Wersja obowiązująca od 2024-04-26 (Dz.U.2024.643 tekst jednolity)
[Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu oraz minister właściwy do spraw żeglugi śródlądowej określą, w drodze rozporządzenia:
1) procedury oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
2) procedury ponownej oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
3) procedury badań okresowych, pośrednich i nadzwyczajnych,
4) towary niebezpieczne innych klas niż klasa 2, przewożone ciśnieniowymi urządzeniami transportowymi,
5) sposób oznakowania ciśnieniowych urządzeń transportowych,
6) wzór znaku zgodności П
– biorąc pod uwagę rodzaje ciśnieniowych urządzeń transportowych, stopień stwarzanych przez nie zagrożeń oraz konieczność ujednolicenia znaku zgodności dla wszystkich ciśnieniowych urządzeń transportowych.
Wersja obowiązująca od 2024-04-26 (Dz.U.2024.643 tekst jednolity)
[Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu oraz minister właściwy do spraw żeglugi śródlądowej określą, w drodze rozporządzenia:
1) procedury oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
2) procedury ponownej oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
3) procedury badań okresowych, pośrednich i nadzwyczajnych,
4) towary niebezpieczne innych klas niż klasa 2, przewożone ciśnieniowymi urządzeniami transportowymi,
5) sposób oznakowania ciśnieniowych urządzeń transportowych,
6) wzór znaku zgodności П
– biorąc pod uwagę rodzaje ciśnieniowych urządzeń transportowych, stopień stwarzanych przez nie zagrożeń oraz konieczność ujednolicenia znaku zgodności dla wszystkich ciśnieniowych urządzeń transportowych.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-10-20 do 2024-04-25 (Dz.U.2022.2147 tekst jednolity)
[Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu oraz minister właściwy do spraw żeglugi śródlądowej określą, w drodze rozporządzenia:
1) procedury oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
2) procedury ponownej oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
3) procedury badań okresowych, pośrednich i nadzwyczajnych,
4) towary niebezpieczne innych klas niż klasa 2, przewożone ciśnieniowymi urządzeniami transportowymi,
5) sposób oznakowania ciśnieniowych urządzeń transportowych,
6) wzór znaku zgodności P
– biorąc pod uwagę rodzaje ciśnieniowych urządzeń transportowych, stopień stwarzanych przez nie zagrożeń oraz konieczność ujednolicenia znaku zgodności dla wszystkich ciśnieniowych urządzeń transportowych.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-04-23 do 2022-10-19 (Dz.U.2021.756 tekst jednolity)
[Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu oraz minister właściwy do spraw żeglugi śródlądowej określą, w drodze rozporządzenia:
1) procedury oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
2) procedury ponownej oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
3) procedury badań okresowych, pośrednich i nadzwyczajnych,
4) towary niebezpieczne innych klas niż klasa 2, przewożone ciśnieniowymi urządzeniami transportowymi,
5) sposób oznakowania ciśnieniowych urządzeń transportowych,
6) wzór znaku zgodności П
– biorąc pod uwagę rodzaje ciśnieniowych urządzeń transportowych, stopień stwarzanych przez nie zagrożeń oraz konieczność ujednolicenia znaku zgodności dla wszystkich ciśnieniowych urządzeń transportowych.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-01-31 do 2021-04-22 (Dz.U.2020.154 tekst jednolity)
[Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu oraz minister właściwy do spraw żeglugi śródlądowej określą, w drodze rozporządzenia:
1) procedury oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
2) procedury ponownej oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
3) procedury badań okresowych, pośrednich i nadzwyczajnych,
4) towary niebezpieczne innych klas niż klasa 2, przewożone ciśnieniowymi urządzeniami transportowymi,
5) sposób oznakowania ciśnieniowych urządzeń transportowych,
6) wzór znaku zgodności P
– biorąc pod uwagę rodzaje ciśnieniowych urządzeń transportowych, stopień stwarzanych przez nie zagrożeń oraz konieczność ujednolicenia znaku zgodności dla wszystkich ciśnieniowych urządzeń transportowych.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-02-27 do 2020-01-30 (Dz.U.2019.382 tekst jednolity)
[Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu oraz minister właściwy do spraw żeglugi śródlądowej określą, w drodze rozporządzenia:
1) procedury oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
2) procedury ponownej oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
3) procedury badań okresowych, pośrednich i nadzwyczajnych,
4) towary niebezpieczne innych klas niż klasa 2, przewożone ciśnieniowymi urządzeniami transportowymi,
5) sposób oznakowania ciśnieniowych urządzeń transportowych,
6) wzór znaku zgodności Π
– biorąc pod uwagę rodzaje ciśnieniowych urządzeń transportowych, stopień stwarzanych przez nie zagrożeń oraz konieczność ujednolicenia znaku zgodności dla wszystkich ciśnieniowych urządzeń transportowych.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-01-19 do 2019-02-26 (Dz.U.2018.169 tekst jednolity)
[Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu oraz minister właściwy do spraw żeglugi śródlądowej określą, w drodze rozporządzenia:
1) procedury oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
2) procedury ponownej oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
3) procedury badań okresowych, pośrednich i nadzwyczajnych,
4) towary niebezpieczne innych klas niż klasa 2, przewożone ciśnieniowymi urządzeniami transportowymi,
5) sposób oznakowania ciśnieniowych urządzeń transportowych,
6) wzór znaku zgodności Π
– biorąc pod uwagę rodzaje ciśnieniowych urządzeń transportowych, stopień stwarzanych przez nie zagrożeń oraz konieczność ujednolicenia znaku zgodności dla wszystkich ciśnieniowych urządzeń transportowych.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-12-17 do 2018-01-18
[Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu oraz minister właściwy do spraw żeglugi śródlądowej określą, w drodze rozporządzenia: [18]
1) procedury oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
2) procedury ponownej oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
3) procedury badań okresowych, pośrednich i nadzwyczajnych,
4) towary niebezpieczne innych klas niż klasa 2, przewożone ciśnieniowymi urządzeniami transportowymi,
5) sposób oznakowania ciśnieniowych urządzeń transportowych,
6) wzór znaku zgodności Π
– biorąc pod uwagę rodzaje ciśnieniowych urządzeń transportowych, stopień stwarzanych przez nie zagrożeń oraz konieczność ujednolicenia znaku zgodności dla wszystkich ciśnieniowych urządzeń transportowych.
[18] Art. 72 w brzmieniu ustalonym przez art. 23 pkt 10 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o zmianie ustawy o działach administracji rządowej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1954). Zmiana weszła w życie 17 grudnia 2016 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-11-14 do 2016-12-16 (Dz.U.2016.1834 tekst jednolity)
[Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu określi, w drodze rozporządzenia:
1) procedury oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
2) procedury ponownej oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
3) procedury badań okresowych, pośrednich i nadzwyczajnych,
4) towary niebezpieczne innych klas niż klasa 2, przewożone ciśnieniowymi urządzeniami transportowymi,
5) sposób oznakowania ciśnieniowych urządzeń transportowych,
6) wzór znaku zgodności Π
– biorąc pod uwagę rodzaje ciśnieniowych urządzeń transportowych, stopień stwarzanych przez nie zagrożeń oraz konieczność ujednolicenia znaku zgodności dla wszystkich ciśnieniowych urządzeń transportowych.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-01-01 do 2016-11-13
[Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu określi, w drodze rozporządzenia:
1) procedury oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
2) procedury ponownej oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
3) procedury badań okresowych, pośrednich i nadzwyczajnych,
4) towary niebezpieczne innych klas niż klasa 2, przewożone ciśnieniowymi urządzeniami transportowymi,
5) sposób oznakowania ciśnieniowych urządzeń transportowych,
6) wzór znaku zgodności Π
– biorąc pod uwagę rodzaje ciśnieniowych urządzeń transportowych, stopień stwarzanych przez nie zagrożeń oraz konieczność ujednolicenia znaku zgodności dla wszystkich ciśnieniowych urządzeń transportowych.