Wersja obowiązująca od 2024.04.26 (Dz.U.2024.643 tekst jednolity)
Art. 72. [Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu oraz minister właściwy do spraw żeglugi śródlądowej określą, w drodze rozporządzenia:
1) procedury oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
2) procedury ponownej oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
3) procedury badań okresowych, pośrednich i nadzwyczajnych,
4) towary niebezpieczne innych klas niż klasa 2, przewożone ciśnieniowymi urządzeniami transportowymi,
5) sposób oznakowania ciśnieniowych urządzeń transportowych,
6) wzór znaku zgodności П
– biorąc pod uwagę rodzaje ciśnieniowych urządzeń transportowych, stopień stwarzanych przez nie zagrożeń oraz konieczność ujednolicenia znaku zgodności dla wszystkich ciśnieniowych urządzeń transportowych.
Wersja obowiązująca od 2024.04.26 (Dz.U.2024.643 tekst jednolity)
Art. 72. [Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu oraz minister właściwy do spraw żeglugi śródlądowej określą, w drodze rozporządzenia:
1) procedury oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
2) procedury ponownej oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
3) procedury badań okresowych, pośrednich i nadzwyczajnych,
4) towary niebezpieczne innych klas niż klasa 2, przewożone ciśnieniowymi urządzeniami transportowymi,
5) sposób oznakowania ciśnieniowych urządzeń transportowych,
6) wzór znaku zgodności П
– biorąc pod uwagę rodzaje ciśnieniowych urządzeń transportowych, stopień stwarzanych przez nie zagrożeń oraz konieczność ujednolicenia znaku zgodności dla wszystkich ciśnieniowych urządzeń transportowych.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022.10.20 do 2024.04.25 (Dz.U.2022.2147 tekst jednolity)
Art. 72. [Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu oraz minister właściwy do spraw żeglugi śródlądowej określą, w drodze rozporządzenia:
1) procedury oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
2) procedury ponownej oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
3) procedury badań okresowych, pośrednich i nadzwyczajnych,
4) towary niebezpieczne innych klas niż klasa 2, przewożone ciśnieniowymi urządzeniami transportowymi,
5) sposób oznakowania ciśnieniowych urządzeń transportowych,
6) wzór znaku zgodności P
– biorąc pod uwagę rodzaje ciśnieniowych urządzeń transportowych, stopień stwarzanych przez nie zagrożeń oraz konieczność ujednolicenia znaku zgodności dla wszystkich ciśnieniowych urządzeń transportowych.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021.04.23 do 2022.10.19 (Dz.U.2021.756 tekst jednolity)
Art. 72. [Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu oraz minister właściwy do spraw żeglugi śródlądowej określą, w drodze rozporządzenia:
1) procedury oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
2) procedury ponownej oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
3) procedury badań okresowych, pośrednich i nadzwyczajnych,
4) towary niebezpieczne innych klas niż klasa 2, przewożone ciśnieniowymi urządzeniami transportowymi,
5) sposób oznakowania ciśnieniowych urządzeń transportowych,
6) wzór znaku zgodności П
– biorąc pod uwagę rodzaje ciśnieniowych urządzeń transportowych, stopień stwarzanych przez nie zagrożeń oraz konieczność ujednolicenia znaku zgodności dla wszystkich ciśnieniowych urządzeń transportowych.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020.01.31 do 2021.04.22 (Dz.U.2020.154 tekst jednolity)
[Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu oraz minister właściwy do spraw żeglugi śródlądowej określą, w drodze rozporządzenia:
1) procedury oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
2) procedury ponownej oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
3) procedury badań okresowych, pośrednich i nadzwyczajnych,
4) towary niebezpieczne innych klas niż klasa 2, przewożone ciśnieniowymi urządzeniami transportowymi,
5) sposób oznakowania ciśnieniowych urządzeń transportowych,
6) wzór znaku zgodności P
– biorąc pod uwagę rodzaje ciśnieniowych urządzeń transportowych, stopień stwarzanych przez nie zagrożeń oraz konieczność ujednolicenia znaku zgodności dla wszystkich ciśnieniowych urządzeń transportowych.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019.02.27 do 2020.01.30 (Dz.U.2019.382 tekst jednolity)
[Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu oraz minister właściwy do spraw żeglugi śródlądowej określą, w drodze rozporządzenia:
1) procedury oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
2) procedury ponownej oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
3) procedury badań okresowych, pośrednich i nadzwyczajnych,
4) towary niebezpieczne innych klas niż klasa 2, przewożone ciśnieniowymi urządzeniami transportowymi,
5) sposób oznakowania ciśnieniowych urządzeń transportowych,
6) wzór znaku zgodności Π
– biorąc pod uwagę rodzaje ciśnieniowych urządzeń transportowych, stopień stwarzanych przez nie zagrożeń oraz konieczność ujednolicenia znaku zgodności dla wszystkich ciśnieniowych urządzeń transportowych.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018.01.19 do 2019.02.26 (Dz.U.2018.169 tekst jednolity)
Art. 72. [Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu oraz minister właściwy do spraw żeglugi śródlądowej określą, w drodze rozporządzenia:
1) procedury oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
2) procedury ponownej oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
3) procedury badań okresowych, pośrednich i nadzwyczajnych,
4) towary niebezpieczne innych klas niż klasa 2, przewożone ciśnieniowymi urządzeniami transportowymi,
5) sposób oznakowania ciśnieniowych urządzeń transportowych,
6) wzór znaku zgodności Π
– biorąc pod uwagę rodzaje ciśnieniowych urządzeń transportowych, stopień stwarzanych przez nie zagrożeń oraz konieczność ujednolicenia znaku zgodności dla wszystkich ciśnieniowych urządzeń transportowych.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016.12.17 do 2018.01.18
Art. 72. [Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu oraz minister właściwy do spraw żeglugi śródlądowej określą, w drodze rozporządzenia: [18]
1) procedury oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
2) procedury ponownej oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
3) procedury badań okresowych, pośrednich i nadzwyczajnych,
4) towary niebezpieczne innych klas niż klasa 2, przewożone ciśnieniowymi urządzeniami transportowymi,
5) sposób oznakowania ciśnieniowych urządzeń transportowych,
6) wzór znaku zgodności Π
– biorąc pod uwagę rodzaje ciśnieniowych urządzeń transportowych, stopień stwarzanych przez nie zagrożeń oraz konieczność ujednolicenia znaku zgodności dla wszystkich ciśnieniowych urządzeń transportowych.
[18] Art. 72 w brzmieniu ustalonym przez art. 23 pkt 10 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o zmianie ustawy o działach administracji rządowej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1954). Zmiana weszła w życie 17 grudnia 2016 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016.11.14 do 2016.12.16 (Dz.U.2016.1834 tekst jednolity)
Art. 72. [Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu określi, w drodze rozporządzenia:
1) procedury oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
2) procedury ponownej oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
3) procedury badań okresowych, pośrednich i nadzwyczajnych,
4) towary niebezpieczne innych klas niż klasa 2, przewożone ciśnieniowymi urządzeniami transportowymi,
5) sposób oznakowania ciśnieniowych urządzeń transportowych,
6) wzór znaku zgodności Π
– biorąc pod uwagę rodzaje ciśnieniowych urządzeń transportowych, stopień stwarzanych przez nie zagrożeń oraz konieczność ujednolicenia znaku zgodności dla wszystkich ciśnieniowych urządzeń transportowych.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2012.01.01 do 2016.11.13
[Delegacja] Minister właściwy do spraw transportu określi, w drodze rozporządzenia:
1) procedury oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
2) procedury ponownej oceny zgodności ciśnieniowych urządzeń transportowych,
3) procedury badań okresowych, pośrednich i nadzwyczajnych,
4) towary niebezpieczne innych klas niż klasa 2, przewożone ciśnieniowymi urządzeniami transportowymi,
5) sposób oznakowania ciśnieniowych urządzeń transportowych,
6) wzór znaku zgodności Π
– biorąc pod uwagę rodzaje ciśnieniowych urządzeń transportowych, stopień stwarzanych przez nie zagrożeń oraz konieczność ujednolicenia znaku zgodności dla wszystkich ciśnieniowych urządzeń transportowych.