Wersja obowiązująca od 2024-02-22 (Dz.U.2024.243 tekst jednolity)
[Zmiany wpisu w rejestrze] 1. Zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się:
1) na wniosek właściciela statku rybackiego albo
2) z urzędu, w przypadku:
a) gdy wydana została decyzja o uznaniu statku rybackiego za wycofany z wykonywania rybołówstwa komercyjnego, o której mowa w art. 19 ust. 1,
b) gdy decyzja o cofnięciu albo zawieszeniu licencji stała się ostateczna,
c) upływu okresu zawieszenia licencji,
d) zmiany danych w zakresie głównego narzędzia połowowego i dodatkowych narzędzi połowowych, określonych w załączniku I do rozporządzenia nr 2017/218.
2. Właściciel statku rybackiego jest obowiązany złożyć do ministra właściwego do spraw rybołówstwa wniosek o dokonanie zmiany wpisu w rejestrze, w zakresie danych, o których mowa w art. 13 ust. 3, niezwłocznie po wystąpieniu okoliczności uzasadniającej dokonanie tej zmiany, nie później niż w terminie 14 dni od dnia:
1) zaistnienia danej okoliczności lub
2) wydania dokumentu, o którym mowa w art. 14 ust. 5 albo ust. 6.
Wersja obowiązująca od 2024-02-22 (Dz.U.2024.243 tekst jednolity)
[Zmiany wpisu w rejestrze] 1. Zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się:
1) na wniosek właściciela statku rybackiego albo
2) z urzędu, w przypadku:
a) gdy wydana została decyzja o uznaniu statku rybackiego za wycofany z wykonywania rybołówstwa komercyjnego, o której mowa w art. 19 ust. 1,
b) gdy decyzja o cofnięciu albo zawieszeniu licencji stała się ostateczna,
c) upływu okresu zawieszenia licencji,
d) zmiany danych w zakresie głównego narzędzia połowowego i dodatkowych narzędzi połowowych, określonych w załączniku I do rozporządzenia nr 2017/218.
2. Właściciel statku rybackiego jest obowiązany złożyć do ministra właściwego do spraw rybołówstwa wniosek o dokonanie zmiany wpisu w rejestrze, w zakresie danych, o których mowa w art. 13 ust. 3, niezwłocznie po wystąpieniu okoliczności uzasadniającej dokonanie tej zmiany, nie później niż w terminie 14 dni od dnia:
1) zaistnienia danej okoliczności lub
2) wydania dokumentu, o którym mowa w art. 14 ust. 5 albo ust. 6.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-07-19 do 2024-02-21
[Zmiany wpisu w rejestrze] 1. Zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się:
1) na wniosek właściciela statku rybackiego albo
2) z urzędu, w przypadku:
a) gdy wydana została decyzja o uznaniu statku rybackiego za wycofany z wykonywania rybołówstwa komercyjnego, o której mowa w art. 19 ust. 1,
b) gdy decyzja o cofnięciu albo zawieszeniu licencji stała się ostateczna,
c) upływu okresu zawieszenia licencji,
d) [2] zmiany danych w zakresie głównego narzędzia połowowego i dodatkowych narzędzi połowowych, określonych w załączniku I do rozporządzenia nr 2017/218.
2. Właściciel statku rybackiego jest obowiązany złożyć do ministra właściwego do spraw rybołówstwa wniosek o dokonanie zmiany wpisu w rejestrze, w zakresie danych, o których mowa w art. 13 ust. 3, niezwłocznie po wystąpieniu okoliczności uzasadniającej dokonanie tej zmiany, nie później niż w terminie 14 dni od dnia:
1) zaistnienia danej okoliczności lub
2) wydania dokumentu, o którym mowa w art. 14 ust. 5 albo ust. 6.
[2] Art. 16 ust. 1 pkt 2 lit. d) dodana przez art. 51 pkt 2 ustawy z dnia 26 maja 2023 r. o wspieraniu zrównoważonego rozwoju sektora rybackiego z udziałem Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury na lata 2021–2027 (Dz.U. poz. 1273). Zmiana weszła w życie 19 lipca 2023 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-03-13 do 2023-07-18 (Dz.U.2023.475 tekst jednolity)
[Zmiany wpisu w rejestrze] 1. Zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się:
1) na wniosek właściciela statku rybackiego albo
2) z urzędu, w przypadku:
a) gdy wydana została decyzja o uznaniu statku rybackiego za wycofany z wykonywania rybołówstwa komercyjnego, o której mowa w art. 19 ust. 1,
b) gdy decyzja o cofnięciu albo zawieszeniu licencji stała się ostateczna,
c) upływu okresu zawieszenia licencji.
2. Właściciel statku rybackiego jest obowiązany złożyć do ministra właściwego do spraw rybołówstwa wniosek o dokonanie zmiany wpisu w rejestrze, w zakresie danych, o których mowa w art. 13 ust. 3, niezwłocznie po wystąpieniu okoliczności uzasadniającej dokonanie tej zmiany, nie później niż w terminie 14 dni od dnia:
1) zaistnienia danej okoliczności lub
2) wydania dokumentu, o którym mowa w art. 14 ust. 5 albo ust. 6.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-03-07 do 2023-03-12 (Dz.U.2022.540 tekst jednolity)
[Zmiany wpisu w rejestrze] 1. Zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się:
1) na wniosek właściciela statku rybackiego albo
2) z urzędu, w przypadku:
a) gdy wydana została decyzja o uznaniu statku rybackiego za wycofany z wykonywania rybołówstwa komercyjnego, o której mowa w art. 19 ust. 1,
b) gdy decyzja o cofnięciu albo zawieszeniu licencji stała się ostateczna,
c) upływu okresu zawieszenia licencji.
2. Właściciel statku rybackiego jest obowiązany złożyć do ministra właściwego do spraw rybołówstwa wniosek o dokonanie zmiany wpisu w rejestrze, w zakresie danych, o których mowa w art. 13 ust. 3, niezwłocznie po wystąpieniu okoliczności uzasadniającej dokonanie tej zmiany, nie później niż w terminie 14 dni od dnia:
1) zaistnienia danej okoliczności lub
2) wydania dokumentu, o którym mowa w art. 14 ust. 5 albo ust. 6.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-04-08 do 2022-03-06 (Dz.U.2021.650 tekst jednolity)
[Zmiany wpisu w rejestrze] 1. Zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się:
1) na wniosek właściciela statku rybackiego albo
2) z urzędu, w przypadku:
a) gdy wydana została decyzja o uznaniu statku rybackiego za wycofany z wykonywania rybołówstwa komercyjnego, o której mowa w art. 19 ust. 1,
b) gdy decyzja o cofnięciu albo zawieszeniu licencji stała się ostateczna,
c) upływu okresu zawieszenia licencji.
2. Właściciel statku rybackiego jest obowiązany złożyć do ministra właściwego do spraw rybołówstwa wniosek o dokonanie zmiany wpisu w rejestrze, w zakresie danych, o których mowa w art. 13 ust. 3, niezwłocznie po wystąpieniu okoliczności uzasadniającej dokonanie tej zmiany, nie później niż w terminie 14 dni od dnia:
1) zaistnienia danej okoliczności lub
2) wydania dokumentu, o którym mowa w art. 14 ust. 5 albo ust. 6.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-02-20 do 2021-04-07 (Dz.U.2020.277 tekst jednolity)
[Zmiany wpisu w rejestrze] 1. Zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się:
1) na wniosek właściciela statku rybackiego albo
2) z urzędu, w przypadku:
a) gdy wydana została decyzja o uznaniu statku rybackiego za wycofany z wykonywania rybołówstwa komercyjnego, o której mowa w art. 19 ust. 1,
b) gdy decyzja o cofnięciu albo zawieszeniu licencji stała się ostateczna,
c) upływu okresu zawieszenia licencji.
2. Właściciel statku rybackiego jest obowiązany złożyć do ministra właściwego do spraw rybołówstwa wniosek o dokonanie zmiany wpisu w rejestrze, w zakresie danych, o których mowa w art. 13 ust. 3, niezwłocznie po wystąpieniu okoliczności uzasadniającej dokonanie tej zmiany, nie później niż w terminie 14 dni od dnia:
1) zaistnienia danej okoliczności lub
2) wydania dokumentu, o którym mowa w art. 14 ust. 5 albo ust. 6.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-03-28 do 2020-02-19 (Dz.U.2019.586 tekst jednolity)
[Zmiany wpisu w rejestrze] 1. Zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się:
1) na wniosek właściciela statku rybackiego albo
2) z urzędu, w przypadku:
a) gdy wydana została decyzja o uznaniu statku rybackiego za wycofany z wykonywania rybołówstwa komercyjnego, o której mowa w art. 19 ust. 1,
b) gdy decyzja o cofnięciu albo zawieszeniu licencji stała się ostateczna,
c) upływu okresu zawieszenia licencji.
2. Właściciel statku rybackiego jest obowiązany złożyć do ministra właściwego do spraw rybołówstwa wniosek o dokonanie zmiany wpisu w rejestrze, w zakresie danych, o których mowa w art. 13 ust. 3, niezwłocznie po wystąpieniu okoliczności uzasadniającej dokonanie tej zmiany, nie później niż w terminie 14 dni od dnia:
1) zaistnienia danej okoliczności lub
2) wydania dokumentu, o którym mowa w art. 14 ust. 5 albo ust. 6.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-03-12 do 2019-03-27 (Dz.U.2018.514 tekst jednolity)
[Zmiany wpisu w rejestrze] 1. Zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się:
1) na wniosek właściciela statku rybackiego albo
2) z urzędu, w przypadku:
a) gdy wydana została decyzja o uznaniu statku rybackiego za wycofany z wykonywania rybołówstwa komercyjnego, o której mowa w art. 19 ust. 1,
b) gdy decyzja o cofnięciu albo zawieszeniu licencji stała się ostateczna,
c) upływu okresu zawieszenia licencji.
2. Właściciel statku rybackiego jest obowiązany złożyć do ministra właściwego do spraw rybołówstwa wniosek o dokonanie zmiany wpisu w rejestrze, w zakresie danych, o których mowa w art. 13 ust. 3, niezwłocznie po wystąpieniu okoliczności uzasadniającej dokonanie tej zmiany, nie później niż w terminie 14 dni od dnia:
1) zaistnienia danej okoliczności lub
2) wydania dokumentu, o którym mowa w art. 14 ust. 5 albo ust. 6.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-03-04 do 2018-03-11
[Zmiany wpisu w rejestrze] 1. Zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się:
1) na wniosek właściciela statku rybackiego albo
2) z urzędu, w przypadku:
a) gdy wydana została decyzja o uznaniu statku rybackiego za wycofany z wykonywania rybołówstwa komercyjnego, o której mowa w art. 19 ust. 1,
b) gdy decyzja o cofnięciu albo zawieszeniu licencji stała się ostateczna,
c) upływu okresu zawieszenia licencji.
2. Właściciel statku rybackiego jest obowiązany złożyć do ministra właściwego do spraw rybołówstwa wniosek o dokonanie zmiany wpisu w rejestrze, w zakresie danych, o których mowa w art. 13 ust. 3, niezwłocznie po wystąpieniu okoliczności uzasadniającej dokonanie tej zmiany, nie później niż w terminie 14 dni od dnia:
1) zaistnienia danej okoliczności lub
2) wydania dokumentu, o którym mowa w art. 14 ust. 5 albo ust. 6.