history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2023-11-09    (Dz.U.2023.2431 tekst jednolity)

§ 2. [Cele zajęć] Realizacja treści programowych zajęć powinna stanowić spójną całość z pozostałymi zadaniami wychowawczo-profilaktycznymi szkoły, a w szczególności:

1) wspierać wychowawczą rolę rodziny;

2) promować integralne ujęcie ludzkiej seksualności;

3) kształtować postawy prorodzinne, prozdrowotne i prospołeczne.

Wersja obowiązująca od 2023-11-09    (Dz.U.2023.2431 tekst jednolity)

§ 2. [Cele zajęć] Realizacja treści programowych zajęć powinna stanowić spójną całość z pozostałymi zadaniami wychowawczo-profilaktycznymi szkoły, a w szczególności:

1) wspierać wychowawczą rolę rodziny;

2) promować integralne ujęcie ludzkiej seksualności;

3) kształtować postawy prorodzinne, prozdrowotne i prospołeczne.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-09-01 do 2023-11-08

§ 2. [Cele zajęć] Realizacja treści programowych zajęć powinna stanowić spójną całość z pozostałymi zadaniami wychowawczo-profilaktycznymi [3] szkoły, a w szczególności:

1) wspierać wychowawczą rolę rodziny;

2) promować integralne ujęcie ludzkiej seksualności;

3) kształtować postawy prorodzinne, prozdrowotne i prospołeczne.

[3] § 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 2 czerwca 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu nauczania szkolnego oraz zakresu treści dotyczących wiedzy o życiu seksualnym człowieka, o zasadach świadomego i odpowiedzialnego rodzicielstwa, o wartości rodziny, życia w fazie prenatalnej oraz metodach i środkach świadomej prokreacji zawartych w podstawie programowej kształcenia ogólnego (Dz.U. poz. 1117). Zmiana weszła w życie 1 września 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-03-27 do 2017-08-31    (Dz.U.2014.395 tekst jednolity)

§ 2. [Cele zajęć] Realizacja treści programowych zajęć powinna stanowić spójną całość z pozostałymi działaniami wychowawczymi i profilaktycznymi szkoły, a w szczególności:

1) wspierać wychowawczą rolę rodziny;

2) promować integralne ujęcie ludzkiej seksualności;

3) kształtować postawy prorodzinne, prozdrowotne i prospołeczne.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002-09-01 do 2014-03-26

Realizacja treści programowych zajęć powinna stanowić spójną całość z pozostałymi działaniami wychowawczymi i profilaktycznymi [2] szkoły, a w szczególności:

1) wspierać wychowawczą rolę rodziny,

2) promować integralne ujęcie ludzkiej seksualności,

3) kształtować postawy prorodzinne, prozdrowotne i prospołeczne.

[2] § 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 19 lipca 2002 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie sposobu nauczania szkolnego oraz zakresu treści dotyczących wiedzy o życiu seksualnym człowieka, o zasadach świadomego i odpowiedzialnego rodzicielstwa, o wartości rodziny, życia w fazie prenatalnej oraz metodach i środkach świadomej prokreacji zawartych w podstawie programowej kształcenia ogólnego (Dz.U. Nr 121, poz. 1037). Zmiana weszła w życie 1 września 2002 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 1999-08-25 do 2002-08-31

Realizacja treści programowych zajęć powinna stanowić spójną całość z pozostałymi działaniami wychowawczymi szkoły, a w szczególności:

1) wspierać wychowawczą rolę rodziny,

2) promować integralne ujęcie ludzkiej seksualności,

3) kształtować postawy prorodzinne, prozdrowotne i prospołeczne.