Wersja obowiązująca od 2024-01-15 (Dz.U.2024.50 tekst jednolity)
[Księga arkuszy ocen] 1. Szkoła zakłada księgi arkuszy ocen.
2. Księga arkuszy ocen zawiera wykazy uczniów, a w przypadku szkoły dla dorosłych, branżowej szkoły II stopnia i szkoły policealnej – wykazy słuchaczy, wszystkich oddziałów, którzy w danym roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę, oraz ich arkusze ocen. Na pierwszej stronie księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację odpowiednio:
1) „Księga arkuszy ocen uczniów, którzy w ............ roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę”;
2) „Księga arkuszy ocen słuchaczy, którzy w ............ roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę”.
3. Do wykazu, o którym mowa w ust. 2, wpisuje się w porządku alfabetycznym nazwiska i imiona odpowiednio uczniów albo słuchaczy, którzy w danym roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę.
4. Na końcu księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację odpowiednio:
1) „Księga zawiera:
1) ........................ arkuszy ocen uczniów, którzy ukończyli szkołę;
(podać liczbę)
2) ........................ arkuszy ocen uczniów, którzy z różnych przyczyn opuścili szkołę.”;
(podać liczbę)
2) „Księga zawiera:
1) ........................ arkuszy ocen słuchaczy, którzy ukończyli szkołę;
(podać liczbę)
2) ........................ arkuszy ocen słuchaczy, którzy z różnych przyczyn opuścili szkołę.”.
(podać liczbę)
5. Adnotację, o której mowa w ust. 4, opatruje się pieczęcią szkoły oraz pieczątką i podpisem dyrektora szkoły.
Wersja obowiązująca od 2024-01-15 (Dz.U.2024.50 tekst jednolity)
[Księga arkuszy ocen] 1. Szkoła zakłada księgi arkuszy ocen.
2. Księga arkuszy ocen zawiera wykazy uczniów, a w przypadku szkoły dla dorosłych, branżowej szkoły II stopnia i szkoły policealnej – wykazy słuchaczy, wszystkich oddziałów, którzy w danym roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę, oraz ich arkusze ocen. Na pierwszej stronie księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację odpowiednio:
1) „Księga arkuszy ocen uczniów, którzy w ............ roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę”;
2) „Księga arkuszy ocen słuchaczy, którzy w ............ roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę”.
3. Do wykazu, o którym mowa w ust. 2, wpisuje się w porządku alfabetycznym nazwiska i imiona odpowiednio uczniów albo słuchaczy, którzy w danym roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę.
4. Na końcu księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację odpowiednio:
1) „Księga zawiera:
1) ........................ arkuszy ocen uczniów, którzy ukończyli szkołę;
(podać liczbę)
2) ........................ arkuszy ocen uczniów, którzy z różnych przyczyn opuścili szkołę.”;
(podać liczbę)
2) „Księga zawiera:
1) ........................ arkuszy ocen słuchaczy, którzy ukończyli szkołę;
(podać liczbę)
2) ........................ arkuszy ocen słuchaczy, którzy z różnych przyczyn opuścili szkołę.”.
(podać liczbę)
5. Adnotację, o której mowa w ust. 4, opatruje się pieczęcią szkoły oraz pieczątką i podpisem dyrektora szkoły.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-09-01 do 2024-01-14
[Księga arkuszy ocen] 1. Szkoła zakłada księgi arkuszy ocen.
2. Księga arkuszy ocen zawiera wykazy uczniów, a w przypadku szkoły dla dorosłych, branżowej szkoły II stopnia i szkoły policealnej [16] – wykazy słuchaczy, wszystkich oddziałów, którzy w danym roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę, oraz ich arkusze ocen. Na pierwszej stronie księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację odpowiednio:
1) „Księga arkuszy ocen uczniów, którzy w ............ roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę”;
2) „Księga arkuszy ocen słuchaczy, którzy w ............ roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę”.
3. Do wykazu, o którym mowa w ust. 2, wpisuje się w porządku alfabetycznym nazwiska i imiona odpowiednio uczniów albo słuchaczy, którzy w danym roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę.
4. Na końcu księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację odpowiednio:
1) „Księga zawiera:
1) ........................ arkuszy ocen uczniów, którzy ukończyli szkołę;
(podać liczbę)
2) ........................ arkuszy ocen uczniów, którzy z różnych przyczyn opuścili szkołę.”;
(podać liczbę)
2) „Księga zawiera:
1) ........................ arkuszy ocen słuchaczy, którzy ukończyli szkołę;
(podać liczbę)
2) ........................ arkuszy ocen słuchaczy, którzy z różnych przyczyn opuścili szkołę.”.
(podać liczbę)
5. Adnotację, o której mowa w ust. 4, opatruje się pieczęcią szkoły oraz pieczątką i podpisem dyrektora szkoły.
[16] § 15 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 29 sierpnia 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz.U. poz. 1664). Zmiana weszła w życie 1 września 2019 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-09-01 do 2019-08-31
[Księga arkuszy ocen] 1. Szkoła zakłada księgi arkuszy ocen.
2. Księga arkuszy ocen zawiera wykazy uczniów, a w przypadku szkoły dla dorosłych – wykazy słuchaczy, wszystkich oddziałów, którzy w danym roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę, oraz ich arkusze ocen. Na pierwszej stronie księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację odpowiednio:
1) „Księga arkuszy ocen uczniów, którzy w ............ roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę”;
2) „Księga arkuszy ocen słuchaczy, którzy w ............ roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę”.
3. Do wykazu, o którym mowa w ust. 2, wpisuje się w porządku alfabetycznym nazwiska i imiona odpowiednio uczniów albo słuchaczy, którzy w danym roku szkolnym ukończyli lub opuścili szkołę.
4. Na końcu księgi arkuszy ocen umieszcza się adnotację odpowiednio:
1) „Księga zawiera:
1) ........................ arkuszy ocen uczniów, którzy ukończyli szkołę;
(podać liczbę)
2) ........................ arkuszy ocen uczniów, którzy z różnych przyczyn opuścili szkołę.”;
(podać liczbę)
2) „Księga zawiera:
1) ........................ arkuszy ocen słuchaczy, którzy ukończyli szkołę;
(podać liczbę)
2) ........................ arkuszy ocen słuchaczy, którzy z różnych przyczyn opuścili szkołę.”.
(podać liczbę)
5. Adnotację, o której mowa w ust. 4, opatruje się pieczęcią szkoły oraz pieczątką i podpisem dyrektora szkoły.