Wersja obowiązująca od 2023.11.03     (Dz.U.2023.2380 tekst jednolity)

§ 25. [Informacja o realizacji warunków] 1. W terminie 90 dni przed dniem, w którym upływa 5 lat od dnia wypłaty pierwszej raty pomocy, beneficjent przedkłada dyrektorowi oddziału regionalnego Agencji informację o realizacji warunków, o których mowa w § 22 pkt 1 i 3, pkt 4 lit. d w zakresie utrzymania osiągniętego wzrostu wielkości ekonomicznej oraz pkt 7, opracowaną na formularzu udostępnionym przez Agencję, zawierającą w szczególności wielkość ekonomiczną gospodarstwa.

2. Do informacji, o której mowa w ust. 1, beneficjent dołącza oświadczenie potwierdzające prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów w gospodarstwie lub księgi przychodów i rozchodów, lub księgi rachunkowej, lub ewidencji przychodów i rozchodów na podstawie odrębnych przepisów lub zaświadczenie, o którym mowa w § 20 ust. 3 pkt 3.

Wersja obowiązująca od 2023.11.03     (Dz.U.2023.2380 tekst jednolity)

§ 25. [Informacja o realizacji warunków] 1. W terminie 90 dni przed dniem, w którym upływa 5 lat od dnia wypłaty pierwszej raty pomocy, beneficjent przedkłada dyrektorowi oddziału regionalnego Agencji informację o realizacji warunków, o których mowa w § 22 pkt 1 i 3, pkt 4 lit. d w zakresie utrzymania osiągniętego wzrostu wielkości ekonomicznej oraz pkt 7, opracowaną na formularzu udostępnionym przez Agencję, zawierającą w szczególności wielkość ekonomiczną gospodarstwa.

2. Do informacji, o której mowa w ust. 1, beneficjent dołącza oświadczenie potwierdzające prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów w gospodarstwie lub księgi przychodów i rozchodów, lub księgi rachunkowej, lub ewidencji przychodów i rozchodów na podstawie odrębnych przepisów lub zaświadczenie, o którym mowa w § 20 ust. 3 pkt 3.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018.05.29 do 2023.11.02

§ 25. [Informacja o realizacji warunków] [53] 1. W terminie 90 dni przed dniem, w którym upływa 5 lat od dnia wypłaty pierwszej raty pomocy, beneficjent przedkłada dyrektorowi oddziału regionalnego Agencji informację o realizacji warunków, o których mowa w § 22 pkt 1 i 3, pkt 4 lit. d w zakresie utrzymania osiągniętego wzrostu wielkości ekonomicznej oraz pkt 7, opracowaną na formularzu udostępnionym przez Agencję, zawierającą w szczególności wielkość ekonomiczną gospodarstwa.

2. Do informacji, o której mowa w ust. 1, beneficjent dołącza oświadczenie potwierdzające prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów w gospodarstwie lub księgi przychodów i rozchodów, lub księgi rachunkowej, lub ewidencji przychodów i rozchodów na podstawie odrębnych przepisów lub zaświadczenie, o którym mowa w § 20 ust. 3 pkt 3.

[53] § 25 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 15 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 maja 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty oraz zwrotu pomocy finansowej na operacje typu „Premie dla młodych rolników” w ramach poddziałania „Pomoc w rozpoczęciu działalności gospodarczej na rzecz młodych rolników” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (Dz.U. poz. 1021). Zmiana weszła w życie 29 maja 2018 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018.04.23 do 2018.05.28     (Dz.U.2018.759 tekst jednolity)

§ 25. [Informacja o realizacji warunków ] W terminie 90 dni przed dniem, w którym upływa 5 lat od dnia wypłaty pierwszej raty pomocy, beneficjent przedkłada dyrektorowi oddziału regionalnego Agencji informację o realizacji warunków, o których mowa w § 22 pkt 1–3, pkt 4 lit. d w zakresie utrzymania osiągniętego wzrostu wielkości ekonomicznej, oraz pkt 7 i 8, opracowaną na formularzu udostępnionym przez Agencję, zawierającą w szczególności wielkość ekonomiczną gospodarstwa. Do informacji tej beneficjent dołącza:

1) oświadczenie potwierdzające prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów w gospodarstwie lub prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, lub prowadzenie księgi rachunkowej, lub prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów na podstawie odrębnych przepisów;

2) kopię planu nawozowego oraz kopię wyników chemicznej analizy gleby – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 16 ust. 2 pkt 5 lit. a tiret drugie;

3) dokumenty potwierdzające realizację działania, o którym mowa w § 6 ust. 2 pkt 2:

a) lit. c – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 16 ust. 2 pkt 4 lit. d,

b) lit. d – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 16 ust. 2 pkt 4 lit. c,

c) lit. e – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 16 ust. 2 pkt 4 lit. d,

d) lit. f – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 16 ust. 2 pkt 3 lit. a.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017.02.03 do 2018.04.22

§ 25. [Informacja o realizacji warunków ] W terminie 90 dni przed dniem, w którym upływa 5 lat od dnia wypłaty pierwszej raty pomocy, beneficjent przedkłada dyrektorowi oddziału regionalnego Agencji informację o realizacji warunków, o których mowa w § 22 pkt 1–3, pkt 4 lit. d w zakresie utrzymania osiągniętego wzrostu wielkości ekonomicznej, oraz pkt 7 i 8, opracowaną na formularzu udostępnionym przez Agencję, zawierającą w szczególności wielkość ekonomiczną gospodarstwa. Do informacji tej beneficjent dołącza: [12]

1) oświadczenie potwierdzające prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów w gospodarstwie lub prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, lub prowadzenie księgi rachunkowej, lub prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów na podstawie odrębnych przepisów;

2) kopię planu nawozowego oraz kopię wyników chemicznej analizy gleby – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 16 ust. 2 pkt 5 lit. a tiret drugie;

3) dokumenty potwierdzające realizację działania, o którym mowa w § 6 ust. 2 pkt 2:

a) lit. c – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 16 ust. 2 pkt 4 lit. d,

b) lit. d – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 16 ust. 2 pkt 4 lit. c,

c) lit. e – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 16 ust. 2 pkt 4 lit. d,

d) lit. f – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 16 ust. 2 pkt 3 lit. a.

[12] § 25 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 30 stycznia 2017 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty oraz zwrotu pomocy finansowej na operacje typu „Premie dla młodych rolników” w ramach poddziałania „Pomoc w rozpoczęciu działalności gospodarczej na rzecz młodych rolników” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (Dz.U. poz. 208). Zmiana weszła w życie 3 lutego 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016.03.15 do 2017.02.02

§ 25. [Informacja o realizacji warunków ] W terminie 90 dni przed dniem upływu 5 lat od dnia wypłaty pierwszej raty pomocy beneficjent przedkłada kierownikowi biura powiatowego Agencji informację o realizacji warunków, o których mowa w § 22 pkt 1–3, pkt 4 lit. d w zakresie utrzymania osiągniętego wzrostu wielkości ekonomicznej gospodarstwa oraz pkt 7 i 8, opracowaną na formularzu udostępnionym przez Agencję, zawierającą zwłaszcza wielkość ekonomiczną gospodarstwa. Do informacji tej beneficjent dołącza:

1) oświadczenie potwierdzające prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów w gospodarstwie lub prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, lub prowadzenie księgi rachunkowej, lub prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów na podstawie odrębnych przepisów;

2) [35] kopię planu nawozowego oraz kopię wyników chemicznej analizy gleby – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 16 ust. 2 pkt 5 lit. a tiret drugie;

3) dokumenty potwierdzające realizację działania, o którym mowa w § 6 ust. 2 pkt 2:

a) lit. c – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 16 ust. 2 pkt 4 lit. d,

b) lit. d – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 16 ust. 2 pkt 4 lit. c,

c) lit. e – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 16 ust. 2 pkt 4 lit. d,

d) lit. f – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 16 ust. 2 pkt 3 lit. a.

[35] § 25 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 18 rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 11 marca 2016 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania, wypłaty oraz zwrotu pomocy finansowej na operacje typu „Premie dla młodych rolników” w ramach poddziałania „Pomoc w rozpoczęciu działalności gospodarczej na rzecz młodych rolników” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 (Dz.U. poz. 345). Zmiana weszła w życie 15 marca 2016 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015.07.15 do 2016.03.14

§ 25. [Informacja o realizacji warunków] W terminie 90 dni przed dniem upływu 5 lat od dnia wypłaty pierwszej raty pomocy beneficjent przedkłada kierownikowi biura powiatowego Agencji informację o realizacji warunków, o których mowa w § 22 pkt 1–3, pkt 4 lit. d w zakresie utrzymania osiągniętego wzrostu wielkości ekonomicznej gospodarstwa oraz pkt 7 i 8, opracowaną na formularzu udostępnionym przez Agencję, zawierającą zwłaszcza wielkość ekonomiczną gospodarstwa. Do informacji tej beneficjent dołącza:

1) oświadczenie potwierdzające prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów w gospodarstwie lub prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, lub prowadzenie księgi rachunkowej, lub prowadzenie ewidencji przychodów i rozchodów na podstawie odrębnych przepisów;

2) plan nawozowy oraz kopię wyników chemicznej analizy gleby – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 16 ust. 2 pkt 5 lit. a tiret drugie;

3) dokumenty potwierdzające realizację działania, o którym mowa w § 6 ust. 2 pkt 2:

a) lit. c – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 16 ust. 2 pkt 4 lit. d,

b) lit. d – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 16 ust. 2 pkt 4 lit. c,

c) lit. e – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 16 ust. 2 pkt 4 lit. d,

d) lit. f – jeżeli beneficjentowi przyznano punkty, o których mowa w § 16 ust. 2 pkt 3 lit. a.