history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2023-12-01    (Dz.U.2023.2615 tekst jednolity)

§ 4. [Podpis na zgłoszeniu] Zgłoszenia mogą być opatrywane:

1) kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo

2) podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, jeżeli są przesyłane przez portal podatkowy.

3) (uchylony).

Wersja obowiązująca od 2023-12-01    (Dz.U.2023.2615 tekst jednolity)

§ 4. [Podpis na zgłoszeniu] Zgłoszenia mogą być opatrywane:

1) kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo

2) podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, jeżeli są przesyłane przez portal podatkowy.

3) (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-09-23 do 2023-11-30

§ 4. [Podpis na zgłoszeniu] Zgłoszenia mogą być opatrywane:

1) kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo

2) [1] podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, jeżeli są przesyłane przez portal podatkowy.

3) [2] (uchylony)

[1] § 4 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 14 września 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu przesyłania zgłoszeń oraz rodzajów podpisu elektronicznego, którymi powinny być opatrzone (Dz.U. poz. 1984). Zmiana weszła w życie 23 września 2022 r.

[2] § 4 pkt 3 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 14 września 2022 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu przesyłania zgłoszeń oraz rodzajów podpisu elektronicznego, którymi powinny być opatrzone (Dz.U. poz. 1984). Zmiana weszła w życie 23 września 2022 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-06-03 do 2022-09-22    (Dz.U.2022.1185 tekst jednolity)

§ 4. [Podpis na zgłoszeniu] Zgłoszenia mogą być opatrywane:

1) kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo

2) podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, jeżeli są przesyłane przez portal podatkowy, albo

3) podpisem elektronicznym zapewniającym autentyczność zgłoszeń, jeżeli są przesyłane przez portal podatkowy.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-05-12 do 2022-06-02

§ 4. [Podpis na zgłoszeniu] Zgłoszenia mogą być opatrywane:

1) kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo

2) [1] podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, jeżeli są przesyłane przez portal podatkowy, albo

3) [2] podpisem elektronicznym zapewniającym autentyczność zgłoszeń, jeżeli są przesyłane przez portal podatkowy.

[1] § 4 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) rozporządzenia Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 10 maja 2021 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu przesyłania zgłoszeń oraz rodzajów podpisu elektronicznego, którymi powinny być opatrzone (Dz.U. poz. 881). Zmiana weszła w życie 12 maja 2021 r.

[2] § 4 pkt 3 dodany przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 10 maja 2021 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu przesyłania zgłoszeń oraz rodzajów podpisu elektronicznego, którymi powinny być opatrzone (Dz.U. poz. 881). Zmiana weszła w życie 12 maja 2021 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-01-01 do 2021-05-11

§ 4. [Podpis na zgłoszeniu] Zgłoszenia mogą być opatrywane:

1) kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo

2) podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, jeżeli są przesyłane przez portal podatkowy.