history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-04-12    (Dz.U.2024.561 tekst jednolity)

Art. 12. (uchylony)

Wersja obowiązująca od 2024-04-12    (Dz.U.2024.561 tekst jednolity)

Art. 12. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-12-08 do 2024-04-11    (Dz.U.2022.2542 tekst jednolity)

Art. 12. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-01-22 do 2022-12-07    (Dz.U.2021.146 tekst jednolity)

Art. 12. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-02-24 do 2021-01-21    (Dz.U.2020.292 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-07-06 do 2020-02-23    (Dz.U.2018.1311 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-03-30 do 2018-07-05    (Dz.U.2017.680 tekst jednolity)

Art. 12. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-01-01 do 2017-03-29

[10] (uchylony)

[10] Art. 12 uchylony przez art. 30 pkt 5 ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę o zasadach zarządzania mieniem państwowym (Dz.U. poz. 2260). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-09-02 do 2016-12-31    (Dz.U.2014.1160 tekst jednolity)

[Sytuacje wymagające zgody ministra ] W okresie gdy Skarb Państwa pozostaje akcjonariuszem PKP SA, zgody ministra właściwego do spraw transportu wymaga:

1) zbycie i wydzierżawienie przedsiębiorstwa PKP SA;

2) likwidacja PKP SA;

3) zastawianie i umarzanie akcji PKP SA;

4) podwyższanie lub obniżanie kapitału akcyjnego PKP SA.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2000-10-27 do 2014-09-01

W okresie gdy Skarb Państwa pozostaje akcjonariuszem PKP SA, zgody ministra właściwego do spraw transportu wymaga:

1) zbycie i wydzierżawienie przedsiębiorstwa PKP SA,

2) likwidacja PKP SA,

3) zastawianie i umarzanie akcji PKP SA,

4) podwyższanie lub obniżanie kapitału akcyjnego PKP SA.