Wersja obowiązująca od 2024.02.22     (Dz.U.2024.243 tekst jednolity)

Art. 21. [Wykreślenie oznaki ze spisu oznak rybackich] Główny Inspektor Rybołówstwa Morskiego wykreśla oznakę rybacką ze spisu oznak rybackich:

1) na wniosek właściciela statku rybackiego albo

2) z urzędu, w przypadku gdy:

a) statek rybacki, któremu została nadana oznaka rybacka, został wycofany z wykonywania rybołówstwa komercyjnego z zastosowaniem pomocy publicznej albo

b) po upływie 12 miesięcy od dnia nadania oznaki rybackiej nie został złożony wniosek o dokonanie wpisu statku do rejestru albo o dokonanie zmiany wpisu statku rybackiego w rejestrze.

Wersja obowiązująca od 2024.02.22     (Dz.U.2024.243 tekst jednolity)

Art. 21. [Wykreślenie oznaki ze spisu oznak rybackich] Główny Inspektor Rybołówstwa Morskiego wykreśla oznakę rybacką ze spisu oznak rybackich:

1) na wniosek właściciela statku rybackiego albo

2) z urzędu, w przypadku gdy:

a) statek rybacki, któremu została nadana oznaka rybacka, został wycofany z wykonywania rybołówstwa komercyjnego z zastosowaniem pomocy publicznej albo

b) po upływie 12 miesięcy od dnia nadania oznaki rybackiej nie został złożony wniosek o dokonanie wpisu statku do rejestru albo o dokonanie zmiany wpisu statku rybackiego w rejestrze.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023.03.13 do 2024.02.21     (Dz.U.2023.475 tekst jednolity)

Art. 21. [Wykreślenie oznaki ze spisu oznak rybackich] Główny Inspektor Rybołówstwa Morskiego wykreśla oznakę rybacką ze spisu oznak rybackich:

1) na wniosek właściciela statku rybackiego albo

2) z urzędu, w przypadku gdy:

a) statek rybacki, któremu została nadana oznaka rybacka, został wycofany z wykonywania rybołówstwa komercyjnego z zastosowaniem pomocy publicznej albo

b) po upływie 12 miesięcy od dnia nadania oznaki rybackiej nie został złożony wniosek o dokonanie wpisu statku do rejestru albo o dokonanie zmiany wpisu statku rybackiego w rejestrze.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022.03.07 do 2023.03.12     (Dz.U.2022.540 tekst jednolity)

Art. 21. [Wykreślenie oznaki ze spisu oznak rybackich] Główny Inspektor Rybołówstwa Morskiego wykreśla oznakę rybacką ze spisu oznak rybackich:

1) na wniosek właściciela statku rybackiego albo

2) z urzędu, w przypadku gdy:

a) statek rybacki, któremu została nadana oznaka rybacka, został wycofany z wykonywania rybołówstwa komercyjnego z zastosowaniem pomocy publicznej albo

b) po upływie 12 miesięcy od dnia nadania oznaki rybackiej nie został złożony wniosek o dokonanie wpisu statku do rejestru albo o dokonanie zmiany wpisu statku rybackiego w rejestrze.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021.04.08 do 2022.03.06     (Dz.U.2021.650 tekst jednolity)

[Wykreślenie oznaki ze spisu oznak rybackich] Główny Inspektor Rybołówstwa Morskiego wykreśla oznakę rybacką ze spisu oznak rybackich:

1) na wniosek właściciela statku rybackiego albo

2) z urzędu, w przypadku gdy:

a) statek rybacki, któremu została nadana oznaka rybacka, został wycofany z wykonywania rybołówstwa komercyjnego z zastosowaniem pomocy publicznej albo

b) po upływie 12 miesięcy od dnia nadania oznaki rybackiej nie został złożony wniosek o dokonanie wpisu statku do rejestru albo o dokonanie zmiany wpisu statku rybackiego w rejestrze.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020.02.20 do 2021.04.07     (Dz.U.2020.277 tekst jednolity)

[Wykreślenie oznaki ze spisu oznak rybackich ] Główny Inspektor Rybołówstwa Morskiego wykreśla oznakę rybacką ze spisu oznak rybackich:

1) na wniosek właściciela statku rybackiego albo

2) z urzędu, w przypadku gdy:

a) statek rybacki, któremu została nadana oznaka rybacka, został wycofany z wykonywania rybołówstwa komercyjnego z zastosowaniem pomocy publicznej albo

b) po upływie 12 miesięcy od dnia nadania oznaki rybackiej nie został złożony wniosek o dokonanie wpisu statku do rejestru albo o dokonanie zmiany wpisu statku rybackiego w rejestrze.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019.03.28 do 2020.02.19     (Dz.U.2019.586 tekst jednolity)

[Wykreślenie oznaki ze spisu oznak rybackich ] Główny Inspektor Rybołówstwa Morskiego wykreśla oznakę rybacką ze spisu oznak rybackich:

1) na wniosek właściciela statku rybackiego albo

2) z urzędu, w przypadku gdy:

a) statek rybacki, któremu została nadana oznaka rybacka, został wycofany z wykonywania rybołówstwa komercyjnego z zastosowaniem pomocy publicznej albo

b) po upływie 12 miesięcy od dnia nadania oznaki rybackiej nie został złożony wniosek o dokonanie wpisu statku do rejestru albo o dokonanie zmiany wpisu statku rybackiego w rejestrze.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019.01.01 do 2019.03.27

[Wykreślenie oznaki ze spisu oznak rybackich] Główny Inspektor Rybołówstwa Morskiego wykreśla oznakę rybacką ze spisu oznak rybackich: [15]

1) na wniosek właściciela statku rybackiego albo

2) z urzędu, w przypadku gdy:

a) [16] statek rybacki, któremu została nadana oznaka rybacka, został wycofany z wykonywania rybołówstwa komercyjnego z zastosowaniem pomocy publicznej albo

b) po upływie 12 miesięcy od dnia nadania oznaki rybackiej nie został złożony wniosek o dokonanie wpisu statku do rejestru albo o dokonanie zmiany wpisu statku rybackiego w rejestrze.

[15] Art. 21 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 12 lit. a) ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o zmianie ustawy o rybołówstwie morskim oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 2340). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2019 r.

[16] Art. 21 pkt 2 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 12 lit. b) ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o zmianie ustawy o rybołówstwie morskim oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 2340). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2019 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018.03.12 do 2018.12.31     (Dz.U.2018.514 tekst jednolity)

[Wykreślenie oznaki ze spisu oznak rybackich] Okręgowy inspektor rybołówstwa morskiego, który nadał oznakę rybacką, wykreśla ją ze spisu oznak rybackich:

1) na wniosek właściciela statku rybackiego albo

2) z urzędu, w przypadku gdy:

a) statek rybacki, któremu została nadana oznaka rybacka, został uznany za wycofany z wykonywania rybołówstwa komercyjnego albo

b) po upływie 12 miesięcy od dnia nadania oznaki rybackiej nie został złożony wniosek o dokonanie wpisu statku do rejestru albo o dokonanie zmiany wpisu statku rybackiego w rejestrze.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015.03.04 do 2018.03.11

Art. 21. [Wykreślenie oznaki ze spisu oznak rybackich ] Okręgowy inspektor rybołówstwa morskiego, który nadał oznakę rybacką, wykreśla ją ze spisu oznak rybackich:

1) na wniosek właściciela statku rybackiego albo

2) z urzędu, w przypadku gdy:

a) statek rybacki, któremu została nadana oznaka rybacka, został uznany za wycofany z wykonywania rybołówstwa komercyjnego albo

b) po upływie 12 miesięcy od dnia nadania oznaki rybackiej nie został złożony wniosek o dokonanie wpisu statku do rejestru albo o dokonanie zmiany wpisu statku rybackiego w rejestrze.