Wersja obowiązująca od 2024-07-25 (Dz.U.2024.1113 tekst jednolity)
[Zasady pracowniczego towarzystwa ] 1. Pracownicze towarzystwo jest obowiązane do przygotowania pisemnego dokumentu określającego zasady:
1) zarządzania ryzykiem;
2) audytu wewnętrznego;
3) powierzania wykonywania zadań osobom trzecim lub zewnętrznym jednostkom organizacyjnym.
2. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają zatwierdzeniu przez radę nadzorczą pracowniczego towarzystwa oraz przeglądowi funkcjonowania nie rzadziej niż co 3 lata.
3. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają dostosowaniu do zmian w systemie zarządzania lub obszarze, którego dotyczą.
Wersja obowiązująca od 2024-07-25 (Dz.U.2024.1113 tekst jednolity)
[Zasady pracowniczego towarzystwa ] 1. Pracownicze towarzystwo jest obowiązane do przygotowania pisemnego dokumentu określającego zasady:
1) zarządzania ryzykiem;
2) audytu wewnętrznego;
3) powierzania wykonywania zadań osobom trzecim lub zewnętrznym jednostkom organizacyjnym.
2. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają zatwierdzeniu przez radę nadzorczą pracowniczego towarzystwa oraz przeglądowi funkcjonowania nie rzadziej niż co 3 lata.
3. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają dostosowaniu do zmian w systemie zarządzania lub obszarze, którego dotyczą.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-05-17 do 2024-07-24 (Dz.U.2023.930 tekst jednolity)
[Zasady pracowniczego towarzystwa] 1. Pracownicze towarzystwo jest obowiązane do przygotowania pisemnego dokumentu określającego zasady:
1) zarządzania ryzykiem;
2) audytu wewnętrznego;
3) powierzania wykonywania zadań osobom trzecim lub zewnętrznym jednostkom organizacyjnym.
2. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają zatwierdzeniu przez radę nadzorczą pracowniczego towarzystwa oraz przeglądowi funkcjonowania nie rzadziej niż co 3 lata.
3. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają dostosowaniu do zmian w systemie zarządzania lub obszarze, którego dotyczą.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-11-17 do 2023-05-16 (Dz.U.2022.2342 tekst jednolity)
[Zasady pracowniczego towarzystwa] 1. Pracownicze towarzystwo jest obowiązane do przygotowania pisemnego dokumentu określającego zasady:
1) zarządzania ryzykiem;
2) audytu wewnętrznego;
3) powierzania wykonywania zadań osobom trzecim lub zewnętrznym jednostkom organizacyjnym.
2. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają zatwierdzeniu przez radę nadzorczą pracowniczego towarzystwa oraz przeglądowi funkcjonowania nie rzadziej niż co 3 lata.
3. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają dostosowaniu do zmian w systemie zarządzania lub obszarze, którego dotyczą.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-02-07 do 2022-11-16
[Zasady pracowniczego towarzystwa] [2] 1. Pracownicze towarzystwo jest obowiązane do przygotowania pisemnego dokumentu określającego zasady:
1) zarządzania ryzykiem;
2) audytu wewnętrznego;
3) powierzania wykonywania zadań osobom trzecim lub zewnętrznym jednostkom organizacyjnym.
2. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają zatwierdzeniu przez radę nadzorczą pracowniczego towarzystwa oraz przeglądowi funkcjonowania nie rzadziej niż co 3 lata.
3. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają dostosowaniu do zmian w systemie zarządzania lub obszarze, którego dotyczą.
[2] Rozdział 2a dodany przez art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 czerwca 2019 r. o zmianie ustawy o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych oraz ustawy o pracowniczych programach emerytalnych (Dz.U. poz. 1474). Zmiana weszła w życie 7 lutego 2020 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-01-23 do 2020-02-06 (Dz.U.2020.105 tekst jednolity)
[Zasady pracowniczego towarzystwa ] [2] 1. Pracownicze towarzystwo jest obowiązane do przygotowania pisemnego dokumentu określającego zasady:
1) zarządzania ryzykiem;
2) audytu wewnętrznego;
3) powierzania wykonywania zadań osobom trzecim lub zewnętrznym jednostkom organizacyjnym.
2. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają zatwierdzeniu przez radę nadzorczą pracowniczego towarzystwa oraz przeglądowi funkcjonowania nie rzadziej niż co 3 lata.
3. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają dostosowaniu do zmian w systemie zarządzania lub obszarze, którego dotyczą.
[2] Rozdział 2a dodany przez art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 czerwca 2019 r. o zmianie ustawy o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych oraz ustawy o pracowniczych programach emerytalnych (Dz.U. poz. 1474). Zmiana wejdzie w życie 7 lutego 2020 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-08-21 do 2020-01-22
[Zasady pracowniczego towarzystwa ] [11] 1. Pracownicze towarzystwo jest obowiązane do przygotowania pisemnego dokumentu określającego zasady:
1) zarządzania ryzykiem;
2) audytu wewnętrznego;
3) powierzania wykonywania zadań osobom trzecim lub zewnętrznym jednostkom organizacyjnym.
2. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają zatwierdzeniu przez radę nadzorczą pracowniczego towarzystwa oraz przeglądowi funkcjonowania nie rzadziej niż co 3 lata.
3. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają dostosowaniu do zmian w systemie zarządzania lub obszarze, którego dotyczą.
[11] Rozdział 2a dodany przez art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 czerwca 2019 r. o zmianie ustawy o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych oraz ustawy o pracowniczych programach emerytalnych (Dz.U. poz. 1474). Zmiana wejdzie w życie 7 lutego 2020 r.