Wersja obowiązująca od 2024-08-17
[Zlikwidowanie publicznej placówki doskonalenia] 1. Publiczna placówka doskonalenia może być zlikwidowana przez organ prowadzący po zapewnieniu przez ten organ możliwości ukończenia przez nauczycieli form doskonalenia i dokształcania rozpoczętych w likwidowanej placówce doskonalenia.
2. Jednostka samorządu terytorialnego prowadząca publiczną placówkę doskonalenia na co najmniej 6 miesięcy przed terminem likwidacji, o której mowa w ust. 1, zawiadamia kuratora oświaty właściwego ze względu na siedzibę placówki doskonalenia o zamiarze i przyczynach jej likwidacji.
3. Dokumentację zlikwidowanej publicznej placówki doskonalenia przekazuje się organowi prowadzącemu, z wyjątkiem dokumentacji kursów kwalifikacyjnych, o której mowa w § 21 ust. 5 pkt 1a i 2 oraz ust. 7 [3] , którą przekazuje się odpowiednio kuratorowi oświaty właściwemu ze względu na siedzibę placówki doskonalenia lub właściwemu ministrowi, w terminie miesiąca od dnia zakończenia likwidacji.
4. Dokumentacja, o której mowa w ust. 3, jest przechowywana zgodnie z przepisami w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych, obowiązującymi w dniu likwidacji publicznej placówki doskonalenia.
[3] § 6 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Edukacji z dnia 31 lipca 2024 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz.U. poz. 1247). Zmiana weszła w życie 17 sierpnia 2024 r.
Wersja obowiązująca od 2024-08-17
[Zlikwidowanie publicznej placówki doskonalenia] 1. Publiczna placówka doskonalenia może być zlikwidowana przez organ prowadzący po zapewnieniu przez ten organ możliwości ukończenia przez nauczycieli form doskonalenia i dokształcania rozpoczętych w likwidowanej placówce doskonalenia.
2. Jednostka samorządu terytorialnego prowadząca publiczną placówkę doskonalenia na co najmniej 6 miesięcy przed terminem likwidacji, o której mowa w ust. 1, zawiadamia kuratora oświaty właściwego ze względu na siedzibę placówki doskonalenia o zamiarze i przyczynach jej likwidacji.
3. Dokumentację zlikwidowanej publicznej placówki doskonalenia przekazuje się organowi prowadzącemu, z wyjątkiem dokumentacji kursów kwalifikacyjnych, o której mowa w § 21 ust. 5 pkt 1a i 2 oraz ust. 7 [3] , którą przekazuje się odpowiednio kuratorowi oświaty właściwemu ze względu na siedzibę placówki doskonalenia lub właściwemu ministrowi, w terminie miesiąca od dnia zakończenia likwidacji.
4. Dokumentacja, o której mowa w ust. 3, jest przechowywana zgodnie z przepisami w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych, obowiązującymi w dniu likwidacji publicznej placówki doskonalenia.
[3] § 6 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Edukacji z dnia 31 lipca 2024 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli (Dz.U. poz. 1247). Zmiana weszła w życie 17 sierpnia 2024 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-12-21 do 2024-08-16 (Dz.U.2023.2738 tekst jednolity)
[Zlikwidowanie publicznej placówki doskonalenia] 1. Publiczna placówka doskonalenia może być zlikwidowana przez organ prowadzący po zapewnieniu przez ten organ możliwości ukończenia przez nauczycieli form doskonalenia i dokształcania rozpoczętych w likwidowanej placówce doskonalenia.
2. Jednostka samorządu terytorialnego prowadząca publiczną placówkę doskonalenia na co najmniej 6 miesięcy przed terminem likwidacji, o której mowa w ust. 1, zawiadamia kuratora oświaty właściwego ze względu na siedzibę placówki doskonalenia o zamiarze i przyczynach jej likwidacji.
3. Dokumentację zlikwidowanej publicznej placówki doskonalenia przekazuje się organowi prowadzącemu, z wyjątkiem dokumentacji kursów kwalifikacyjnych, o której mowa w § 21 ust. 5 pkt 2 i ust. 7, którą przekazuje się odpowiednio kuratorowi oświaty właściwemu ze względu na siedzibę placówki doskonalenia lub właściwemu ministrowi, w terminie miesiąca od dnia zakończenia likwidacji.
4. Dokumentacja, o której mowa w ust. 3, jest przechowywana zgodnie z przepisami w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych, obowiązującymi w dniu likwidacji publicznej placówki doskonalenia.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-06-07 do 2023-12-20
[Zlikwidowanie publicznej placówki doskonalenia] 1. Publiczna placówka doskonalenia może być zlikwidowana przez organ prowadzący po zapewnieniu przez ten organ możliwości ukończenia przez nauczycieli form doskonalenia i dokształcania rozpoczętych w likwidowanej placówce doskonalenia.
2. Jednostka samorządu terytorialnego prowadząca publiczną placówkę doskonalenia na co najmniej 6 miesięcy przed terminem likwidacji, o której mowa w ust. 1, zawiadamia kuratora oświaty właściwego ze względu na siedzibę placówki doskonalenia o zamiarze i przyczynach jej likwidacji.
3. Dokumentację zlikwidowanej publicznej placówki doskonalenia przekazuje się organowi prowadzącemu, z wyjątkiem dokumentacji kursów kwalifikacyjnych, o której mowa w § 21 ust. 5 pkt 2 i ust. 7, którą przekazuje się odpowiednio kuratorowi oświaty właściwemu ze względu na siedzibę placówki doskonalenia lub właściwemu ministrowi, w terminie miesiąca od dnia zakończenia likwidacji.
4. Dokumentacja, o której mowa w ust. 3, jest przechowywana zgodnie z przepisami w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych, obowiązującymi w dniu likwidacji publicznej placówki doskonalenia.