Wersja obowiązująca od 2024.07.16 do 2025.05.31     (Dz.U.2024.1045 tekst jednolity)

Art. 13. [Wniosek podmiotu niepublicznego o utworzenie adresu do doręczeń elektronicznych] Minister właściwy do spraw informatyzacji tworzy adres do doręczeń elektronicznych powiązany z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego na wniosek podmiotu niepublicznego skierowany do tego ministra, a w przypadku podmiotów niepublicznych wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego albo do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – także w trybie, o którym mowa w art. 11 pkt 2.

Wersja obowiązująca od 2025.06.01

Art. 13. [Wniosek podmiotu niepublicznego o utworzenie adresu do doręczeń elektronicznych ] [3] Minister właściwy do spraw informatyzacji tworzy adres do doręczeń elektronicznych powiązany z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego na wniosek podmiotu niepublicznego skierowany do tego ministra, a w przypadku podmiotów niepublicznych:

1) wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego albo do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,

2) będących osobami fizycznymi

– także odpowiednio w trybie, o którym mowa w art. 11 pkt 2.

[3] Art. 13 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 4 ustawy z dnia 21 listopada 2024 r. o zmianie ustawy o doręczeniach elektronicznych (Dz.U. poz. 1841). Zmiana weszła w życie 1 czerwca 2025 r.

Wersja obowiązująca od 2024.07.16 do 2025.05.31     (Dz.U.2024.1045 tekst jednolity)

Art. 13. [Wniosek podmiotu niepublicznego o utworzenie adresu do doręczeń elektronicznych] Minister właściwy do spraw informatyzacji tworzy adres do doręczeń elektronicznych powiązany z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego na wniosek podmiotu niepublicznego skierowany do tego ministra, a w przypadku podmiotów niepublicznych wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego albo do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – także w trybie, o którym mowa w art. 11 pkt 2.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023.02.13 do 2024.07.15     (Dz.U.2023.285 tekst jednolity)

Art. 13. [Wniosek podmiotu niepublicznego o utworzenie adresu do doręczeń elektronicznych] Minister właściwy do spraw informatyzacji tworzy adres do doręczeń elektronicznych powiązany z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego na wniosek podmiotu niepublicznego skierowany do tego ministra, a w przypadku podmiotów niepublicznych wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego albo do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – także w trybie, o którym mowa w art. 11 pkt 2.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022.03.10 do 2023.02.12     (Dz.U.2022.569 tekst jednolity)

Art. 13. [Wniosek podmiotu niepublicznego o utworzenie adresu do doręczeń elektronicznych] Minister właściwy do spraw informatyzacji tworzy adres do doręczeń elektronicznych powiązany z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego na wniosek podmiotu niepublicznego skierowany do tego ministra, a w przypadku podmiotów niepublicznych wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego albo do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – także w trybie, o którym mowa w art. 11 pkt 2.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021.10.05 do 2022.03.09

Art. 13. [Wniosek podmiotu niepublicznego o utworzenie adresu do doręczeń elektronicznych] Minister właściwy do spraw informatyzacji tworzy adres do doręczeń elektronicznych powiązany z publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego na wniosek podmiotu niepublicznego skierowany do tego ministra, a w przypadku podmiotów niepublicznych wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego albo do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – także w trybie, o którym mowa w art. 11 pkt 2.