Wersja obowiązująca od 2024-02-22 (Dz.U.2024.243 tekst jednolity)
[Duplikat dokumentu licencji] 1. Armator statku rybackiego, nie później niż w terminie 24 godzin od utraty dokumentu licencji albo zniszczenia tego dokumentu w stopniu powodującym jego nieczytelność, zawiadamia Głównego Inspektora Rybołówstwa Morskiego o jego utracie albo zniszczeniu.
2. Na wniosek armatora statku rybackiego minister właściwy do spraw rybołówstwa niezwłocznie wydaje duplikat dokumentu licencji, pod warunkiem odpowiednio:
1) dołączenia do wniosku oświadczenia o utracie dokumentu licencji albo
2) zwrotu zniszczonego dokumentu licencji.
3. Oświadczenie o utracie dokumentu licencji składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli o następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.
4. Do wniosku o wydanie duplikatu stosuje się przepis art. 34 ust. 1.
5. Armator statku rybackiego, który po uzyskaniu duplikatu odzyskał utracony dokument licencji, jest obowiązany niezwłocznie zwrócić ten duplikat ministrowi właściwemu do spraw rybołówstwa.
Wersja obowiązująca od 2024-02-22 (Dz.U.2024.243 tekst jednolity)
[Duplikat dokumentu licencji] 1. Armator statku rybackiego, nie później niż w terminie 24 godzin od utraty dokumentu licencji albo zniszczenia tego dokumentu w stopniu powodującym jego nieczytelność, zawiadamia Głównego Inspektora Rybołówstwa Morskiego o jego utracie albo zniszczeniu.
2. Na wniosek armatora statku rybackiego minister właściwy do spraw rybołówstwa niezwłocznie wydaje duplikat dokumentu licencji, pod warunkiem odpowiednio:
1) dołączenia do wniosku oświadczenia o utracie dokumentu licencji albo
2) zwrotu zniszczonego dokumentu licencji.
3. Oświadczenie o utracie dokumentu licencji składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli o następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.
4. Do wniosku o wydanie duplikatu stosuje się przepis art. 34 ust. 1.
5. Armator statku rybackiego, który po uzyskaniu duplikatu odzyskał utracony dokument licencji, jest obowiązany niezwłocznie zwrócić ten duplikat ministrowi właściwemu do spraw rybołówstwa.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-03-13 do 2024-02-21 (Dz.U.2023.475 tekst jednolity)
[Duplikat dokumentu licencji] 1. Armator statku rybackiego, nie później niż w terminie 24 godzin od utraty dokumentu licencji albo zniszczenia tego dokumentu w stopniu powodującym jego nieczytelność, zawiadamia Głównego Inspektora Rybołówstwa Morskiego o jego utracie albo zniszczeniu.
2. Na wniosek armatora statku rybackiego minister właściwy do spraw rybołówstwa niezwłocznie wydaje duplikat dokumentu licencji, pod warunkiem odpowiednio:
1) dołączenia do wniosku oświadczenia o utracie dokumentu licencji albo
2) zwrotu zniszczonego dokumentu licencji.
3. Oświadczenie o utracie dokumentu licencji składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli o następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.
4. Do wniosku o wydanie duplikatu stosuje się przepis art. 34 ust. 1.
5. Armator statku rybackiego, który po uzyskaniu duplikatu odzyskał utracony dokument licencji, jest obowiązany niezwłocznie zwrócić ten duplikat ministrowi właściwemu do spraw rybołówstwa.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-03-07 do 2023-03-12 (Dz.U.2022.540 tekst jednolity)
[Duplikat dokumentu licencji] 1. Armator statku rybackiego, nie później niż w terminie 24 godzin od utraty dokumentu licencji albo zniszczenia tego dokumentu w stopniu powodującym jego nieczytelność, zawiadamia Głównego Inspektora Rybołówstwa Morskiego o jego utracie albo zniszczeniu.
2. Na wniosek armatora statku rybackiego minister właściwy do spraw rybołówstwa niezwłocznie wydaje duplikat dokumentu licencji, pod warunkiem odpowiednio:
1) dołączenia do wniosku oświadczenia o utracie dokumentu licencji albo
2) zwrotu zniszczonego dokumentu licencji.
3. Oświadczenie o utracie dokumentu licencji składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli o następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.
4. Do wniosku o wydanie duplikatu stosuje się przepis art. 34 ust. 1.
5. Armator statku rybackiego, który po uzyskaniu duplikatu odzyskał utracony dokument licencji, jest obowiązany niezwłocznie zwrócić ten duplikat ministrowi właściwemu do spraw rybołówstwa.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-04-08 do 2022-03-06 (Dz.U.2021.650 tekst jednolity)
[Duplikat dokumentu licencji] 1. Armator statku rybackiego, nie później niż w terminie 24 godzin od utraty dokumentu licencji albo zniszczenia tego dokumentu w stopniu powodującym jego nieczytelność, zawiadamia Głównego Inspektora Rybołówstwa Morskiego o jego utracie albo zniszczeniu.
2. Na wniosek armatora statku rybackiego minister właściwy do spraw rybołówstwa niezwłocznie wydaje duplikat dokumentu licencji, pod warunkiem odpowiednio:
1) dołączenia do wniosku oświadczenia o utracie dokumentu licencji albo
2) zwrotu zniszczonego dokumentu licencji.
3. Oświadczenie o utracie dokumentu licencji składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli o następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.
4. Do wniosku o wydanie duplikatu stosuje się przepis art. 34 ust. 1.
5. Armator statku rybackiego, który po uzyskaniu duplikatu odzyskał utracony dokument licencji, jest obowiązany niezwłocznie zwrócić ten duplikat ministrowi właściwemu do spraw rybołówstwa.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-02-20 do 2021-04-07 (Dz.U.2020.277 tekst jednolity)
[Duplikat dokumentu licencji] 1. Armator statku rybackiego, nie później niż w terminie 24 godzin od utraty dokumentu licencji albo zniszczenia tego dokumentu w stopniu powodującym jego nieczytelność, zawiadamia Głównego Inspektora Rybołówstwa Morskiego o jego utracie albo zniszczeniu.
2. Na wniosek armatora statku rybackiego minister właściwy do spraw rybołówstwa niezwłocznie wydaje duplikat dokumentu licencji, pod warunkiem odpowiednio:
1) dołączenia do wniosku oświadczenia o utracie dokumentu licencji albo
2) zwrotu zniszczonego dokumentu licencji.
3. Oświadczenie o utracie dokumentu licencji składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli o następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.
4. Do wniosku o wydanie duplikatu stosuje się przepis art. 34 ust. 1.
5. Armator statku rybackiego, który po uzyskaniu duplikatu odzyskał utracony dokument licencji, jest obowiązany niezwłocznie zwrócić ten duplikat ministrowi właściwemu do spraw rybołówstwa.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-03-28 do 2020-02-19 (Dz.U.2019.586 tekst jednolity)
[Duplikat dokumentu licencji] 1. Armator statku rybackiego, nie później niż w terminie 24 godzin od utraty dokumentu licencji albo zniszczenia tego dokumentu w stopniu powodującym jego nieczytelność, zawiadamia Głównego Inspektora Rybołówstwa Morskiego o jego utracie albo zniszczeniu.
2. Na wniosek armatora statku rybackiego minister właściwy do spraw rybołówstwa niezwłocznie wydaje duplikat dokumentu licencji, pod warunkiem odpowiednio:
1) dołączenia do wniosku oświadczenia o utracie dokumentu licencji albo
2) zwrotu zniszczonego dokumentu licencji.
3. Oświadczenie o utracie dokumentu licencji składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli o następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.
4. Do wniosku o wydanie duplikatu stosuje się przepis art. 34 ust. 1.
5. Armator statku rybackiego, który po uzyskaniu duplikatu odzyskał utracony dokument licencji, jest obowiązany niezwłocznie zwrócić ten duplikat ministrowi właściwemu do spraw rybołówstwa.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-01-01 do 2019-03-27
[Duplikat dokumentu licencji] 1. [22] Armator statku rybackiego, nie później niż w terminie 24 godzin od utraty dokumentu licencji albo zniszczenia tego dokumentu w stopniu powodującym jego nieczytelność, zawiadamia Głównego Inspektora Rybołówstwa Morskiego o jego utracie albo zniszczeniu.
2. Na wniosek armatora statku rybackiego minister właściwy do spraw rybołówstwa niezwłocznie wydaje duplikat dokumentu licencji, pod warunkiem odpowiednio:
1) dołączenia do wniosku oświadczenia o utracie dokumentu licencji albo
2) zwrotu zniszczonego dokumentu licencji.
3. Oświadczenie o utracie dokumentu licencji składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli o następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.
4. Do wniosku o wydanie duplikatu stosuje się przepis art. 34 ust. 1.
5. Armator statku rybackiego, który po uzyskaniu duplikatu odzyskał utracony dokument licencji, jest obowiązany niezwłocznie zwrócić ten duplikat ministrowi właściwemu do spraw rybołówstwa.
[22] Art. 38 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 18 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o zmianie ustawy o rybołówstwie morskim oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 2340). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2019 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-03-12 do 2018-12-31 (Dz.U.2018.514 tekst jednolity)
[Duplikat dokumentu licencji] 1. Armator statku rybackiego, nie później niż w terminie 24 godzin od utraty albo zniszczenia dokumentu licencji, zawiadamia właściwego miejscowo okręgowego inspektora rybołówstwa morskiego o utracie tego dokumentu albo o jego zniszczeniu w stopniu powodującym nieczytelność.
2. Na wniosek armatora statku rybackiego minister właściwy do spraw rybołówstwa niezwłocznie wydaje duplikat dokumentu licencji, pod warunkiem odpowiednio:
1) dołączenia do wniosku oświadczenia o utracie dokumentu licencji albo
2) zwrotu zniszczonego dokumentu licencji.
3. Oświadczenie o utracie dokumentu licencji składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli o następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.
4. Do wniosku o wydanie duplikatu stosuje się przepis art. 34 ust. 1.
5. Armator statku rybackiego, który po uzyskaniu duplikatu odzyskał utracony dokument licencji, jest obowiązany niezwłocznie zwrócić ten duplikat ministrowi właściwemu do spraw rybołówstwa.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-03-04 do 2018-03-11
[Duplikat dokumentu licencji] 1. Armator statku rybackiego, nie później niż w terminie 24 godzin od utraty albo zniszczenia dokumentu licencji, zawiadamia właściwego miejscowo okręgowego inspektora rybołówstwa morskiego o utracie tego dokumentu albo o jego zniszczeniu w stopniu powodującym nieczytelność.
2. Na wniosek armatora statku rybackiego minister właściwy do spraw rybołówstwa niezwłocznie wydaje duplikat dokumentu licencji, pod warunkiem odpowiednio:
1) dołączenia do wniosku oświadczenia o utracie dokumentu licencji albo
2) zwrotu zniszczonego dokumentu licencji.
3. Oświadczenie o utracie dokumentu licencji składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli o następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.
4. Do wniosku o wydanie duplikatu stosuje się przepis art. 34 ust. 1.
5. Armator statku rybackiego, który po uzyskaniu duplikatu odzyskał utracony dokument licencji, jest obowiązany niezwłocznie zwrócić ten duplikat ministrowi właściwemu do spraw rybołówstwa.