history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-07-25    (Dz.U.2024.1113 tekst jednolity)

Art. 26b. [Zasady pracowniczego towarzystwa ] 1. Pracownicze towarzystwo jest obowiązane do przygotowania pisemnego dokumentu określającego zasady:

1) zarządzania ryzykiem;

2) audytu wewnętrznego;

3) powierzania wykonywania zadań osobom trzecim lub zewnętrznym jednostkom organizacyjnym.

2. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają zatwierdzeniu przez radę nadzorczą pracowniczego towarzystwa oraz przeglądowi funkcjonowania nie rzadziej niż co 3 lata.

3. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają dostosowaniu do zmian w systemie zarządzania lub obszarze, którego dotyczą.

Wersja obowiązująca od 2024-07-25    (Dz.U.2024.1113 tekst jednolity)

Art. 26b. [Zasady pracowniczego towarzystwa ] 1. Pracownicze towarzystwo jest obowiązane do przygotowania pisemnego dokumentu określającego zasady:

1) zarządzania ryzykiem;

2) audytu wewnętrznego;

3) powierzania wykonywania zadań osobom trzecim lub zewnętrznym jednostkom organizacyjnym.

2. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają zatwierdzeniu przez radę nadzorczą pracowniczego towarzystwa oraz przeglądowi funkcjonowania nie rzadziej niż co 3 lata.

3. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają dostosowaniu do zmian w systemie zarządzania lub obszarze, którego dotyczą.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-05-17 do 2024-07-24    (Dz.U.2023.930 tekst jednolity)

Art. 26b. [Zasady pracowniczego towarzystwa] 1. Pracownicze towarzystwo jest obowiązane do przygotowania pisemnego dokumentu określającego zasady:

1) zarządzania ryzykiem;

2) audytu wewnętrznego;

3) powierzania wykonywania zadań osobom trzecim lub zewnętrznym jednostkom organizacyjnym.

2. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają zatwierdzeniu przez radę nadzorczą pracowniczego towarzystwa oraz przeglądowi funkcjonowania nie rzadziej niż co 3 lata.

3. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają dostosowaniu do zmian w systemie zarządzania lub obszarze, którego dotyczą.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-11-17 do 2023-05-16    (Dz.U.2022.2342 tekst jednolity)

Art. 26b. [Zasady pracowniczego towarzystwa] 1. Pracownicze towarzystwo jest obowiązane do przygotowania pisemnego dokumentu określającego zasady:

1) zarządzania ryzykiem;

2) audytu wewnętrznego;

3) powierzania wykonywania zadań osobom trzecim lub zewnętrznym jednostkom organizacyjnym.

2. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają zatwierdzeniu przez radę nadzorczą pracowniczego towarzystwa oraz przeglądowi funkcjonowania nie rzadziej niż co 3 lata.

3. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają dostosowaniu do zmian w systemie zarządzania lub obszarze, którego dotyczą.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-02-07 do 2022-11-16

Art. 26b. [Zasady pracowniczego towarzystwa] [2] 1. Pracownicze towarzystwo jest obowiązane do przygotowania pisemnego dokumentu określającego zasady:

1) zarządzania ryzykiem;

2) audytu wewnętrznego;

3) powierzania wykonywania zadań osobom trzecim lub zewnętrznym jednostkom organizacyjnym.

2. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają zatwierdzeniu przez radę nadzorczą pracowniczego towarzystwa oraz przeglądowi funkcjonowania nie rzadziej niż co 3 lata.

3. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają dostosowaniu do zmian w systemie zarządzania lub obszarze, którego dotyczą.

[2] Rozdział 2a dodany przez art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 czerwca 2019 r. o zmianie ustawy o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych oraz ustawy o pracowniczych programach emerytalnych (Dz.U. poz. 1474). Zmiana weszła w życie 7 lutego 2020 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-01-23 do 2020-02-06    (Dz.U.2020.105 tekst jednolity)

[Zasady pracowniczego towarzystwa ] [2] 1. Pracownicze towarzystwo jest obowiązane do przygotowania pisemnego dokumentu określającego zasady:

1) zarządzania ryzykiem;

2) audytu wewnętrznego;

3) powierzania wykonywania zadań osobom trzecim lub zewnętrznym jednostkom organizacyjnym.

2. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają zatwierdzeniu przez radę nadzorczą pracowniczego towarzystwa oraz przeglądowi funkcjonowania nie rzadziej niż co 3 lata.

3. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają dostosowaniu do zmian w systemie zarządzania lub obszarze, którego dotyczą.

[2] Rozdział 2a dodany przez art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 czerwca 2019 r. o zmianie ustawy o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych oraz ustawy o pracowniczych programach emerytalnych (Dz.U. poz. 1474). Zmiana wejdzie w życie 7 lutego 2020 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-08-21 do 2020-01-22

[Zasady pracowniczego towarzystwa ] [11] 1. Pracownicze towarzystwo jest obowiązane do przygotowania pisemnego dokumentu określającego zasady:

1) zarządzania ryzykiem;

2) audytu wewnętrznego;

3) powierzania wykonywania zadań osobom trzecim lub zewnętrznym jednostkom organizacyjnym.

2. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają zatwierdzeniu przez radę nadzorczą pracowniczego towarzystwa oraz przeglądowi funkcjonowania nie rzadziej niż co 3 lata.

3. Zasady, o których mowa w ust. 1, podlegają dostosowaniu do zmian w systemie zarządzania lub obszarze, którego dotyczą.

[11] Rozdział 2a dodany przez art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 czerwca 2019 r. o zmianie ustawy o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych oraz ustawy o pracowniczych programach emerytalnych (Dz.U. poz. 1474). Zmiana wejdzie w życie 7 lutego 2020 r.