Wersja obowiązująca od 2024-07-31 (Dz.U.2024.1151 tekst jednolity)
[Wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe] 1. Prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii nabywa się z dniem wpisu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe.
2. Główny Geodeta Kraju prowadzi centralny rejestr, o którym mowa w ust. 1.
3. W rejestrze wpisuje się następujące dane dotyczące osób, którym nadano uprawnienia zawodowe:
1) numer kolejny wpisu;
2) nazwisko i imię (imiona);
3) imię ojca;
4) datę i miejsce urodzenia;
5) numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL;
6) adres zamieszkania;
7) wykształcenie;
8) numer świadectwa;
9) zakresy posiadanych uprawnień zawodowych i daty nadania;
10) informacje o orzeczonych karach dyscyplinarnych, w tym datę wydania i oznaczenie orzeczenia oraz rodzaj orzeczonej kary dyscyplinarnej;
11) informacje o wykreśleniach z rejestru oraz przyczynach tych wykreśleń.
4. W rejestrze wpisuje się również dane dotyczące osób, którym uznano kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie geodezji i kartografii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
5. Wyciągi z rejestru zawierające dane wymienione w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9 podlegają publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii. Publikacji podlegają także zmiany w rejestrze.
6. Publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii nie podlegają dane, o których mowa w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9, dotyczące osób, wobec których prawomocnie orzeczono karę, o której mowa w art. 46a ust. 1 pkt 3, w okresie jej trwania.
Wersja obowiązująca od 2024-07-31 (Dz.U.2024.1151 tekst jednolity)
[Wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe] 1. Prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii nabywa się z dniem wpisu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe.
2. Główny Geodeta Kraju prowadzi centralny rejestr, o którym mowa w ust. 1.
3. W rejestrze wpisuje się następujące dane dotyczące osób, którym nadano uprawnienia zawodowe:
1) numer kolejny wpisu;
2) nazwisko i imię (imiona);
3) imię ojca;
4) datę i miejsce urodzenia;
5) numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL;
6) adres zamieszkania;
7) wykształcenie;
8) numer świadectwa;
9) zakresy posiadanych uprawnień zawodowych i daty nadania;
10) informacje o orzeczonych karach dyscyplinarnych, w tym datę wydania i oznaczenie orzeczenia oraz rodzaj orzeczonej kary dyscyplinarnej;
11) informacje o wykreśleniach z rejestru oraz przyczynach tych wykreśleń.
4. W rejestrze wpisuje się również dane dotyczące osób, którym uznano kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie geodezji i kartografii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
5. Wyciągi z rejestru zawierające dane wymienione w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9 podlegają publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii. Publikacji podlegają także zmiany w rejestrze.
6. Publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii nie podlegają dane, o których mowa w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9, dotyczące osób, wobec których prawomocnie orzeczono karę, o której mowa w art. 46a ust. 1 pkt 3, w okresie jej trwania.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-08-31 do 2024-07-30 (Dz.U.2023.1752 tekst jednolity)
[Wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe] 1. Prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii nabywa się z dniem wpisu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe.
2. Główny Geodeta Kraju prowadzi centralny rejestr, o którym mowa w ust. 1.
3. W rejestrze wpisuje się następujące dane dotyczące osób, którym nadano uprawnienia zawodowe:
1) numer kolejny wpisu;
2) nazwisko i imię (imiona);
3) imię ojca;
4) datę i miejsce urodzenia;
5) numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL;
6) adres zamieszkania;
7) wykształcenie;
8) numer świadectwa;
9) zakresy posiadanych uprawnień zawodowych i daty nadania;
10) informacje o orzeczonych karach dyscyplinarnych, w tym datę wydania i oznaczenie orzeczenia oraz rodzaj orzeczonej kary dyscyplinarnej;
11) informacje o wykreśleniach z rejestru oraz przyczynach tych wykreśleń.
4. W rejestrze wpisuje się również dane dotyczące osób, którym uznano kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie geodezji i kartografii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
5. Wyciągi z rejestru zawierające dane wymienione w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9 podlegają publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii. Publikacji podlegają także zmiany w rejestrze.
6. Publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii nie podlegają dane, o których mowa w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9, dotyczące osób, wobec których prawomocnie orzeczono karę, o której mowa w art. 46a ust. 1 pkt 3, w okresie jej trwania.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-11-03 do 2023-08-30 (Dz.U.2021.1990 tekst jednolity)
[Wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe ] 1. Prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii nabywa się z dniem wpisu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe.
2. Główny Geodeta Kraju prowadzi centralny rejestr, o którym mowa w ust. 1.
3. W rejestrze wpisuje się następujące dane dotyczące osób, którym nadano uprawnienia zawodowe:
1) numer kolejny wpisu;
2) nazwisko i imię (imiona);
3) imię ojca;
4) datę i miejsce urodzenia;
5) numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL;
6) adres zamieszkania;
7) wykształcenie;
8) numer świadectwa;
9) zakresy posiadanych uprawnień zawodowych i daty nadania;
10) informacje o orzeczonych karach dyscyplinarnych, w tym datę wydania i oznaczenie orzeczenia oraz rodzaj orzeczonej kary dyscyplinarnej;
11) informacje o wykreśleniach z rejestru oraz przyczynach tych wykreśleń.
4. W rejestrze wpisuje się również dane dotyczące osób, którym uznano kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie geodezji i kartografii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
5. Wyciągi z rejestru zawierające dane wymienione w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9 podlegają publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii. Publikacji podlegają także zmiany w rejestrze.
6. Publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii nie podlegają dane, o których mowa w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9, dotyczące osób, wobec których prawomocnie orzeczono karę, o której mowa w art. 46a ust. 1 pkt 3, w okresie jej trwania.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-11-19 do 2021-11-02 (Dz.U.2020.2052 tekst jednolity)
[Wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe ] 1. Prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii nabywa się z dniem wpisu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe.
2. Główny Geodeta Kraju prowadzi centralny rejestr, o którym mowa w ust. 1.
3. W rejestrze wpisuje się następujące dane dotyczące osób, którym nadano uprawnienia zawodowe:
1) numer kolejny wpisu;
2) nazwisko i imię (imiona);
3) imię ojca;
4) datę i miejsce urodzenia;
5) numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL;
6) adres zamieszkania;
7) wykształcenie;
8) numer świadectwa;
9) zakresy posiadanych uprawnień zawodowych i daty nadania;
10) informacje o orzeczonych karach dyscyplinarnych, w tym datę wydania i oznaczenie orzeczenia oraz rodzaj orzeczonej kary dyscyplinarnej;
11) informacje o wykreśleniach z rejestru oraz przyczynach tych wykreśleń.
4. W rejestrze wpisuje się również dane dotyczące osób, którym uznano kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie geodezji i kartografii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
5. Wyciągi z rejestru zawierające dane wymienione w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9 podlegają publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii. Publikacji podlegają także zmiany w rejestrze.
6. Publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii nie podlegają dane, o których mowa w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9, dotyczące osób, wobec których prawomocnie orzeczono karę, o której mowa w art. 46a ust. 1 pkt 3, w okresie jej trwania.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-02-20 do 2020-11-18 (Dz.U.2020.276 tekst jednolity)
[Wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe ] 1. Prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii nabywa się z dniem wpisu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe.
2. Główny Geodeta Kraju prowadzi centralny rejestr, o którym mowa w ust. 1.
3. W rejestrze wpisuje się następujące dane dotyczące osób, którym nadano uprawnienia zawodowe:
1) numer kolejny wpisu;
2) nazwisko i imię (imiona);
3) imię ojca;
4) datę i miejsce urodzenia;
5) numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL;
6) adres zamieszkania;
7) wykształcenie;
8) numer świadectwa;
9) zakresy posiadanych uprawnień zawodowych i daty nadania;
10) informacje o orzeczonych karach dyscyplinarnych, w tym datę wydania i oznaczenie orzeczenia oraz rodzaj orzeczonej kary dyscyplinarnej;
11) informacje o wykreśleniach z rejestru oraz przyczynach tych wykreśleń.
4. W rejestrze wpisuje się również dane dotyczące osób, którym uznano kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie geodezji i kartografii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 oraz z 2019 r. poz. 534 i 577).
5. Wyciągi z rejestru zawierające dane wymienione w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9 podlegają publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii. Publikacji podlegają także zmiany w rejestrze.
6. Publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii nie podlegają dane, o których mowa w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9, dotyczące osób, wobec których prawomocnie orzeczono karę, o której mowa w art. 46a ust. 1 pkt 3, w okresie jej trwania.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-04-18 do 2020-02-19 (Dz.U.2019.725 tekst jednolity)
[Wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe ] 1. Prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii nabywa się z dniem wpisu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe.
2. Główny Geodeta Kraju prowadzi centralny rejestr, o którym mowa w ust. 1.
3. W rejestrze wpisuje się następujące dane dotyczące osób, którym nadano uprawnienia zawodowe:
1) numer kolejny wpisu;
2) nazwisko i imię (imiona);
3) imię ojca;
4) datę i miejsce urodzenia;
5) numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL;
6) adres zamieszkania;
7) wykształcenie;
8) numer świadectwa;
9) zakresy posiadanych uprawnień zawodowych i daty nadania;
10) informacje o orzeczonych karach dyscyplinarnych, w tym datę wydania i oznaczenie orzeczenia oraz rodzaj orzeczonej kary dyscyplinarnej;
11) informacje o wykreśleniach z rejestru oraz przyczynach tych wykreśleń.
4. W rejestrze wpisuje się również dane dotyczące osób, którym uznano kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie geodezji i kartografii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 oraz z 2019 r. poz. 534 i 577).
5. Wyciągi z rejestru zawierające dane wymienione w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9 podlegają publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii. Publikacji podlegają także zmiany w rejestrze.
6. Publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii nie podlegają dane, o których mowa w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9, dotyczące osób, wobec których prawomocnie orzeczono karę, o której mowa w art. 46a ust. 1 pkt 3, w okresie jej trwania.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-11-14 do 2019-04-17 (Dz.U.2017.2101 tekst jednolity)
[Wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe ] 1. Prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii nabywa się z dniem wpisu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe.
2. Główny Geodeta Kraju prowadzi centralny rejestr, o którym mowa w ust. 1.
3. W rejestrze wpisuje się następujące dane dotyczące osób, którym nadano uprawnienia zawodowe:
1) numer kolejny wpisu;
2) nazwisko i imię (imiona);
3) imię ojca;
4) datę i miejsce urodzenia;
5) numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL;
6) adres zamieszkania;
7) wykształcenie;
8) numer świadectwa;
9) zakresy posiadanych uprawnień zawodowych i daty nadania;
10) informacje o orzeczonych karach dyscyplinarnych, w tym datę wydania i oznaczenie orzeczenia oraz rodzaj orzeczonej kary dyscyplinarnej;
11) informacje o wykreśleniach z rejestru oraz przyczynach tych wykreśleń.
4. W rejestrze wpisuje się również dane dotyczące osób, którym uznano kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie geodezji i kartografii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
5. Wyciągi z rejestru zawierające dane wymienione w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9 podlegają publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii. Publikacji podlegają także zmiany w rejestrze.
6. Publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii nie podlegają dane, o których mowa w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9, dotyczące osób, wobec których prawomocnie orzeczono karę, o której mowa w art. 46a ust. 1 pkt 3, w okresie jej trwania.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-10-06 do 2017-11-13 (Dz.U.2016.1629 tekst jednolity)
[Wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe ] 1. Prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii nabywa się z dniem wpisu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe.
2. Główny Geodeta Kraju prowadzi centralny rejestr, o którym mowa w ust. 1.
3. W rejestrze wpisuje się następujące dane dotyczące osób, którym nadano uprawnienia zawodowe:
1) numer kolejny wpisu;
2) nazwisko i imię (imiona);
3) imię ojca;
4) datę i miejsce urodzenia;
5) numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL;
6) adres zamieszkania;
7) wykształcenie;
8) numer świadectwa;
9) zakresy posiadanych uprawnień zawodowych i daty nadania;
10) informacje o orzeczonych karach dyscyplinarnych, w tym datę wydania i oznaczenie orzeczenia oraz rodzaj orzeczonej kary dyscyplinarnej;
11) informacje o wykreśleniach z rejestru oraz przyczynach tych wykreśleń.
4. W rejestrze wpisuje się również dane dotyczące osób, którym uznano kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie geodezji i kartografii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
5. Wyciągi z rejestru zawierające dane wymienione w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9 podlegają publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii. Publikacji podlegają także zmiany w rejestrze.
6. Publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii nie podlegają dane, o których mowa w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9, dotyczące osób, wobec których prawomocnie orzeczono karę, o której mowa w art. 46a ust. 1 pkt 3, w okresie jej trwania.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-01-18 do 2016-10-05
[Wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe ] 1. Prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii nabywa się z dniem wpisu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe.
2. Główny Geodeta Kraju prowadzi centralny rejestr, o którym mowa w ust. 1.
3. W rejestrze wpisuje się następujące dane dotyczące osób, którym nadano uprawnienia zawodowe:
1) numer kolejny wpisu;
2) nazwisko i imię (imiona);
3) imię ojca;
4) datę i miejsce urodzenia;
5) numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL;
6) adres zamieszkania;
7) wykształcenie;
8) numer świadectwa;
9) zakresy posiadanych uprawnień zawodowych i daty nadania;
10) informacje o orzeczonych karach dyscyplinarnych, w tym datę wydania i oznaczenie orzeczenia oraz rodzaj orzeczonej kary dyscyplinarnej;
11) informacje o wykreśleniach z rejestru oraz przyczynach tych wykreśleń.
4. [2] W rejestrze wpisuje się również dane dotyczące osób, którym uznano kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie geodezji i kartografii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
5. Wyciągi z rejestru zawierające dane wymienione w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9 podlegają publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii. Publikacji podlegają także zmiany w rejestrze.
6. Publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii nie podlegają dane, o których mowa w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9, dotyczące osób, wobec których prawomocnie orzeczono karę, o której mowa w art. 46a ust. 1 pkt 3, w okresie jej trwania.
[2] Art. 45g ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez art. 60 ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65). Zmiana weszła w życie 18 stycznia 2016 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-04-14 do 2016-01-17 (Dz.U.2015.520 tekst jednolity)
[Wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe ] 1. Prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii nabywa się z dniem wpisu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe.
2. Główny Geodeta Kraju prowadzi centralny rejestr, o którym mowa w ust. 1.
3. W rejestrze wpisuje się następujące dane dotyczące osób, którym nadano uprawnienia zawodowe:
1) numer kolejny wpisu;
2) nazwisko i imię (imiona);
3) imię ojca;
4) datę i miejsce urodzenia;
5) numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL;
6) adres zamieszkania;
7) wykształcenie;
8) numer świadectwa;
9) zakresy posiadanych uprawnień zawodowych i daty nadania;
10) informacje o orzeczonych karach dyscyplinarnych, w tym datę wydania i oznaczenie orzeczenia oraz rodzaj orzeczonej kary dyscyplinarnej;
11) informacje o wykreśleniach z rejestru oraz przyczynach tych wykreśleń.
4. W rejestrze wpisuje się również dane dotyczące osób, którym uznano kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie geodezji i kartografii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394, z 2013 r. poz. 1650 oraz z 2014 r. poz. 1004).
5. Wyciągi z rejestru zawierające dane wymienione w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9 podlegają publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii. Publikacji podlegają także zmiany w rejestrze.
6. Publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii nie podlegają dane, o których mowa w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9, dotyczące osób, wobec których prawomocnie orzeczono karę, o której mowa w art. 46a ust. 1 pkt 3, w okresie jej trwania.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-01-01 do 2015-04-13
[Wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe ] 1. Prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii nabywa się z dniem wpisu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe.
2. Główny Geodeta Kraju prowadzi centralny rejestr, o którym mowa w ust. 1.
3. W rejestrze wpisuje się następujące dane dotyczące osób, którym nadano uprawnienia zawodowe:
1) numer kolejny wpisu;
2) nazwisko i imię (imiona);
3) imię ojca;
4) datę i miejsce urodzenia;
5) numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL;
6) adres zamieszkania;
7) wykształcenie;
8) numer świadectwa;
9) zakresy posiadanych uprawnień zawodowych i daty nadania;
10) [4] informacje o orzeczonych karach dyscyplinarnych, w tym datę wydania i oznaczenie orzeczenia oraz rodzaj orzeczonej kary dyscyplinarnej;
11) informacje o wykreśleniach z rejestru oraz przyczynach tych wykreśleń.
4. W rejestrze wpisuje się również dane dotyczące osób, którym uznano kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie geodezji i kartografii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).
5. Wyciągi z rejestru zawierające dane wymienione w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9 podlegają publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii. Publikacji podlegają także zmiany w rejestrze.
6. [5] Publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii nie podlegają dane, o których mowa w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9, dotyczące osób, wobec których prawomocnie orzeczono karę, o której mowa w art. 46a ust. 1 pkt 3, w okresie jej trwania.
[4] Art. 45g ust. 3 pkt 10 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 34 lit. a) ustawy z dnia 5 czerwca 2014 r. o zmianie ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U. poz. 897). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2015 r.
[5] Art. 45g ust. 6 dodany przez art. 1 pkt 34 lit. b) ustawy z dnia 5 czerwca 2014 r. o zmianie ustawy – Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (Dz.U. poz. 897). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2015 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-08-23 do 2014-12-31
[Wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe ] [18] 1. Prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii nabywa się z dniem wpisu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia zawodowe.
2. Główny Geodeta Kraju prowadzi centralny rejestr, o którym mowa w ust. 1.
3. W rejestrze wpisuje się następujące dane dotyczące osób, którym nadano uprawnienia zawodowe:
1) numer kolejny wpisu;
2) nazwisko i imię (imiona);
3) imię ojca;
4) datę i miejsce urodzenia;
5) numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL;
6) adres zamieszkania;
7) wykształcenie;
8) numer świadectwa;
9) zakresy posiadanych uprawnień zawodowych i daty nadania;
10) informacje o rodzajach orzeczonych kar, o których mowa w art. 46 ust. l, w tym datę wydania i numer decyzji o ukaraniu oraz odpowiednio okres, na który kara została orzeczona;
11) informacje o wykreśleniach z rejestru oraz przyczynach tych wykreśleń.
4. W rejestrze wpisuje się również dane dotyczące osób, którym uznano kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych w dziedzinie geodezji i kartografii na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).
5. Wyciągi z rejestru zawierające dane wymienione w ust. 3 pkt 1–3, 8 i 9 podlegają publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii. Publikacji podlegają także zmiany w rejestrze.
[18] Art. 45g dodany przez art. 4 pkt 5 ustawy z dnia 13 czerwca 2013 r. o zmianie ustaw regulujących wykonywanie niektórych zawodów (Dz.U. poz. 829). Zmiana weszła w życie 23 sierpnia 2013 r.