Wersja obowiązująca od 2023-12-11 (Dz.U.2023.2681 tekst jednolity)
[Przyznanie pomocy w razie likwidacji, podzielenia albo połączenia beneficjenta z innym nadleśnictwem ] 1. W razie likwidacji, podzielenia albo połączenia beneficjenta z innym nadleśnictwem, następcy prawnemu beneficjenta może być przyznana pomoc na operację, którą realizował beneficjent, jeżeli:
1) są spełnione warunki określone w art. 25 ust. 2 ustawy;
2) na następcę prawnego beneficjenta przeszły prawa beneficjenta nabyte w ramach realizacji tej operacji oraz inne jego prawa niezbędne do jej zrealizowania.
2. Wniosek następcy prawnego beneficjenta o przyznanie pomocy, zwany dalej „wnioskiem następcy”, składa się w terminie 2 miesięcy od dnia zaistnienia zdarzenia określonego w ust. 1. Do wniosku następcy dołącza się dokument potwierdzający fakt zaistnienia następstwa prawnego.
3. Agencja nie przyznaje pomocy, jeżeli wniosek następcy został złożony po upływie terminu, o którym mowa w ust. 2, o czym informuje na piśmie wnioskodawcę, podając przyczynę nieprzyznania pomocy.
4. Wniosek następcy rozpatruje się w terminie 3 miesięcy od dnia jego złożenia.
5. W przypadku nierozpatrzenia wniosku następcy w terminie, o którym mowa w ust. 4, Agencja zawiadamia wnioskodawcę o przyczynach zwłoki, wskazując nowy termin rozpatrzenia wniosku, nie dłuższy niż 2 miesiące.
6. Do wniosku następcy i trybu jego rozpatrywania stosuje się odpowiednio przepisy § 10 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 10, ust. 2 i 3, § 11 ust. 2–6 oraz § 13–16.
Wersja obowiązująca od 2023-12-11 (Dz.U.2023.2681 tekst jednolity)
[Przyznanie pomocy w razie likwidacji, podzielenia albo połączenia beneficjenta z innym nadleśnictwem ] 1. W razie likwidacji, podzielenia albo połączenia beneficjenta z innym nadleśnictwem, następcy prawnemu beneficjenta może być przyznana pomoc na operację, którą realizował beneficjent, jeżeli:
1) są spełnione warunki określone w art. 25 ust. 2 ustawy;
2) na następcę prawnego beneficjenta przeszły prawa beneficjenta nabyte w ramach realizacji tej operacji oraz inne jego prawa niezbędne do jej zrealizowania.
2. Wniosek następcy prawnego beneficjenta o przyznanie pomocy, zwany dalej „wnioskiem następcy”, składa się w terminie 2 miesięcy od dnia zaistnienia zdarzenia określonego w ust. 1. Do wniosku następcy dołącza się dokument potwierdzający fakt zaistnienia następstwa prawnego.
3. Agencja nie przyznaje pomocy, jeżeli wniosek następcy został złożony po upływie terminu, o którym mowa w ust. 2, o czym informuje na piśmie wnioskodawcę, podając przyczynę nieprzyznania pomocy.
4. Wniosek następcy rozpatruje się w terminie 3 miesięcy od dnia jego złożenia.
5. W przypadku nierozpatrzenia wniosku następcy w terminie, o którym mowa w ust. 4, Agencja zawiadamia wnioskodawcę o przyczynach zwłoki, wskazując nowy termin rozpatrzenia wniosku, nie dłuższy niż 2 miesiące.
6. Do wniosku następcy i trybu jego rozpatrywania stosuje się odpowiednio przepisy § 10 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 10, ust. 2 i 3, § 11 ust. 2–6 oraz § 13–16.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-04-10 do 2023-12-10 (Dz.U.2014.470 tekst jednolity)
[Przyznanie pomocy w razie likwidacji, podzielenia albo połączenia beneficjenta z innym nadleśnictwem ] 1. W razie likwidacji, podzielenia albo połączenia beneficjenta z innym nadleśnictwem, następcy prawnemu beneficjenta może być przyznana pomoc na operację, którą realizował beneficjent, jeżeli:
1) są spełnione warunki określone w art. 25 ust. 2 ustawy;
2) na następcę prawnego beneficjenta przeszły prawa beneficjenta nabyte w ramach realizacji tej operacji oraz inne jego prawa niezbędne do jej zrealizowania.
2. Wniosek następcy prawnego beneficjenta o przyznanie pomocy, zwany dalej „wnioskiem następcy”, składa się w terminie 2 miesięcy od dnia zaistnienia zdarzenia określonego w ust. 1. Do wniosku następcy dołącza się dokument potwierdzający fakt zaistnienia następstwa prawnego.
3. Agencja nie przyznaje pomocy, jeżeli wniosek następcy został złożony po upływie terminu, o którym mowa w ust. 2, o czym informuje na piśmie wnioskodawcę, podając przyczynę nieprzyznania pomocy.
4. Wniosek następcy rozpatruje się w terminie 3 miesięcy od dnia jego złożenia.
5. W przypadku nierozpatrzenia wniosku następcy w terminie, o którym mowa w ust. 4, Agencja zawiadamia wnioskodawcę o przyczynach zwłoki, wskazując nowy termin rozpatrzenia wniosku, nie dłuższy niż 2 miesiące.
6. Do wniosku następcy i trybu jego rozpatrywania stosuje się odpowiednio przepisy § 10 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 10, ust. 2 i 3, § 11 ust. 2–6 oraz § 13–16.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-05-15 do 2014-04-09
1. W razie likwidacji, podzielenia albo połączenia beneficjenta z innym nadleśnictwem, następcy prawnemu beneficjenta może być przyznana pomoc na operację, którą realizował beneficjent, jeżeli:
1) są spełnione warunki określone w art. 25 ust. 2 ustawy;
2) na następcę prawnego beneficjenta przeszły prawa beneficjenta nabyte w ramach realizacji tej operacji oraz inne jego prawa niezbędne do jej zrealizowania.
2. Wniosek następcy prawnego beneficjenta o przyznanie pomocy, zwany dalej „wnioskiem następcy”, składa się w terminie 2 miesięcy od dnia zaistnienia zdarzenia określonego w ust. 1. Do wniosku następcy dołącza się dokument potwierdzający fakt zaistnienia następstwa prawnego.
3. Agencja nie przyznaje pomocy, jeżeli wniosek następcy został złożony po upływie terminu, o którym mowa w ust. 2, o czym informuje na piśmie wnioskodawcę, podając przyczynę nieprzyznania pomocy.
4. Wniosek następcy rozpatruje się w terminie 3 miesięcy od dnia jego złożenia.
5. W przypadku nierozpatrzenia wniosku następcy w terminie, o którym mowa w ust. 4, Agencja zawiadamia wnioskodawcę o przyczynach zwłoki, wskazując nowy termin rozpatrzenia wniosku, nie dłuższy niż 2 miesiące.
6. [14] Do wniosku następcy i trybu jego rozpatrywania stosuje się odpowiednio przepisy § 10 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 10, ust. 2 i 3, § 11 ust. 2–6 oraz § 13–16.
[14] § 23 ust. 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 9 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 22 kwietnia 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach działania „Odtwarzanie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013 (Dz.U. poz. 521). Zmiana weszła w życie 15 maja 2013 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2008-07-01 do 2013-05-14
1. W razie likwidacji, podzielenia albo połączenia beneficjenta z innym nadleśnictwem, następcy prawnemu beneficjenta może być przyznana pomoc na operację, którą realizował beneficjent, jeżeli:
1) są spełnione warunki określone w art. 25 ust. 2 ustawy;
2) na następcę prawnego beneficjenta przeszły prawa beneficjenta nabyte w ramach realizacji tej operacji oraz inne jego prawa niezbędne do jej zrealizowania.
2. Wniosek następcy prawnego beneficjenta o przyznanie pomocy, zwany dalej „wnioskiem następcy”, składa się w terminie 2 miesięcy od dnia zaistnienia zdarzenia określonego w ust. 1. Do wniosku następcy dołącza się dokument potwierdzający fakt zaistnienia następstwa prawnego.
3. Agencja nie przyznaje pomocy, jeżeli wniosek następcy został złożony po upływie terminu, o którym mowa w ust. 2, o czym informuje na piśmie wnioskodawcę, podając przyczynę nieprzyznania pomocy.
4. Wniosek następcy rozpatruje się w terminie 3 miesięcy od dnia jego złożenia.
5. W przypadku nierozpatrzenia wniosku następcy w terminie, o którym mowa w ust. 4, Agencja zawiadamia wnioskodawcę o przyczynach zwłoki, wskazując nowy termin rozpatrzenia wniosku, nie dłuższy niż 2 miesiące.
6. Do wniosku następcy i trybu jego rozpatrywania stosuje się odpowiednio przepisy § 10 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 10, ust. 2 i 4, § 11 ust. 2–6 oraz § 13–16.