history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-03-19    (Dz.U.2024.409 tekst jednolity)

Art. 55. (uchylony)

Wersja obowiązująca od 2024-03-19    (Dz.U.2024.409 tekst jednolity)

Art. 55. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-08-11 do 2024-03-18    (Dz.U.2022.1691 tekst jednolity)

Art. 55. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-07-07 do 2022-08-10    (Dz.U.2021.1233 tekst jednolity)

Art. 55. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-02-19 do 2021-07-06    (Dz.U.2020.265 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-08-13 do 2020-02-18    (Dz.U.2018.1559 tekst jednolity)

Art. 55. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-10-10 do 2018-08-12    (Dz.U.2017.1889 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-08-26 do 2017-10-09    (Dz.U.2016.1345 tekst jednolity)

Art. 55. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-01-23 do 2016-08-25

[33] (uchylony).

[33] Art. 55 uchylony przez art. 1 pkt 15 ustawy z dnia 30 grudnia 2015 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2016 r. poz. 34). Zmiana weszła w życie 23 stycznia 2016 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-08-22 do 2016-01-22    (Dz.U.2014.1111 tekst jednolity)

[Informacja o naborze na wyższe stanowisko ] 1. Informację o naborze na wyższe stanowisko w służbie cywilnej, o którym mowa w art. 54, ogłasza się przez umieszczenie ogłoszenia w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu, w Biuletynie urzędu oraz w Biuletynie Kancelarii; przepisy art. 28 ust. 3–5 stosuje się odpowiednio.

2. Ogłoszenie powinno zawierać:

1) nazwę i adres urzędu;

2) określenie wyższego stanowiska w służbie cywilnej, na które jest przeprowadzany nabór;

3) wymagania związane ze stanowiskiem, wynikające z przepisów ustaw;

4) wymagania związane ze stanowiskiem, zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są pożądane;

4a) informację o warunkach pracy na danym stanowisku;

4b) informację, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%;

5) zakres zadań wykonywanych na stanowisku;

6) wskazanie wymaganych dokumentów;

7) termin i miejsce składania dokumentów;

8) informację o metodach i technikach naboru.

2a. Wymagania, o których mowa w ust. 2 pkt 3 i 4, określa się w sposób następujący:

1) wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku;

2) wymagania pożądane to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku.

2b. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 57 ust. 2, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

3. Ogłoszenie może zawierać informację o możliwości złożenia referencji dotyczących dotychczasowej działalności zawodowej kandydata.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-11-26 do 2014-08-21

[Informacja o naborze na wyższe stanowisko] 1. Informację o naborze na wyższe stanowisko w służbie cywilnej, o którym mowa w art. 54, ogłasza się przez umieszczenie ogłoszenia w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu, w Biuletynie urzędu oraz w Biuletynie Kancelarii; przepisy art. 28 ust. 3-5 stosuje się odpowiednio.

2. Ogłoszenie powinno zawierać:

1) nazwę i adres urzędu;

2) określenie wyższego stanowiska w służbie cywilnej, na które jest przeprowadzany nabór;

3) wymagania związane ze stanowiskiem, wynikające z przepisów ustaw;

4) wymagania związane ze stanowiskiem, zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są pożądane;

4a) [9] informację o warunkach pracy na danym stanowisku;

4b) [10] informację, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%;

5) zakres zadań wykonywanych na stanowisku;

6) wskazanie wymaganych dokumentów;

7) termin i miejsce składania dokumentów;

8) informację o metodach i technikach naboru.

2a. [11] Wymagania, o których mowa w ust. 2 pkt 3 i 4, określa się w sposób następujący:

1) wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku;

2) wymagania pożądane to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku.

2b. [12] Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 57 ust. 2, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

3. Ogłoszenie może zawierać informację o możliwości złożenia referencji dotyczących dotychczasowej działalności zawodowej kandydata.

[9] Art. 55 ust. 2 pkt 4a dodany przez art. 1 pkt 6 lit. a) ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 201, poz. 1183). Zmiana weszła w życie 26 listopada 2011 r.

[10] Art. 55 ust. 2 pkt 4b dodany przez art. 1 pkt 6 lit. a) ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 201, poz. 1183). Zmiana weszła w życie 26 listopada 2011 r.

[11] Art. 55 ust. 2a dodany przez art. 1 pkt 6 lit. b) ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 201, poz. 1183). Zmiana weszła w życie 26 listopada 2011 r.

[12] Art. 55 ust. 2b dodany przez art. 1 pkt 6 lit. b) ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 201, poz. 1183). Zmiana weszła w życie 26 listopada 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2009-03-24 do 2011-11-25

[Informacja o naborze na wyższe stanowisko] 1. Informację o naborze na wyższe stanowisko w służbie cywilnej, o którym mowa w art. 54, ogłasza się przez umieszczenie ogłoszenia w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu, w Biuletynie urzędu oraz w Biuletynie Kancelarii; przepisy art. 28 ust. 3-5 stosuje się odpowiednio.

2. Ogłoszenie powinno zawierać:

1) nazwę i adres urzędu;

2) określenie wyższego stanowiska w służbie cywilnej, na które jest przeprowadzany nabór;

3) wymagania związane ze stanowiskiem, wynikające z przepisów ustaw;

4) wymagania związane ze stanowiskiem, zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które są pożądane;

5) zakres zadań wykonywanych na stanowisku;

6) wskazanie wymaganych dokumentów;

7) termin i miejsce składania dokumentów;

8) informację o metodach i technikach naboru.

3. Ogłoszenie może zawierać informację o możliwości złożenia referencji dotyczących dotychczasowej działalności zawodowej kandydata.