Wersja obowiązująca od 2024-03-06 (Dz.U.2024.321 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja obowiązująca od 2024-03-06 (Dz.U.2024.321 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-12-02 do 2024-03-05 (Dz.U.2022.2483 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-03-23 do 2022-12-01 (Dz.U.2022.659 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-12-16 do 2022-03-22 (Dz.U.2020.2268 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-01-16 do 2020-12-15 (Dz.U.2020.72 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-10-19 do 2020-01-15 (Dz.U.2018.2014 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-05-31 do 2018-10-18 (Dz.U.2017.1057 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-05-12 do 2017-05-30 (Dz.U.2015.641 tekst jednolity)
(uchylony)
Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-08-14 do 2015-05-11 (Dz.U.2012.931 tekst jednolity)
(uchylony).
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-12-02 do 2011-11-17 (Dz.U.2004.256.2571 tekst jednolity)
1. Z zastrzeżeniem ust. 2, Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad przeprowadza negocjacje ze spółką, której oferta została w wyniku przetargu uznana przez komisję przetargową za najkorzystniejszą.
2. Negocjacje, o których mowa w ust. 1, mogą być prowadzone jednocześnie z więcej niż jedną spółką, w zakresie treści złożonych ofert, o ile ich oferty zostały uznane przez komisję przetargową za równorzędne.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad jest obowiązany do opracowania projektu wytycznych prowadzenia negocjacji, z uwzględnieniem w szczególności wymagań dotyczących stopnia zdolności oferenta do finansowania budowy i eksploatacji autostrady przy ograniczonym korzystaniu ze środków publicznych oraz terminu realizacji procesu inwestycyjnego.
4. Projekt wytycznych, o których mowa w ust. 3, podlega zatwierdzeniu przez ministra właściwego do spraw transportu.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2004-01-01 do 2004-12-01
1. Z zastrzeżeniem ust. 2, Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad [25] przeprowadza negocjacje ze spółką, której oferta została w wyniku przetargu uznana przez komisję przetargową za najkorzystniejszą.
2. Negocjacje, o których mowa w ust. 1, mogą być prowadzone jednocześnie z więcej niż jedną spółką, w zakresie treści złożonych ofert, o ile ich oferty zostały uznane przez komisję przetargową za równorzędne.
3. [26] W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad jest obowiązany do opracowania projektu wytycznych prowadzenia negocjacji, z uwzględnieniem w szczególności wymagań dotyczących stopnia zdolności oferenta do finansowania budowy i eksploatacji autostrady przy ograniczonym korzystaniu ze środków publicznych oraz terminu realizacji procesu inwestycyjnego.
4. [27] Projekt wytycznych, o których mowa w ust. 3, podlega zatwierdzeniu przez ministra właściwego do spraw transportu.
[25] Art. 50b ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 21 ustawy z dnia 14 listopada 2003 r. o zmianie ustawy o autostradach płatnych oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 217, poz. 2124). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2004 r.
[26] Art. 50b ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 14 ustawy z dnia 14 listopada 2003 r. o zmianie ustawy o autostradach płatnych oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 217, poz. 2124). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2004 r.
[27] Art. 50b ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 14 ustawy z dnia 14 listopada 2003 r. o zmianie ustawy o autostradach płatnych oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 217, poz. 2124). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2004 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2002-04-01 do 2003-12-31
1. Z zastrzeżeniem ust. 2, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad [55] przeprowadza negocjacje ze spółką, której oferta została w wyniku przetargu uznana przez komisję przetargową za najkorzystniejszą.
2. Negocjacje, o których mowa w ust. 1, mogą być prowadzone jednocześnie z więcej niż jedną spółką, w zakresie treści złożonych ofert, o ile ich oferty zostały uznane przez komisję przetargową za równorzędne.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad [56] jest obowiązany do opracowania wytycznych prowadzenia negocjacji, z uwzględnieniem w szczególności wymagań dotyczących stopnia zdolności oferenta do finansowania budowy i eksploatacji autostrady przy ograniczonym korzystaniu ze środków publicznych oraz terminu realizacji procesu inwestycyjnego.
4. Wytyczne, o których mowa w ust. 3, podlegają zatwierdzeniu przez ministra właściwego do spraw transportu.
[55] Art. 50b ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 29 pkt 18 ustawy z dnia 1 marca 2002 r. o zmianach w organizacji i funkcjonowaniu centralnych organów administracji rządowej i jednostek im podporządkowanych oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 25, poz. 253). Zmiana weszła w życie 1 kwietnia 2002 r.
[56] Art. 50b ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez art. 29 pkt 17 ustawy z dnia 1 marca 2002 r. o zmianach w organizacji i funkcjonowaniu centralnych organów administracji rządowej i jednostek im podporządkowanych oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 25, poz. 253). Zmiana weszła w życie 1 kwietnia 2002 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2001-10-05 do 2002-03-31 (Dz.U.2001.110.1192 tekst jednolity)
1. Z zastrzeżeniem ust. 2, Agencja przeprowadza negocjacje ze spółką, której oferta została w wyniku przetargu uznana przez komisję przetargową za najkorzystniejszą.
2. Negocjacje, o których mowa w ust. 1, mogą być prowadzone jednocześnie z więcej niż jedną spółką, w zakresie treści złożonych ofert, o ile ich oferty zostały uznane przez komisję przetargową za równorzędne.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Prezes Agencji jest obowiązany do opracowania wytycznych prowadzenia negocjacji, z uwzględnieniem w szczególności wymagań dotyczących stopnia zdolności oferenta do finansowania budowy i eksploatacji autostrady przy ograniczonym korzystaniu ze środków publicznych oraz terminu realizacji procesu inwestycyjnego.
4. Wytyczne, o których mowa w ust. 3, podlegają zatwierdzeniu przez ministra właściwego do spraw transportu.