Wersja obowiązująca od 2023.10.03     (Dz.U.2023.2110 tekst jednolity)

Art. 10. (uchylony)

Wersja obowiązująca od 2023.10.03     (Dz.U.2023.2110 tekst jednolity)

Art. 10. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022.06.10 do 2023.10.02     (Dz.U.2022.1235 tekst jednolity)

Art. 10. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020.11.06 do 2022.06.09     (Dz.U.2020.1970 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019.08.22 do 2020.11.05     (Dz.U.2019.1580 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018.06.20 do 2019.08.21     (Dz.U.2018.1183 tekst jednolity)

(uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017.05.17 do 2018.06.19     (Dz.U.2017.959 tekst jednolity)

Art. 10. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016.04.29 do 2017.05.16     (Dz.U.2016.605 tekst jednolity)

Art. 10. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013.11.28 do 2016.04.28     (Dz.U.2013.1393 tekst jednolity)

(uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012.08.16 do 2013.11.27     (Dz.U.2012.933 tekst jednolity)

(uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011.05.16 do 2012.08.15

[2] (uchylony).

[2] Art. 10 uchylony przez art. 76 pkt 2 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. Prawo prywatne międzynarodowe (Dz.U. Nr 80, poz. 432). Zmiana weszła w życie 16 maja 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2006.06.14 do 2011.05.15     (Dz.U.2006.100.696 tekst jednolity)

Prawa i obowiązki członków załogi statku powietrznego wynikające ze stosunku pracy ocenia się według prawa państwa przynależności danego statku, a jeżeli statek powietrzny jest używany przez przewoźnika lotniczego mającego siedzibę w innym państwie – według prawa państwa, w którym znajduje się siedziba przedsiębiorstwa tego przewoźnika, chyba że strony skorzystały z możliwości wyboru innego prawa.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002.11.17 do 2006.06.13

Prawa i obowiązki członków załogi statku powietrznego wynikające ze stosunku pracy ocenia się według prawa państwa przynależności danego statku, a jeżeli statek powietrzny jest używany przez przewoźnika lotniczego mającego siedzibę w innym państwie – według prawa państwa, w którym znajduje się siedziba przedsiębiorstwa tego przewoźnika, chyba że strony skorzystały z możliwości wyboru innego prawa.