history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-04-08 do 2027-01-01    (Dz.U.2024.515 tekst jednolity)

§ 6. (uchylony).

Wersja obowiązująca od 2024-04-08 do 2027-01-01    (Dz.U.2024.515 tekst jednolity)

§ 6. (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-07-01 do 2024-04-07

§ 6.  [3] (uchylony)

[3] § 6 uchylony przez § 1 pkt 3 rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 czerwca 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie legitymacji służbowych policjantów (Dz.U. poz. 1373). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2022 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-06-03 do 2022-06-30    (Dz.U.2020.986 tekst jednolity)

§ 6. [Wkładka do legitymacji służbowej] 1. Do wkładki do legitymacji służbowej wpisuje się imię i nazwisko policjanta, stopień, numer identyfikacyjny policjanta nadany w teleinformatycznym systemie kadrowym Policji, numer legitymacji służbowej, datę, podpis i pieczęć Komendanta Głównego Policji oraz pouczenie o treści „Okazicielowi niniejszego dokumentu polecam udzielić wszelkiej pomocy przy wykonywaniu czynności służbowych prowadzonych przez Biuro Spraw Wewnętrznych Policji”.

2. Wzór wkładki do legitymacji służbowej określa załącznik nr 2 do rozporządzenia.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-02-10 do 2020-06-02

[Wkładka do legitymacji służbowej ] 1. [4] Do wkładki do legitymacji służbowej wpisuje się imię i nazwisko policjanta, stopień, numer identyfikacyjny policjanta nadany w teleinformatycznym systemie kadrowym Policji, numer legitymacji służbowej, datę, podpis i pieczęć Komendanta Głównego Policji oraz pouczenie o treści „Okazicielowi niniejszego dokumentu polecam udzielić wszelkiej pomocy przy wykonywaniu czynności służbowych prowadzonych przez Biuro Spraw Wewnętrznych Policji”.

2. Wzór wkładki do legitymacji służbowej określa załącznik nr 2 do rozporządzenia.

[4] § 6 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie legitymacji służbowych policjantów (Dz.U. poz. 342). Zmiana weszła w życie 10 lutego 2018 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-01-01 do 2018-02-09

[Wkładka do legitymacji służbowej] 1. [5] Do wkładki do legitymacji służbowej wpisuje się imię i nazwisko policjanta, stopień, numer identyfikacyjny policjanta nadany w teleinformatycznym systemie kadrowym Policji, numer legitymacji służbowej, datę, podpis i pieczęć Komendanta Głównego Policji oraz pouczenie o treści „Okazicielowi niniejszego dokumentu polecam udzielić wszelkiej pomocy przy wykonywaniu czynności służbowych prowadzonych wobec policjantów i pracowników Policji”.

2. Wzór wkładki do legitymacji służbowej określa załącznik nr 2 do rozporządzenia.

[5] § 6 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 2011 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie legitymacji służbowych policjantów (Dz.U. Nr 261, poz. 1565). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2003-01-01 do 2011-12-31

1. Do wkładki do legitymacji służbowej wpisuje się imię i nazwisko policjanta, stopień, numer identyfikacyjny policjanta nadany w elektronicznym systemie kadrowym Policji, numer legitymacji służbowej, datę, podpis i pieczęć Komendanta Głównego Policji oraz pouczenie o treści „Okazicielowi niniejszego dokumentu polecam udzielić wszelkiej pomocy przy wykonywaniu czynności służbowych prowadzonych wobec policjantów i pracowników Policji”.

2. Wzór wkładki do legitymacji służbowej określa załącznik nr 2 do rozporządzenia.