history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-03-05    (Dz.U.2024.311 tekst jednolity)

Art. 26. (uchylony)

Wersja obowiązująca od 2024-03-05    (Dz.U.2024.311 tekst jednolity)

Art. 26. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-01-20 do 2024-03-04    (Dz.U.2023.162 tekst jednolity)

Art. 26. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-01-26 do 2023-01-19    (Dz.U.2022.176 tekst jednolity)

Art. 26. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-08-10 do 2022-01-25    (Dz.U.2020.1363 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-08-02 do 2020-08-09    (Dz.U.2018.1474 tekst jednolity)

Art. 26. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-08-04 do 2018-08-01    (Dz.U.2017.1496 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-12-03 do 2017-08-03    (Dz.U.2015.2031 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-06-17 do 2015-12-02    (Dz.U.2013.687 tekst jednolity)

(uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-10-30 do 2013-06-16    (Dz.U.2008.193.1194 tekst jednolity)

(uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2005-07-28 do 2008-10-29

[8] (uchylony).

[8] Art. 26 uchylony przez art. 7 pkt 3 ustawy z dnia 18 maja 2005 r. o zmianie ustawy – Prawo ochrony środowiska oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 113, poz. 954). Zmiana weszła w życie 28 lipca 2005 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2003-05-25 do 2005-07-27

1. Wojewoda może nałożyć na wnioskodawcę obowiązek przedłożenia analizy porealizacyjnej, określając termin jej przedłożenia nie krótszy niż 12 miesięcy i nie dłuższy niż 36 miesięcy od dnia oddania drogi do użytkowania.

2. W analizie porealizacyjnej, o której mowa w ust. 1, dokonuje się porównania ustaleń zawartych w raporcie, o którym mowa w art. 25 ust. 1, z rzeczywistym oddziaływaniem inwestycji drogowej na środowisko i działaniami podjętymi w celu jego ograniczenia.