Wersja obowiązująca od 2024.03.06     (Dz.U.2024.321 tekst jednolity)

Art. 49.  (uchylony)

Wersja obowiązująca od 2024.03.06     (Dz.U.2024.321 tekst jednolity)

Art. 49.  (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022.12.02 do 2024.03.05     (Dz.U.2022.2483 tekst jednolity)

Art. 49.   (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022.03.23 do 2022.12.01     (Dz.U.2022.659 tekst jednolity)

Art. 49. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020.12.16 do 2022.03.22     (Dz.U.2020.2268 tekst jednolity)

Art. 49. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020.01.16 do 2020.12.15     (Dz.U.2020.72 tekst jednolity)

Art. 49. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018.10.19 do 2020.01.15     (Dz.U.2018.2014 tekst jednolity)

Art. 49. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017.05.31 do 2018.10.18     (Dz.U.2017.1057 tekst jednolity)

Art. 49. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015.05.12 do 2017.05.30     (Dz.U.2015.641 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012.08.14 do 2015.05.11     (Dz.U.2012.931 tekst jednolity)

(uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011.11.18 do 2012.08.13

[60] (uchylony).

[60] Rozdział 7 uchylony przez art. 1 pkt 15 ustawy z dnia 16 września 2011 r. o zmianie ustawy o autostradach płatnych oraz o Krajowym Funduszu Drogowym (Dz.U. Nr 234, poz. 1387). Zmiana weszła w życie 18 listopada 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004.12.02 do 2011.11.17     (Dz.U.2004.256.2571 tekst jednolity)

Komisja przetargowa ocenia w szczególności:

1) stan ekonomiczno-finansowy, w tym wiarygodność finansową oferenta;

2) przygotowanie organizacyjne i techniczne oferenta lub wskazanych przez niego wykonawców do należytego wykonania autostrady;

3) plan finansowania oraz program budowy i eksploatacji autostrady;

4) stopień zdolności oferenta do finansowania budowy bez gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 38 ust. 3;

5) (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004.01.01 do 2004.12.01

Komisja przetargowa ocenia w szczególności:

1) stan ekonomiczno-finansowy, w tym wiarygodność finansową oferenta,

2) przygotowanie organizacyjne i techniczne oferenta lub wskazanych przez niego wykonawców do należytego wykonania autostrady,

3) plan finansowania oraz program budowy i eksploatacji autostrady,

4) [23] stopień zdolności oferenta do finansowania budowy bez gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 38 ust. 3.

5) [24] (uchylony).

[23] Art. 49 pkt 4 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 13 lit. a) ustawy z dnia 14 listopada 2003 r. o zmianie ustawy o autostradach płatnych oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 217, poz. 2124). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2004 r.

[24] Art. 49 pkt 5 uchylony przez art. 1 pkt 13 lit. b) ustawy z dnia 14 listopada 2003 r. o zmianie ustawy o autostradach płatnych oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 217, poz. 2124). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2004 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2001.10.05 do 2003.12.31     (Dz.U.2001.110.1192 tekst jednolity)

Komisja przetargowa ocenia w szczególności:

1) stan ekonomiczno-finansowy, w tym wiarygodność finansową oferenta,

2) przygotowanie organizacyjne i techniczne oferenta lub wskazanych przez niego wykonawców do należytego wykonania autostrady,

3) plan finansowania oraz program budowy i eksploatacji autostrady,

4) stopień zdolności oferenta do finansowania budowy bez poręczeń, o których mowa w art. 39,

5) proponowany przez oferenta zakres zatrudnienia wykonawców polskich oraz stosowania materiałów i wyrobów produkcji krajowej.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1995.01.01

Art. 49. Komisja przetargowa ocenia w szczególności:

1) stan ekonomiczno-finansowy, w tym wiarygodność finansową oferenta,

2) przygotowanie organizacyjne i techniczne oferenta lub wskazanych przez niego wykonawców do należytego wykonania autostrady,

3) plan finansowania oraz program budowy i eksploatacji autostrady,

4) stopień zdolności oferenta do finansowania budowy bez poręczeń, o których mowa w art. 39,

5) proponowany przez oferenta zakres zatrudnienia wykonawców polskich oraz stosowania materiałów i wyrobów produkcji krajowej.