history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-03-06    (Dz.U.2024.321 tekst jednolity)

Art. 49.  (uchylony)

Wersja obowiązująca od 2024-03-06    (Dz.U.2024.321 tekst jednolity)

Art. 49.  (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-12-02 do 2024-03-05    (Dz.U.2022.2483 tekst jednolity)

Art. 49.   (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-03-23 do 2022-12-01    (Dz.U.2022.659 tekst jednolity)

Art. 49. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-12-16 do 2022-03-22    (Dz.U.2020.2268 tekst jednolity)

Art. 49. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-01-16 do 2020-12-15    (Dz.U.2020.72 tekst jednolity)

Art. 49. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-10-19 do 2020-01-15    (Dz.U.2018.2014 tekst jednolity)

Art. 49. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-05-31 do 2018-10-18    (Dz.U.2017.1057 tekst jednolity)

Art. 49. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-05-12 do 2017-05-30    (Dz.U.2015.641 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-08-14 do 2015-05-11    (Dz.U.2012.931 tekst jednolity)

(uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-11-18 do 2012-08-13

[60] (uchylony).

[60] Rozdział 7 uchylony przez art. 1 pkt 15 ustawy z dnia 16 września 2011 r. o zmianie ustawy o autostradach płatnych oraz o Krajowym Funduszu Drogowym (Dz.U. Nr 234, poz. 1387). Zmiana weszła w życie 18 listopada 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-12-02 do 2011-11-17    (Dz.U.2004.256.2571 tekst jednolity)

Komisja przetargowa ocenia w szczególności:

1) stan ekonomiczno-finansowy, w tym wiarygodność finansową oferenta;

2) przygotowanie organizacyjne i techniczne oferenta lub wskazanych przez niego wykonawców do należytego wykonania autostrady;

3) plan finansowania oraz program budowy i eksploatacji autostrady;

4) stopień zdolności oferenta do finansowania budowy bez gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 38 ust. 3;

5) (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-01-01 do 2004-12-01

Komisja przetargowa ocenia w szczególności:

1) stan ekonomiczno-finansowy, w tym wiarygodność finansową oferenta,

2) przygotowanie organizacyjne i techniczne oferenta lub wskazanych przez niego wykonawców do należytego wykonania autostrady,

3) plan finansowania oraz program budowy i eksploatacji autostrady,

4) [23] stopień zdolności oferenta do finansowania budowy bez gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 38 ust. 3.

5) [24] (uchylony).

[23] Art. 49 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 13 lit. a) ustawy z dnia 14 listopada 2003 r. o zmianie ustawy o autostradach płatnych oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 217, poz. 2124). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2004 r.

[24] Art. 49 pkt 5 uchylony przez art. 1 pkt 13 lit. b) ustawy z dnia 14 listopada 2003 r. o zmianie ustawy o autostradach płatnych oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 217, poz. 2124). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2004 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2001-10-05 do 2003-12-31    (Dz.U.2001.110.1192 tekst jednolity)

Komisja przetargowa ocenia w szczególności:

1) stan ekonomiczno-finansowy, w tym wiarygodność finansową oferenta,

2) przygotowanie organizacyjne i techniczne oferenta lub wskazanych przez niego wykonawców do należytego wykonania autostrady,

3) plan finansowania oraz program budowy i eksploatacji autostrady,

4) stopień zdolności oferenta do finansowania budowy bez poręczeń, o których mowa w art. 39,

5) proponowany przez oferenta zakres zatrudnienia wykonawców polskich oraz stosowania materiałów i wyrobów produkcji krajowej.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1995-01-01

Art. 49. Komisja przetargowa ocenia w szczególności:

1) stan ekonomiczno-finansowy, w tym wiarygodność finansową oferenta,

2) przygotowanie organizacyjne i techniczne oferenta lub wskazanych przez niego wykonawców do należytego wykonania autostrady,

3) plan finansowania oraz program budowy i eksploatacji autostrady,

4) stopień zdolności oferenta do finansowania budowy bez poręczeń, o których mowa w art. 39,

5) proponowany przez oferenta zakres zatrudnienia wykonawców polskich oraz stosowania materiałów i wyrobów produkcji krajowej.