Wersja obowiązująca od 2024-03-27 (Dz.U.2024.452 tekst jednolity)
[Nagroda za znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej] 1. Nagrodę za znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej przyznaje się nauczycielowi akademickiemu uczelni służb państwowych, który w poprzednim roku akademickim:
1) zaproponował innowacyjne metody prowadzenia zajęć dydaktycznych lub nowatorskie materiały dydaktyczne, które zostały wdrożone do procesu dydaktycznego;
2) wykazał aktywność w zakresie kształcenia i wychowania studentów;
3) opracował lub był współautorem podręczników akademickich, które zawierają nowatorskie rozwiązania, wpływające na zwiększenie jakości lub efektywności prowadzonych zajęć dydaktycznych.
2. Znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej są dokumentowane, w szczególności w formie:
1) dokumentów zawierających informacje o osiągnięciach kandydata do nagrody w zakresie kształcenia studentów i promowania kadr dydaktycznych lub ich kopii, lub oświadczenia kandydata do nagrody zawierającego informacje o osiągnięciach uzyskanych w tym zakresie;
2) opisu innowacyjnych metod prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz wykazania mierzalnych efektów dydaktycznych tych metod;
3) prezentacji przygotowanych materiałów dydaktycznych, w tym na informatycznych nośnikach danych;
4) kopii stron podręcznika akademickiego zawierających imiona i nazwisko autora lub imiona i nazwiska współautorów, tytuł publikacji, nazwę wydawnictwa, miejsce oraz miesiąc i rok wydania, nakład, numer ISBN lub ISSN, numer DOI;
5) oświadczenia wydawcy publikacji naukowej lub oświadczeń współautorów o procentowym wkładzie autorskim kandydata do nagrody w publikację naukową – w przypadku współautorstwa.
Wersja obowiązująca od 2024-03-27 (Dz.U.2024.452 tekst jednolity)
[Nagroda za znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej] 1. Nagrodę za znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej przyznaje się nauczycielowi akademickiemu uczelni służb państwowych, który w poprzednim roku akademickim:
1) zaproponował innowacyjne metody prowadzenia zajęć dydaktycznych lub nowatorskie materiały dydaktyczne, które zostały wdrożone do procesu dydaktycznego;
2) wykazał aktywność w zakresie kształcenia i wychowania studentów;
3) opracował lub był współautorem podręczników akademickich, które zawierają nowatorskie rozwiązania, wpływające na zwiększenie jakości lub efektywności prowadzonych zajęć dydaktycznych.
2. Znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej są dokumentowane, w szczególności w formie:
1) dokumentów zawierających informacje o osiągnięciach kandydata do nagrody w zakresie kształcenia studentów i promowania kadr dydaktycznych lub ich kopii, lub oświadczenia kandydata do nagrody zawierającego informacje o osiągnięciach uzyskanych w tym zakresie;
2) opisu innowacyjnych metod prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz wykazania mierzalnych efektów dydaktycznych tych metod;
3) prezentacji przygotowanych materiałów dydaktycznych, w tym na informatycznych nośnikach danych;
4) kopii stron podręcznika akademickiego zawierających imiona i nazwisko autora lub imiona i nazwiska współautorów, tytuł publikacji, nazwę wydawnictwa, miejsce oraz miesiąc i rok wydania, nakład, numer ISBN lub ISSN, numer DOI;
5) oświadczenia wydawcy publikacji naukowej lub oświadczeń współautorów o procentowym wkładzie autorskim kandydata do nagrody w publikację naukową – w przypadku współautorstwa.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-09-30 do 2024-03-26
[Nagroda za znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej] [2] 1. Nagrodę za znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej przyznaje się nauczycielowi akademickiemu uczelni służb państwowych, który w poprzednim roku akademickim:
1) zaproponował innowacyjne metody prowadzenia zajęć dydaktycznych lub nowatorskie materiały dydaktyczne, które zostały wdrożone do procesu dydaktycznego;
2) wykazał aktywność w zakresie kształcenia i wychowania studentów;
3) opracował lub był współautorem podręczników akademickich, które zawierają nowatorskie rozwiązania, wpływające na zwiększenie jakości lub efektywności prowadzonych zajęć dydaktycznych.
2. Znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej są dokumentowane, w szczególności w formie:
1) dokumentów zawierających informacje o osiągnięciach kandydata do nagrody w zakresie kształcenia studentów i promowania kadr dydaktycznych lub ich kopii, lub oświadczenia kandydata do nagrody zawierającego informacje o osiągnięciach uzyskanych w tym zakresie;
2) opisu innowacyjnych metod prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz wykazania mierzalnych efektów dydaktycznych tych metod;
3) prezentacji przygotowanych materiałów dydaktycznych, w tym na informatycznych nośnikach danych;
4) kopii stron podręcznika akademickiego zawierających imiona i nazwisko autora lub imiona i nazwiska współautorów, tytuł publikacji, nazwę wydawnictwa, miejsce oraz miesiąc i rok wydania, nakład, numer ISBN lub ISSN, numer DOI;
5) oświadczenia wydawcy publikacji naukowej lub oświadczeń współautorów o procentowym wkładzie autorskim kandydata do nagrody w publikację naukową – w przypadku współautorstwa.
[2] § 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2021 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie nagród ministra właściwego do spraw wewnętrznych dla nauczycieli akademickich (Dz.U. poz. 1699). Zmiana weszła w życie 30 września 2021 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-03-05 do 2021-09-29
[Nagroda za znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej ] 1. Nagrodę za znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej przyznaje się nauczycielowi akademickiemu uczelni służb państwowych, który w poprzednim roku akademickim opracował:
1) innowacyjne metody prowadzenia zajęć dydaktycznych;
2) nowatorskie materiały dydaktyczne;
3) wybitne podręczniki akademickie.
2. Znaczące osiągnięcia w zakresie działalności dydaktycznej są dokumentowane w szczególności przez:
1) opis innowacyjnych metod prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz wykazanie mierzalnych efektów dydaktycznych tych metod;
2) prezentację przygotowanych materiałów dydaktycznych, w tym na informatycznych nośnikach danych;
3) prezentację podręczników akademickich.