Wersja obowiązująca od 2024-04-12 (Dz.U.2024.561 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja obowiązująca od 2024-04-12 (Dz.U.2024.561 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-12-08 do 2024-04-11 (Dz.U.2022.2542 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-01-22 do 2022-12-07 (Dz.U.2021.146 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-02-24 do 2021-01-21 (Dz.U.2020.292 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-07-06 do 2020-02-23 (Dz.U.2018.1311 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-03-30 do 2018-07-05 (Dz.U.2017.680 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-09-02 do 2016-12-31 (Dz.U.2014.1160 tekst jednolity)
[Sytuacje wymagające zgody ministra ] W okresie gdy Skarb Państwa pozostaje akcjonariuszem PKP SA, zgody ministra właściwego do spraw transportu wymaga:
1) zbycie i wydzierżawienie przedsiębiorstwa PKP SA;
2) likwidacja PKP SA;
3) zastawianie i umarzanie akcji PKP SA;
4) podwyższanie lub obniżanie kapitału akcyjnego PKP SA.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2000-10-27 do 2014-09-01
W okresie gdy Skarb Państwa pozostaje akcjonariuszem PKP SA, zgody ministra właściwego do spraw transportu wymaga:
1) zbycie i wydzierżawienie przedsiębiorstwa PKP SA,
2) likwidacja PKP SA,
3) zastawianie i umarzanie akcji PKP SA,
4) podwyższanie lub obniżanie kapitału akcyjnego PKP SA.