history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2023-11-06 do 2026-01-31    (Dz.U.2023.2383 tekst jednolity)

Art. 146a. [Obowiązek pełnomocnika ogólnego dotyczący zawiadomienia o zmianie adresu ] § 1. Pełnomocnik ogólny ma obowiązek zawiadomić o zmianie adresu, pod którym dokonuje się doręczeń. Zawiadomienie o zmianie pełnomocnictwa w zakresie adresu jest składane do Centralnego Rejestru.

§ 2. W razie niedopełnienia przez pełnomocnika ogólnego obowiązku przewidzianego w § 1, pismo uważa się za doręczone pod dotychczasowym adresem. Przepis art. 146 § 2 stosuje się odpowiednio.

Wersja obowiązująca od 2023-11-06 do 2026-01-31    (Dz.U.2023.2383 tekst jednolity)

Art. 146a. [Obowiązek pełnomocnika ogólnego dotyczący zawiadomienia o zmianie adresu ] § 1. Pełnomocnik ogólny ma obowiązek zawiadomić o zmianie adresu, pod którym dokonuje się doręczeń. Zawiadomienie o zmianie pełnomocnictwa w zakresie adresu jest składane do Centralnego Rejestru.

§ 2. W razie niedopełnienia przez pełnomocnika ogólnego obowiązku przewidzianego w § 1, pismo uważa się za doręczone pod dotychczasowym adresem. Przepis art. 146 § 2 stosuje się odpowiednio.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-12-16 do 2023-11-05    (Dz.U.2022.2651 tekst jednolity)

[Obowiązek pełnomocnika ogólnego dotyczący zawiadomienia o zmianie adresu ] § 1. Pełnomocnik ogólny ma obowiązek zawiadomić o zmianie adresu, pod którym dokonuje się doręczeń. Zawiadomienie o zmianie pełnomocnictwa w zakresie adresu jest składane do Centralnego Rejestru.

§ 2. W razie niedopełnienia przez pełnomocnika ogólnego obowiązku przewidzianego w § 1, pismo uważa się za doręczone pod dotychczasowym adresem. Przepis art. 146 § 2 stosuje się odpowiednio.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-10-05 do 2022-12-15

[Obowiązek pełnomocnika ogólnego dotyczący zawiadomienia o zmianie adresu ] § 1. Pełnomocnik ogólny ma obowiązek zawiadomić o zmianie adresu, pod którym dokonuje się doręczeń. [86] Zawiadomienie o zmianie pełnomocnictwa w zakresie adresu jest składane do Centralnego Rejestru.

§ 2. W razie niedopełnienia przez pełnomocnika ogólnego obowiązku przewidzianego w § 1, pismo uważa się za doręczone pod dotychczasowym adresem. Przepis art. 146 § 2 stosuje się odpowiednio. [87]

[86] Art. 146a § 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 84 pkt 32 lit. a) ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz.U. poz. 2320; ost. zm.: Dz.U. z 2021 r. poz. 1163). Zmiana weszła w życie 5 października 2021 r.

[87] Art. 146a § 2 w brzmieniu ustalonym przez art. 84 pkt 32 lit. b) ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz.U. poz. 2320; ost. zm.: Dz.U. z 2021 r. poz. 1163). Zmiana weszła w życie 5 października 2021 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-08-23 do 2021-10-04    (Dz.U.2021.1540 tekst jednolity)

[Obowiązek pełnomocnika ogólnego dotyczący zawiadomienia o zmianie adresu ] § 1. Pełnomocnik ogólny ma obowiązek zawiadomić o zmianie adresu, pod którym dokonuje się doręczeń, lub adresu elektronicznego. Zawiadomienie o zmianie pełnomocnictwa w zakresie adresu jest składane do Centralnego Rejestru.

§ 2. W razie niedopełnienia przez pełnomocnika ogólnego obowiązku przewidzianego w § 1, pismo uważa się za doręczone pod dotychczasowym adresem. Przepisy art. 146 § 2 oraz art. 152a § 3 stosuje się odpowiednio.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-07-31 do 2021-08-22    (Dz.U.2020.1325 tekst jednolity)

[Obowiązek pełnomocnika ogólnego dotyczący zawiadomienia o zmianie adresu ] § 1. Pełnomocnik ogólny ma obowiązek zawiadomić o zmianie adresu, pod którym dokonuje się doręczeń, lub adresu elektronicznego. Zawiadomienie o zmianie pełnomocnictwa w zakresie adresu jest składane do Centralnego Rejestru.

§ 2. W razie niedopełnienia przez pełnomocnika ogólnego obowiązku przewidzianego w § 1, pismo uważa się za doręczone pod dotychczasowym adresem. Przepisy art. 146 § 2 oraz art. 152a § 3 stosuje się odpowiednio.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-05-14 do 2020-07-30    (Dz.U.2019.900 tekst jednolity)

[Obowiązek pełnomocnika ogólnego dotyczący zawiadomienia o zmianie adresu ] § 1. Pełnomocnik ogólny ma obowiązek zawiadomić o zmianie adresu, pod którym dokonuje się doręczeń, lub adresu elektronicznego. Zawiadomienie o zmianie pełnomocnictwa w zakresie adresu jest składane do Centralnego Rejestru.

§ 2. W razie niedopełnienia przez pełnomocnika ogólnego obowiązku przewidzianego w § 1, pismo uważa się za doręczone pod dotychczasowym adresem. Przepisy art. 146 § 2 oraz art. 152a § 3 stosuje się odpowiednio.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-04-27 do 2019-05-13    (Dz.U.2018.800 tekst jednolity)

Art. 146a. [Obowiązek pełnomocnika ogólnego dotyczący zawiadomienia o zmianie adresu ] § 1. Pełnomocnik ogólny ma obowiązek zawiadomić o zmianie adresu, pod którym dokonuje się doręczeń, lub adresu elektronicznego. Zawiadomienie o zmianie pełnomocnictwa w zakresie adresu jest składane do Centralnego Rejestru.

§ 2. W razie niedopełnienia przez pełnomocnika ogólnego obowiązku przewidzianego w § 1, pismo uważa się za doręczone pod dotychczasowym adresem. Przepisy art. 146 § 2 oraz art. 152a § 3 stosuje się odpowiednio.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-02-01 do 2018-04-26    (Dz.U.2017.201 tekst jednolity)

[Obowiązek pełnomocnika ogólnego dotyczący zawiadomienia o zmianie adresu ] § 1. Pełnomocnik ogólny ma obowiązek zawiadomić o zmianie adresu, pod którym dokonuje się doręczeń, lub adresu elektronicznego. Zawiadomienie o zmianie pełnomocnictwa w zakresie adresu jest składane do Centralnego Rejestru.

§ 2. W razie niedopełnienia przez pełnomocnika ogólnego obowiązku przewidzianego w § 1, pismo uważa się za doręczone pod dotychczasowym adresem. Przepisy art. 146 § 2 oraz art. 152a § 3 stosuje się odpowiednio.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-07-01 do 2017-01-31

Art. 146a. [Obowiązek pełnomocnika ogólnego dotyczący zawiadomienia o zmianie adresu ] [12] § 1. Pełnomocnik ogólny ma obowiązek zawiadomić o zmianie adresu, pod którym dokonuje się doręczeń, lub adresu elektronicznego. Zawiadomienie o zmianie pełnomocnictwa w zakresie adresu jest składane do Centralnego Rejestru.

§ 2. W razie niedopełnienia przez pełnomocnika ogólnego obowiązku przewidzianego w § 1, pismo uważa się za doręczone pod dotychczasowym adresem. Przepisy art. 146 § 2 oraz art. 152a § 3 stosuje się odpowiednio.

[12] Art. 146a dodany przez art. 1 pkt 104 ustawy z dnia 10 września 2015 r. o zmianie ustawy – Ordynacja podatkowa oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1649; ost. zm.: Dz.U. z 2015 r. poz. 2184). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2016 r.