakresie.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2024-07-01 do 2024-08-07
[Metody badania jakości paliw] Minister właściwy do spraw gospodarki surowcami energetycznymi [18] określi, w drodze rozporządzeń, metody badania jakości:
1) paliw ciekłych,
2) biopaliw ciekłych,
3) gazu skroplonego (LPG),
4) sprężonego gazu ziemnego (CNG),
5) lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej
– biorąc pod uwagę metody określone w odpowiednich normach w tym zakresie.
[18] Art. 26 w brzmieniu ustalonym przez art. 20 pkt 1 ustawy z dnia 15 maja 2024 r. o zmianie niektórych ustaw związanych z funkcjonowaniem administracji rządowej (Dz.U. poz. 834). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2024 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-05-05 do 2024-06-30 (Dz.U.2023.846 tekst jednolity)
[Metody badania jakości paliw] Minister właściwy do spraw energii określi, w drodze rozporządzeń, metody badania jakości:
1) paliw ciekłych,
2) biopaliw ciekłych,
3) gazu skroplonego (LPG),
4) sprężonego gazu ziemnego (CNG),
5) lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej
– biorąc pod uwagę metody określone w odpowiednich normach w tym zakresie.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-06-23 do 2023-05-04 (Dz.U.2022.1315 tekst jednolity)
[Metody badania jakości paliw] Minister właściwy do spraw energii określi, w drodze rozporządzeń, metody badania jakości:
1) paliw ciekłych,
2) biopaliw ciekłych,
3) gazu skroplonego (LPG),
4) sprężonego gazu ziemnego (CNG),
5) lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej
– biorąc pod uwagę metody określone w odpowiednich normach w tym zakresie.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-01-21 do 2022-06-22 (Dz.U.2021.133 tekst jednolity)
[Metody badania jakości paliw] Minister właściwy do spraw energii określi, w drodze rozporządzeń, metody badania jakości:
1) paliw ciekłych,
2) biopaliw ciekłych,
3) gazu skroplonego (LPG),
4) sprężonego gazu ziemnego (CNG),
5) lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej
– biorąc pod uwagę metody określone w odpowiednich normach w tym zakresie.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-04-09 do 2021-01-20 (Dz.U.2019.660 tekst jednolity)
[Metody badania jakości paliw] Minister właściwy do spraw energii określi, w drodze rozporządzeń, metody badania jakości:
1) paliw ciekłych,
2) biopaliw ciekłych,
3) gazu skroplonego (LPG),
4) sprężonego gazu ziemnego (CNG),
5) lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej
– biorąc pod uwagę metody określone w odpowiednich normach w tym zakresie.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-02-26 do 2019-04-08 (Dz.U.2018.427 tekst jednolity)
[Metody badania jakości paliw] Minister właściwy do spraw energii określi, w drodze rozporządzeń, metody badania jakości:
1) paliw ciekłych,
2) biopaliw ciekłych,
3) gazu skroplonego (LPG),
4) sprężonego gazu ziemnego (CNG),
5) lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej
– biorąc pod uwagę metody określone w odpowiednich normach w tym zakresie.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-11-30 do 2018-02-25 (Dz.U.2016.1928 tekst jednolity)
[Metody badania jakości paliw] Minister właściwy do spraw energii określi, w drodze rozporządzeń, metody badania jakości:
1) paliw ciekłych,
2) biopaliw ciekłych,
3) gazu skroplonego (LPG),
4) sprężonego gazu ziemnego (CNG),
5) lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej
– biorąc pod uwagę metody określone w odpowiednich normach w tym zakresie.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-03-17 do 2016-11-29
[Metody badania jakości paliw] Minister właściwy do spraw energii [14] określi, w drodze rozporządzeń, metody badania jakości:
1) paliw ciekłych,
2) biopaliw ciekłych,
3) gazu skroplonego (LPG),
4) sprężonego gazu ziemnego (CNG),
5) lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej
– biorąc pod uwagę metody określone w odpowiednich normach w tym zakresie.
[14] Art. 26 w brzmieniu ustalonym przez art. 10 ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o zmianie ustawy o działach administracji rządowej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 266). Zmiana weszła w życie 17 marca 2016 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-12-05 do 2016-03-16 (Dz.U.2014.1728 tekst jednolity)
[Metody badania jakości paliw] Minister właściwy do spraw gospodarki określi, w drodze rozporządzeń, metody badania jakości:
1) paliw ciekłych,
2) biopaliw ciekłych,
3) gazu skroplonego (LPG),
4) sprężonego gazu ziemnego (CNG),
5) lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej
– biorąc pod uwagę metody określone w odpowiednich normach w tym zakresie.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2007-01-01 do 2014-12-04
Minister właściwy do spraw gospodarki określi, w drodze rozporządzeń, metody badania jakości:
1) paliw ciekłych,
2) biopaliw ciekłych,
3) gazu skroplonego (LPG),
4) sprężonego gazu ziemnego (CNG),
5) lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej
– biorąc pod uwagę metody określone w odpowiednich normach w tym zakresie.