Wersja obowiązująca od 2024-03-06 (Dz.U.2024.321 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja obowiązująca od 2024-03-06 (Dz.U.2024.321 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-12-02 do 2024-03-05 (Dz.U.2022.2483 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-03-23 do 2022-12-01 (Dz.U.2022.659 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-12-16 do 2022-03-22 (Dz.U.2020.2268 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-01-16 do 2020-12-15 (Dz.U.2020.72 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-10-19 do 2020-01-15 (Dz.U.2018.2014 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-05-31 do 2018-10-18 (Dz.U.2017.1057 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-05-12 do 2017-05-30 (Dz.U.2015.641 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-08-14 do 2015-05-11 (Dz.U.2012.931 tekst jednolity)
(uchylony).
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-12-02 do 2011-11-17 (Dz.U.2004.256.2571 tekst jednolity)
Komisja przetargowa ocenia w szczególności:
1) stan ekonomiczno-finansowy, w tym wiarygodność finansową oferenta;
2) przygotowanie organizacyjne i techniczne oferenta lub wskazanych przez niego wykonawców do należytego wykonania autostrady;
3) plan finansowania oraz program budowy i eksploatacji autostrady;
4) stopień zdolności oferenta do finansowania budowy bez gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 38 ust. 3;
5) (uchylony).
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-01-01 do 2004-12-01
Komisja przetargowa ocenia w szczególności:
1) stan ekonomiczno-finansowy, w tym wiarygodność finansową oferenta,
2) przygotowanie organizacyjne i techniczne oferenta lub wskazanych przez niego wykonawców do należytego wykonania autostrady,
3) plan finansowania oraz program budowy i eksploatacji autostrady,
4) [23] stopień zdolności oferenta do finansowania budowy bez gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 38 ust. 3.
5) [24] (uchylony).
[23] Art. 49 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 13 lit. a) ustawy z dnia 14 listopada 2003 r. o zmianie ustawy o autostradach płatnych oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 217, poz. 2124). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2004 r.
[24] Art. 49 pkt 5 uchylony przez art. 1 pkt 13 lit. b) ustawy z dnia 14 listopada 2003 r. o zmianie ustawy o autostradach płatnych oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 217, poz. 2124). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2004 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2001-10-05 do 2003-12-31 (Dz.U.2001.110.1192 tekst jednolity)
Komisja przetargowa ocenia w szczególności:
1) stan ekonomiczno-finansowy, w tym wiarygodność finansową oferenta,
2) przygotowanie organizacyjne i techniczne oferenta lub wskazanych przez niego wykonawców do należytego wykonania autostrady,
3) plan finansowania oraz program budowy i eksploatacji autostrady,
4) stopień zdolności oferenta do finansowania budowy bez poręczeń, o których mowa w art. 39,
5) proponowany przez oferenta zakres zatrudnienia wykonawców polskich oraz stosowania materiałów i wyrobów produkcji krajowej.
Wersja archiwalna obowiązująca od 1995-01-01
Komisja przetargowa ocenia w szczególności:
1) stan ekonomiczno-finansowy, w tym wiarygodność finansową oferenta,
2) przygotowanie organizacyjne i techniczne oferenta lub wskazanych przez niego wykonawców do należytego wykonania autostrady,
3) plan finansowania oraz program budowy i eksploatacji autostrady,
4) stopień zdolności oferenta do finansowania budowy bez poręczeń, o których mowa w art. 39,
5) proponowany przez oferenta zakres zatrudnienia wykonawców polskich oraz stosowania materiałów i wyrobów produkcji krajowej.