history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2023-09-25 do 2024-11-09

Art. 25. [Obowiązek rejestracji informacji o usługach telekomunikacyjnych] 1. Przedsiębiorca telekomunikacyjny jest obowiązany do rejestracji informacji o usługach telekomunikacyjnych, które nie zostały przez tego przedsiębiorcę wykonane w związku z realizacją:

1) obowiązków, o których mowa w art. 6, art. 13 i art. 16,

2) uprawnień, o których mowa w art. 9

– w zakresie umożliwiającym rozpatrzenie reklamacji, o której mowa w art. 106 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne.

2. Przedsiębiorca telekomunikacyjny przechowuje informacje, o których mowa w ust. 1, przez okres 12 miesięcy liczony od dnia, w którym usługa miała być wykonana, a w przypadku wniesienia reklamacji – przez okres niezbędny do rozstrzygnięcia sporu.

Wersja obowiązująca od 2024-11-10

Art. 25. [Obowiązek rejestracji informacji o usługach telekomunikacyjnych] 1.  Przedsiębiorca telekomunikacyjny jest obowiązany do rejestracji informacji o usługach telekomunikacyjnych, które nie zostały przez tego przedsiębiorcę wykonane w związku z realizacją:

1) obowiązków, o których mowa w art. 6, art. 13 i art. 16,

2) uprawnień, o których mowa w art. 9

– w zakresie umożliwiającym rozpatrzenie reklamacji, o której mowa w art. 378 ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej [25] .

2. Przedsiębiorca telekomunikacyjny przechowuje informacje, o których mowa w ust. 1, przez okres 12 miesięcy liczony od dnia, w którym usługa miała być wykonana, a w przypadku wniesienia reklamacji – przez okres niezbędny do rozstrzygnięcia sporu.

[25] Art. 25 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 67 pkt 10 ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo komunikacji elektronicznej (Dz.U. poz. 1222). Zmiana weszła w życie 10 listopada 2024 r.

Wersja obowiązująca od 2023-09-25 do 2024-11-09

Art. 25. [Obowiązek rejestracji informacji o usługach telekomunikacyjnych] 1. Przedsiębiorca telekomunikacyjny jest obowiązany do rejestracji informacji o usługach telekomunikacyjnych, które nie zostały przez tego przedsiębiorcę wykonane w związku z realizacją:

1) obowiązków, o których mowa w art. 6, art. 13 i art. 16,

2) uprawnień, o których mowa w art. 9

– w zakresie umożliwiającym rozpatrzenie reklamacji, o której mowa w art. 106 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne.

2. Przedsiębiorca telekomunikacyjny przechowuje informacje, o których mowa w ust. 1, przez okres 12 miesięcy liczony od dnia, w którym usługa miała być wykonana, a w przypadku wniesienia reklamacji – przez okres niezbędny do rozstrzygnięcia sporu.