Wersja obowiązująca od 2024.01.04     (Dz.U.2024.15 tekst jednolity)

§ 25. [Informacje gromadzone na platformie] Na platformie są gromadzone:

1) dane identyfikacyjne szkół i placówek:

a) nazwa,

b) typ szkoły albo rodzaj placówki,

c) adres siedziby szkoły lub placówki oraz numer telefonu, numer faksu i adres strony internetowej,

d) numer identyfikacyjny szkoły lub placówki w krajowym rejestrze urzędowym podmiotów gospodarki narodowej (REGON),

e) status publicznoprawny: szkoła lub placówka publiczna, niepubliczna szkoła artystyczna o uprawnieniach publicznej szkoły artystycznej albo szkoła lub placówka niepubliczna;

2) (uchylony);

3) (uchylony);

4) informacje uzyskane w trakcie przeprowadzania kontroli przewidzianych w planie nadzoru pedagogicznego, o którym mowa w § 20 ust. 1, zawarte w arkuszach kontroli, o których mowa w § 13;

5) informacje dotyczące zakresu i wyników kontroli prowadzonych w trybie działań planowych, zgodnie z § 3 ust. 2, w szczególności opis ustalonego stanu faktycznego, w tym ujawnionych nieprawidłowości, oraz wnioski i zalecenia, o których mowa w § 16 ust. 1 pkt 5;

6) informacje dotyczące zakresu i wyników kontroli prowadzonych w trybie działań doraźnych zgodnie z § 3 ust. 3;

7) (uchylony).

Wersja obowiązująca od 2024.01.04     (Dz.U.2024.15 tekst jednolity)

§ 25. [Informacje gromadzone na platformie] Na platformie są gromadzone:

1) dane identyfikacyjne szkół i placówek:

a) nazwa,

b) typ szkoły albo rodzaj placówki,

c) adres siedziby szkoły lub placówki oraz numer telefonu, numer faksu i adres strony internetowej,

d) numer identyfikacyjny szkoły lub placówki w krajowym rejestrze urzędowym podmiotów gospodarki narodowej (REGON),

e) status publicznoprawny: szkoła lub placówka publiczna, niepubliczna szkoła artystyczna o uprawnieniach publicznej szkoły artystycznej albo szkoła lub placówka niepubliczna;

2) (uchylony);

3) (uchylony);

4) informacje uzyskane w trakcie przeprowadzania kontroli przewidzianych w planie nadzoru pedagogicznego, o którym mowa w § 20 ust. 1, zawarte w arkuszach kontroli, o których mowa w § 13;

5) informacje dotyczące zakresu i wyników kontroli prowadzonych w trybie działań planowych, zgodnie z § 3 ust. 2, w szczególności opis ustalonego stanu faktycznego, w tym ujawnionych nieprawidłowości, oraz wnioski i zalecenia, o których mowa w § 16 ust. 1 pkt 5;

6) informacje dotyczące zakresu i wyników kontroli prowadzonych w trybie działań doraźnych zgodnie z § 3 ust. 3;

7) (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021.09.04 do 2024.01.03

§ 25. [Informacje gromadzone na platformie] Na platformie są gromadzone:

1) dane identyfikacyjne szkół i placówek:

a) nazwa,

b) typ szkoły albo rodzaj placówki,

c) adres siedziby szkoły lub placówki oraz numer telefonu, numer faksu i adres strony internetowej,

d) numer identyfikacyjny szkoły lub placówki w krajowym rejestrze urzędowym podmiotów gospodarki narodowej (REGON),

e) status publicznoprawny: szkoła lub placówka publiczna, niepubliczna szkoła artystyczna o uprawnieniach publicznej szkoły artystycznej albo szkoła lub placówka niepubliczna;

2) [33] (uchylony)

3) [34] (uchylony)

4) informacje uzyskane w trakcie przeprowadzania kontroli przewidzianych w planie nadzoru pedagogicznego, o którym mowa w § 20 ust. 1, zawarte w arkuszach kontroli, o których mowa w § 13;

5) [35] informacje dotyczące zakresu i wyników kontroli prowadzonych w trybie działań planowych, zgodnie z § 3 ust. 2, w szczególności opis ustalonego stanu faktycznego, w tym ujawnionych nieprawidłowości, oraz wnioski i zalecenia, o których mowa w § 16 ust. 1 pkt 5;

6) informacje dotyczące zakresu i wyników kontroli prowadzonych w trybie działań doraźnych zgodnie z § 3 ust. 3;

7) [36] (uchylony)

[33] § 25 pkt 2 uchylony przez § 1 pkt 12 lit. a) rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 1 września 2021 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz.U. poz. 1618). Zmiana weszła w życie 4 września 2021 r.

[34] § 25 pkt 3 uchylony przez § 1 pkt 12 lit. a) rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 1 września 2021 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz.U. poz. 1618). Zmiana weszła w życie 4 września 2021 r.

[35] § 25 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 12 lit. b) rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 1 września 2021 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz.U. poz. 1618). Zmiana weszła w życie 4 września 2021 r.

[36] § 25 pkt 7 uchylony przez § 1 pkt 12 lit. c) rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 1 września 2021 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz.U. poz. 1618). Zmiana weszła w życie 4 września 2021 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020.09.08 do 2021.09.03     (Dz.U.2020.1551 tekst jednolity)

§ 25. [Informacje gromadzone na platformie] Na platformie są gromadzone:

1) dane identyfikacyjne szkół i placówek:

a) nazwa,

b) typ szkoły albo rodzaj placówki,

c) adres siedziby szkoły lub placówki oraz numer telefonu, numer faksu i adres strony internetowej,

d) numer identyfikacyjny szkoły lub placówki w krajowym rejestrze urzędowym podmiotów gospodarki narodowej (REGON),

e) status publicznoprawny: szkoła lub placówka publiczna, niepubliczna szkoła artystyczna o uprawnieniach publicznej szkoły artystycznej albo szkoła lub placówka niepubliczna;

2) informacje o działalności szkół i placówek uzyskane w trakcie przeprowadzania ewaluacji zewnętrznych od dyrektorów szkół i placówek oraz osób, o których mowa w § 10 ust. 2;

3) wyniki i wnioski z ewaluacji zewnętrznych, o których mowa w § 12 ust. 2;

4) informacje uzyskane w trakcie przeprowadzania kontroli przewidzianych w planie nadzoru pedagogicznego, o którym mowa w § 20 ust. 1, zawarte w arkuszach kontroli, o których mowa w § 13;

5) informacje dotyczące zakresu i wyników kontroli prowadzonych w trybie działań planowych, zgodnie z § 3 ust. 2, w szczególności opis ustalonego stanu faktycznego, w tym ujawnione nieprawidłowości i zalecenia, o których mowa w § 16 ust. 1 pkt 5;

6) informacje dotyczące zakresu i wyników kontroli prowadzonych w trybie działań doraźnych zgodnie z § 3 ust. 3;

7) informacje uzyskane w trakcie monitorowania przewidzianego w planie nadzoru pedagogicznego, o którym mowa w § 20 ust. 1, zawarte w arkuszach monitorowania, o których mowa w § 19a.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019.09.01 do 2020.09.07

§ 25. [Informacje gromadzone na platformie] Na platformie są gromadzone:

1) dane identyfikacyjne szkół i placówek:

a) nazwa,

b) typ szkoły albo rodzaj placówki,

c) adres siedziby szkoły lub placówki oraz numer telefonu, numer faksu i adres strony internetowej,

d) numer identyfikacyjny szkoły lub placówki w krajowym rejestrze urzędowym podmiotów gospodarki narodowej (REGON),

e) status publicznoprawny: szkoła lub placówka publiczna, niepubliczna szkoła artystyczna o uprawnieniach publicznej szkoły artystycznej [6] albo szkoła lub placówka niepubliczna;

2) informacje o działalności szkół i placówek uzyskane w trakcie przeprowadzania ewaluacji zewnętrznych od dyrektorów szkół i placówek oraz osób, o których mowa w § 10 ust. 2;

3) wyniki i wnioski z ewaluacji zewnętrznych, o których mowa w § 12 ust. 2;

4) informacje uzyskane w trakcie przeprowadzania kontroli przewidzianych w planie nadzoru pedagogicznego, o którym mowa w § 20 ust. 1, zawarte w arkuszach kontroli, o których mowa w § 13;

5) informacje dotyczące zakresu i wyników kontroli prowadzonych w trybie działań planowych, zgodnie z § 3 ust. 2, w szczególności opis ustalonego stanu faktycznego, w tym ujawnione nieprawidłowości i zalecenia, o których mowa w § 16 ust. 1 pkt 5;

6) informacje dotyczące zakresu i wyników kontroli prowadzonych w trybie działań doraźnych zgodnie z § 3 ust. 3;

7) [7] informacje uzyskane w trakcie monitorowania przewidzianego w planie nadzoru pedagogicznego, o którym mowa w § 20 ust. 1, zawarte w arkuszach monitorowania, o których mowa w § 19a.

[6] § 25 pkt 1 lit. e) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. a) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 sierpnia 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz.U. poz. 1627). Zmiana weszła w życie 1 września 2019 r.

[7] § 25 pkt 7 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. b) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 sierpnia 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz.U. poz. 1627). Zmiana weszła w życie 1 września 2019 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017.09.01 do 2019.08.31

§ 25. [Informacje gromadzone na platformie ] Na platformie są gromadzone:

1) dane identyfikacyjne szkół i placówek:

a) nazwa,

b) typ szkoły albo rodzaj placówki,

c) adres siedziby szkoły lub placówki oraz numer telefonu, numer faksu i adres strony internetowej,

d) numer identyfikacyjny szkoły lub placówki w krajowym rejestrze urzędowym podmiotów gospodarki narodowej (REGON),

e) status publicznoprawny: szkoła lub placówka publiczna, szkoła niepubliczna o uprawnieniach szkoły publicznej albo szkoła lub placówka niepubliczna;

2) informacje o działalności szkół i placówek uzyskane w trakcie przeprowadzania ewaluacji zewnętrznych od dyrektorów szkół i placówek oraz osób, o których mowa w § 10 ust. 2;

3) wyniki i wnioski z ewaluacji zewnętrznych, o których mowa w § 12 ust. 2;

4) informacje uzyskane w trakcie przeprowadzania kontroli przewidzianych w planie nadzoru pedagogicznego, o którym mowa w § 20 ust. 1, zawarte w arkuszach kontroli, o których mowa w § 13;

5) informacje dotyczące zakresu i wyników kontroli prowadzonych w trybie działań planowych, zgodnie z § 3 ust. 2, w szczególności opis ustalonego stanu faktycznego, w tym ujawnione nieprawidłowości i zalecenia, o których mowa w § 16 ust. 1 pkt 5;

6) informacje dotyczące zakresu i wyników kontroli prowadzonych w trybie działań doraźnych zgodnie z § 3 ust. 3;

7) informacje o działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej szkół i placówek uzyskane w trakcie monitorowania.