Wersja obowiązująca od 2024-04-18 (Dz.U.2024.597 tekst jednolity)
[Delegacja] Minister właściwy do spraw gospodarki morskiej określi, w drodze rozporządzenia, sposób przeprowadzania weryfikacji i prób efektywności w zakresie ochrony żeglugi i portów, mając na uwadze:
1) zapewnienie skuteczności weryfikacji i prób efektywności;
2) (uchylony)
3) postanowienia Kodeksu ISPS.
Wersja obowiązująca od 2024-04-18 (Dz.U.2024.597 tekst jednolity)
[Delegacja] Minister właściwy do spraw gospodarki morskiej określi, w drodze rozporządzenia, sposób przeprowadzania weryfikacji i prób efektywności w zakresie ochrony żeglugi i portów, mając na uwadze:
1) zapewnienie skuteczności weryfikacji i prób efektywności;
2) (uchylony)
3) postanowienia Kodeksu ISPS.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-07-27 do 2024-04-17 (Dz.U.2023.1433 tekst jednolity)
[Delegacja] Minister właściwy do spraw gospodarki morskiej określi, w drodze rozporządzenia, sposób przeprowadzania weryfikacji i prób efektywności w zakresie ochrony żeglugi i portów, mając na uwadze:
1) zapewnienie skuteczności weryfikacji i prób efektywności;
2) (uchylony)
3) postanowienia Kodeksu ISPS.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-03-11 do 2023-07-26
[Delegacja] Minister właściwy do spraw gospodarki morskiej określi, w drodze rozporządzenia, sposób przeprowadzania weryfikacji i prób efektywności w zakresie ochrony żeglugi i portów, mając na uwadze: [28]
1) zapewnienie skuteczności weryfikacji i prób efektywności;
2) [29] (uchylony)
3) postanowienia Kodeksu ISPS.
[28] Art. 37 w brzmieniu ustalonym przez art. 8 pkt 14 lit. a) ustawy z dnia 13 stycznia 2023 r. o zmianie ustawy o bezpieczeństwie morskim oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 261). Zmiana weszła w życie 11 marca 2023 r.
[29] Art. 37 pkt 2 uchylony przez art. 8 pkt 14 lit. b) ustawy z dnia 13 stycznia 2023 r. o zmianie ustawy o bezpieczeństwie morskim oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 261). Zmiana weszła w życie 11 marca 2023 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-11-07 do 2023-03-10 (Dz.U.2022.2257 tekst jednolity)
[Delegacja] Minister właściwy do spraw gospodarki morskiej określi, w drodze rozporządzenia, sposób przeprowadzania weryfikacji i prób efektywności w zakresie ochrony żeglugi i portów oraz wysokość wynagrodzenia ekspertów, o którym mowa w art. 30 ust. 3, mając na uwadze:
1) zapewnienie skuteczności weryfikacji i prób efektywności;
2) nakłady pracy i koszty funkcjonowania zespołu;
3) postanowienia Kodeksu ISPS.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-04-15 do 2022-11-06 (Dz.U.2019.692 tekst jednolity)
[Delegacja] Minister właściwy do spraw gospodarki morskiej określi, w drodze rozporządzenia, sposób przeprowadzania weryfikacji i prób efektywności w zakresie ochrony żeglugi i portów oraz wysokość wynagrodzenia ekspertów, o którym mowa w art. 30 ust. 3, mając na uwadze:
1) zapewnienie skuteczności weryfikacji i prób efektywności;
2) nakłady pracy i koszty funkcjonowania zespołu;
3) postanowienia Kodeksu ISPS.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-02-27 do 2019-04-14 (Dz.U.2018.435 tekst jednolity)
[Delegacja] Minister właściwy do spraw gospodarki morskiej określi, w drodze rozporządzenia, sposób przeprowadzania weryfikacji i prób efektywności w zakresie ochrony żeglugi i portów oraz wysokość wynagrodzenia ekspertów, o którym mowa w art. 30 ust. 3, mając na uwadze:
1) zapewnienie skuteczności weryfikacji i prób efektywności;
2) nakłady pracy i koszty funkcjonowania zespołu;
3) postanowienia Kodeksu ISPS.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-01-11 do 2018-02-26 (Dz.U.2016.49 tekst jednolity)
[Delegacja] Minister właściwy do spraw gospodarki morskiej określi, w drodze rozporządzenia, sposób przeprowadzania weryfikacji i prób efektywności w zakresie ochrony żeglugi i portów oraz wysokość wynagrodzenia ekspertów, o którym mowa w art. 30 ust. 3, mając na uwadze:
1) zapewnienie skuteczności weryfikacji i prób efektywności;
2) nakłady pracy i koszty funkcjonowania zespołu;
3) postanowienia Kodeksu ISPS.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-10-08 do 2016-01-10
[Delegacja] Minister właściwy do spraw gospodarki morskiej określi, w drodze rozporządzenia, sposób przeprowadzania weryfikacji i prób efektywności w zakresie ochrony żeglugi i portów oraz wysokość wynagrodzenia ekspertów, o którym mowa w art. 30 ust. 3, mając na uwadze:
1) zapewnienie skuteczności weryfikacji i prób efektywności;
2) nakłady pracy i koszty funkcjonowania zespołu;
3) postanowienia Kodeksu ISPS.