Wersja obowiązująca od 2024.04.15 (Dz.U.2024.572 tekst jednolity)
Art. 254. [Rejestrowanie i przechowywanie skarg i wniosków] Skargi i wnioski składane i przekazywane do organów państwowych, organów samorządu terytorialnego i innych organów samorządowych i organów organizacji społecznych oraz związane z nimi pisma i inne dokumenty rejestruje się i przechowuje w sposób ułatwiający kontrolę przebiegu i terminów załatwiania poszczególnych skarg i wniosków.
Wersja obowiązująca od 2024.04.15 (Dz.U.2024.572 tekst jednolity)
Art. 254. [Rejestrowanie i przechowywanie skarg i wniosków] Skargi i wnioski składane i przekazywane do organów państwowych, organów samorządu terytorialnego i innych organów samorządowych i organów organizacji społecznych oraz związane z nimi pisma i inne dokumenty rejestruje się i przechowuje w sposób ułatwiający kontrolę przebiegu i terminów załatwiania poszczególnych skarg i wniosków.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2023.04.25 do 2024.04.14 (Dz.U.2023.775 tekst jednolity)
Art. 254. [Rejestrowanie i przechowywanie skarg i wniosków] Skargi i wnioski składane i przekazywane do organów państwowych, organów samorządu terytorialnego i innych organów samorządowych i organów organizacji społecznych oraz związane z nimi pisma i inne dokumenty rejestruje się i przechowuje w sposób ułatwiający kontrolę przebiegu i terminów załatwiania poszczególnych skarg i wniosków.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022.09.27 do 2023.04.24 (Dz.U.2022.2000 tekst jednolity)
[Rejestrowanie i przechowywanie skarg i wniosków ] Skargi i wnioski składane i przekazywane do organów państwowych, organów samorządu terytorialnego i innych organów samorządowych i organów organizacji społecznych oraz związane z nimi pisma i inne dokumenty rejestruje się i przechowuje w sposób ułatwiający kontrolę przebiegu i terminów załatwiania poszczególnych skarg i wniosków.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021.04.21 do 2022.09.26 (Dz.U.2021.735 tekst jednolity)
[Rejestrowanie i przechowywanie skarg i wniosków ] Skargi i wnioski składane i przekazywane do organów państwowych, organów samorządu terytorialnego i innych organów samorządowych i organów organizacji społecznych oraz związane z nimi pisma i inne dokumenty rejestruje się i przechowuje w sposób ułatwiający kontrolę przebiegu i terminów załatwiania poszczególnych skarg i wniosków.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020.02.18 do 2021.04.20 (Dz.U.2020.256 tekst jednolity)
[Rejestrowanie i przechowywanie skarg i wniosków ] Skargi i wnioski składane i przekazywane do organów państwowych, organów samorządu terytorialnego i innych organów samorządowych i organów organizacji społecznych oraz związane z nimi pisma i inne dokumenty rejestruje się i przechowuje w sposób ułatwiający kontrolę przebiegu i terminów załatwiania poszczególnych skarg i wniosków.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018.11.05 do 2020.02.17 (Dz.U.2018.2096 tekst jednolity)
[Rejestrowanie i przechowywanie skarg i wniosków ] Skargi i wnioski składane i przekazywane do organów państwowych, organów samorządu terytorialnego i innych organów samorządowych i organów organizacji społecznych oraz związane z nimi pisma i inne dokumenty rejestruje się i przechowuje w sposób ułatwiający kontrolę przebiegu i terminów załatwiania poszczególnych skarg i wniosków.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017.06.27 do 2018.11.04 (Dz.U.2017.1257 tekst jednolity)
Art. 254. [Rejestrowanie i przechowywanie skarg i wniosków ] Skargi i wnioski składane i przekazywane do organów państwowych, organów samorządu terytorialnego i innych organów samorządowych i organów organizacji społecznych oraz związane z nimi pisma i inne dokumenty rejestruje się i przechowuje w sposób ułatwiający kontrolę przebiegu i terminów załatwiania poszczególnych skarg i wniosków.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2016.01.07 do 2017.06.26 (Dz.U.2016.23 tekst jednolity)
[Rejestrowanie i przechowywanie skarg i wniosków ] Skargi i wnioski składane i przekazywane do organów państwowych, organów samorządu terytorialnego i innych organów samorządowych i organów organizacji społecznych oraz związane z nimi pisma i inne dokumenty rejestruje się i przechowuje w sposób ułatwiający kontrolę przebiegu i terminów załatwiania poszczególnych skarg i wniosków.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2013.02.27 do 2016.01.06 (Dz.U.2013.267 tekst jednolity)
[Rejestrowanie i przechowywanie skarg i wniosków] Skargi i wnioski składane i przekazywane do organów państwowych, organów samorządu terytorialnego i innych organów samorządowych i organów organizacji społecznych oraz związane z nimi pisma i inne dokumenty rejestruje się i przechowuje w sposób ułatwiający kontrolę przebiegu i terminów załatwiania poszczególnych skarg i wniosków.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2000.11.17 do 2013.02.26 (Dz.U.2000.98.1071 tekst jednolity)
Skargi i wnioski składane i przekazywane do organów państwowych, organów samorządu terytorialnego i innych organów samorządowych i organów organizacji społecznych oraz związane z nimi pisma i inne dokumenty rejestruje się i przechowuje w sposób ułatwiający kontrolę przebiegu i terminów załatwiania poszczególnych skarg i wniosków.
Wersja archiwalna obowiązująca od 1990.05.27 do 2000.11.16
Art. 254. [Rejestrowanie i przechowywanie skarg i wniosków ] Skargi i wnioski składane i przekazywane do organów państwowych, organów samorządu terytorialnego i innych organów samorządowych [43] i organów organizacji społecznych oraz związane z nimi pisma i inne dokumenty rejestruje się i przechowuje w sposób ułatwiający kontrolę przebiegu i terminów załatwiania poszczególnych skarg i wniosków.
[43] Art. 254 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 34 ustawy z dnia 24 maja 1990 r. o zmianie ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. Nr 34, poz. 201). Zmiana weszła w życie 27 maja 1990 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 1980.03.28 do 1990.05.26 (Dz.U.1980.9.26 tekst jednolity)
Art. 254. [Rejestrowanie i przechowywanie skarg i wniosków ] Skargi i wnioski składane i przekazywane do organów państwowych i organów organizacji społecznych oraz związane z nimi pisma i inne dokumenty rejestruje się i przechowuje w sposób ułatwiający kontrolę przebiegu i terminów załatwiania poszczególnych skarg i wniosków.