history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-03-06    (Dz.U.2024.321 tekst jednolity)

Art. 57. (uchylony)

Wersja obowiązująca od 2024-03-06    (Dz.U.2024.321 tekst jednolity)

Art. 57. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-12-02 do 2024-03-05    (Dz.U.2022.2483 tekst jednolity)

Art. 57.   (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-03-23 do 2022-12-01    (Dz.U.2022.659 tekst jednolity)

Art. 57. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-12-16 do 2022-03-22    (Dz.U.2020.2268 tekst jednolity)

Art. 57. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-01-16 do 2020-12-15    (Dz.U.2020.72 tekst jednolity)

Art. 57. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-10-19 do 2020-01-15    (Dz.U.2018.2014 tekst jednolity)

Art. 57. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-05-31 do 2018-10-18    (Dz.U.2017.1057 tekst jednolity)

Art. 57. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-05-12 do 2017-05-30    (Dz.U.2015.641 tekst jednolity)

Art. 57. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-08-14 do 2015-05-11    (Dz.U.2012.931 tekst jednolity)

Art. 57. (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-11-18 do 2012-08-13

Art. 57. (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-08-21 do 2011-11-17

Art. 57. [29] (uchylony).

[29] Rozdział 8 uchylony przez art. 14 pkt 19 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. Przepisy wprowadzające ustawę o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 173, poz. 1808). Zmiana weszła w życie 1 sierpnia 2004 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-01-01 do 2004-08-20

Koncesjonariusz jest obowiązany do:

1) zgromadzenia środków finansowych na budowę i podjęcie eksploatacji autostrady,

2) przygotowania dokumentacji technicznej wymaganej do podjęcia budowy autostrady, uzyskania pozwolenia na budowę i uzgodnień wymaganych odrębnymi przepisami,

3) przestrzegania przepisów techniczno-budowlanych i eksploatacyjnych dotyczących autostrad, przepisów dotyczących ochrony środowiska oraz o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,

4) terminowej realizacji procesu inwestycyjnego,

5) utrzymania autostrady, w zakresie określonym w art. 57a, według standardów określonych w przepisach prawa i umowie,

6) umożliwienia Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad [33] dokonania, w dowolnym czasie, kontroli budowy i eksploatacji autostrady oraz dostarczania w tym zakresie danych i dokumentów.

[33] Art. 57 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 21 ustawy z dnia 14 listopada 2003 r. o zmianie ustawy o autostradach płatnych oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 217, poz. 2124). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2004 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2003-11-17 do 2003-12-31

Koncesjonariusz jest obowiązany do:

1) zgromadzenia środków finansowych na budowę i podjęcie eksploatacji autostrady,

2) przygotowania dokumentacji technicznej wymaganej do podjęcia budowy autostrady, uzyskania pozwolenia na budowę i uzgodnień wymaganych odrębnymi przepisami,

3) [2] przestrzegania przepisów techniczno-budowlanych i eksploatacyjnych dotyczących autostrad, przepisów dotyczących ochrony środowiska oraz o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,

4) terminowej realizacji procesu inwestycyjnego,

5) utrzymania autostrady, w zakresie określonym w art. 57a, według standardów określonych w przepisach prawa i umowie,

6) umożliwienia Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad dokonania, w dowolnym czasie, kontroli budowy i eksploatacji autostrady oraz dostarczania w tym zakresie danych i dokumentów.

[2] Art. 57 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez art. 130 pkt 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. Nr 162, poz. 1568). Zmiana weszła w życie 17 listopada 2003 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002-04-01 do 2003-11-16

Koncesjonariusz jest obowiązany do:

1) zgromadzenia środków finansowych na budowę i podjęcie eksploatacji autostrady,

2) przygotowania dokumentacji technicznej wymaganej do podjęcia budowy autostrady, uzyskania pozwolenia na budowę i uzgodnień wymaganych odrębnymi przepisami,

3) przestrzegania przepisów techniczno-budowlanych i eksploatacyjnych dotyczących autostrad oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska i ochrony dóbr kultury,

4) terminowej realizacji procesu inwestycyjnego,

5) utrzymania autostrady, w zakresie określonym w art. 57a, według standardów określonych w przepisach prawa i umowie,

6) umożliwienia Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad [59] dokonania, w dowolnym czasie, kontroli budowy i eksploatacji autostrady oraz dostarczania w tym zakresie danych i dokumentów.

[59] Art. 57 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez art. 29 pkt 18 ustawy z dnia 1 marca 2002 r. o zmianach w organizacji i funkcjonowaniu centralnych organów administracji rządowej i jednostek im podporządkowanych oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 25, poz. 253). Zmiana weszła w życie 1 kwietnia 2002 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2001-10-05 do 2002-03-31    (Dz.U.2001.110.1192 tekst jednolity)

Koncesjonariusz jest obowiązany do:

1) zgromadzenia środków finansowych na budowę i podjęcie eksploatacji autostrady,

2) przygotowania dokumentacji technicznej wymaganej do podjęcia budowy autostrady, uzyskania pozwolenia na budowę i uzgodnień wymaganych odrębnymi przepisami,

3) przestrzegania przepisów techniczno-budowlanych i eksploatacyjnych dotyczących autostrad oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska i ochrony dóbr kultury,

4) terminowej realizacji procesu inwestycyjnego,

5) utrzymania autostrady, w zakresie określonym w art. 57a, według standardów określonych w przepisach prawa i umowie,

6) umożliwienia Agencji dokonania, w dowolnym czasie, kontroli budowy i eksploatacji autostrady oraz dostarczania w tym zakresie danych i dokumentów.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1995-01-01

Art. 57.  Koncesjonariusz jest obowiązany do:

1) zgromadzenia środków finansowych na budowę i podjęcie eksploatacji autostrady,

2) przygotowania dokumentacji technicznej wymaganej do podjęcia budowy autostrady, uzyskania pozwolenia na budowę i uzgodnień wymaganych odrębnymi przepisami,

3) przestrzegania przepisów techniczno-budowlanych i eksploatacyjnych dotyczących autostrad oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska i ochrony dóbr kultury,

4) terminowej realizacji procesu inwestycyjnego,

5) utrzymania autostrady według standardów określonych w przepisach prawa i umowie,

6) umożliwienia Agencji dokonania, w dowolnym czasie, kontroli budowy i eksploatacji autostrady oraz dostarczania w tym zakresie danych i dokumentów.